درباره استاد
افتخارات استاد
دروس تدریس شده
تجارب
دیدگاه دانش آموزان
الهه دانش

الهه دانش

استاد تایید شده

سطح استاد:

تدریس آنلاین
1550 جلسه موفق
3 بار برترین استاد در گروه فیزیک دبیرستان و کنکور در فصول مختلف
  • کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه فردوسی مشهد
  • تدریس به مدت 2 سال در موسسات دانش و دانشجو
  • بیش از 9 سال همکاری با مجموعه استادبانک
  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک

افتخارات الهه دانش در استادبانک

برترین استاد در گروه فیزیک دبیرستان و کنکور در فصل پاییز 1400
برترین استاد در گروه فیزیک دبیرستان و کنکور در فصل تابستان 1400
برترین استاد در گروه فیزیک دبیرستان و کنکور در سال 1400

درباره استاد

1 سال تدریس در موسسه دانش
2 سال تدریس در موسسه دانشجو

دیدگاه دانش‌آموزان

میانگین امتیازات: 4.68 از 5 (135 نفر امتیاز داده‌اند.)

Nazanin Hajimohammadi از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

تدریس عالی هست خیلی مسلط هستند و کاملا پیگیر یادگیری دانش اموزان هستند

فیزیک یازدهم (علوم تجربی)

آرمیتا نادری از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

با حوصله توضیح میدهند و مطمئن میشوند که دانش آموز یاد گرفته

فیزیک دهم (ریاضی-فیزیک)

امیرحسین بهرام نژاد از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

کلاس به خوبی برگزار شد.

فیزیک دهم (ریاضی-فیزیک)

ثنا محمدی از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

از استاد دانش خیلی راضیم خیلی خوبن

فیزیک یازدهم (علوم تجربی)

لیلا نکویی

2 از 5

با سلام .ایشون برنامه روتین با دانش آموز تنظیم ننمودند و متاسفانه فرزندم زمان زیادی را برای تنظیم کلاس با ایشون از دست دادند از طرفی جلسه آخری که قرار شد کلاس تنظیم شود قرار شد چند دقیقه بعد نطر نهاییشون را در مورد تنظیم کلاس بیان کنند که پاسخی ندادند و بعد از تماس فرمودند که عروسیشونه و من هم مجبور شدم درخواست کلاس با ایشون را کنسل و استاد دیگری انتخاب کنم به نظر من اولین مساله برای یک استاد اول تعهد به کار و ارتباط با والدین دانش آموز و توجه به در خواست اولیه است قرار بود کلاس با ایشون را یکسال ادامه دهیم ولی مجبور به خاتمه ی کلاس شدیم زمان امتحانات نهایی ترم دوم فرزندم در حالی که زمان زیادی را از دست داده بود .

پاسخ استاد:

با سلام من به تمام شاگردانم در همان جلسه اول توضیح میدهم که جلسه بعدی را حتما خودشان هماهنگ کنند چون ممکن است کسی مایل به ادامه کلاس ها نباشد.سهل انگاری متاسفانه از سمت فرزند شما بوده که حتی بعد یک مدت طولانی حتی برای برگزاری کلاس نه خود شما و نه فرزندتون با من تماسی نگرفتید و نزدیک امتحان یادتون اومد که تایم زیادی ندارید!!!! در هر صورت،اگر قصوری از سمت بنده بوده،عذرخواهی منو پذیرا باشید.

فیزیک دهم (ریاضی-فیزیک)