درباره استاد
افتخارات استاد
دروس تدریس شده
تجارب
دیدگاه دانش آموزان
نوید محمدی

نوید محمدی

استاد تایید شده

سطح استاد:

تدریس آنلاین
تدریس حضوری - تهران
797 جلسه موفق
برترین استاد در گروه ابتدایی در فصل زمستان 1404
  • کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه زنجان
  • سابقه تدریس در آموزشگاه ها
  • بیش از چهار سال همکاری با مجموعه استادبانک
  • سابقه تدریس خصوصی

افتخارات نوید محمدی در استادبانک

برترین استاد در گروه ابتدایی در فصل زمستان 1404

درباره استاد

سابقه تدریس خصوصی
سابقه تدریس در آموزشگاه ها
سابقه کار با بیش از 5 سال

دیدگاه دانش‌آموزان

میانگین امتیازات: 4.92 از 5 (64 نفر امتیاز داده‌اند.)

نامی خوشبختی از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

سلام ضمن خسته نباشید به تیم خوب استادبانک خواستم با این ویس بگم ما برای چند جلسه مزاحم اقای محمدی برای کلاس هشتم شدیم و خیلی از ایشون راضی بودیم . پسرم خیلی دوستشون داشت . تو اوضاع کلاس های انلاین خیلی به ما کمک کردند . بازم مزاحمشون میشیم ممنون

ریاضی هشتم

پارسا معارفی از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

برقراری ارتباط خوب با فرزندمتدریس شون عالیه و فرزندم مفاهیم رو کاملا درک کردن

ریاضی ششم ابتدایی

سلاله صالحی از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

دختر من سخت ارتباط میگیره اما ایشون به خوبی با دخترم ارتباط گرفتند. تدریس و برخوردشون هم خوب بود و همیشه منظم کلاس ما رو برگزار میکنند

ریاضی هفتم

آرتان بیداری از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

آقای محمدی یکی از بهترین انتخابای من بود در استاد بانک ، پسر من از کلاس پنجم کنار ایشون بود الان که کلاس ششم است واقعا مطالبی که ایشون همکاری کردن و تفهیم کردن خیلی به پسرم کمک کرد موضوع اینه که پسر من بسیار ناارومه سر کلاس ، اصلا معلم خصوصی رو نمیپذیره و حتی توی مدرسه هم اموزش مدت دار را نسبت بهشون گارد داره ولی اقای محمدی خیلی باحوصله و صبر و با زبان کودک برای دانش اموز تمرکز پایین جوری تفهیم کردن که الان که پسرم وارد کلاس ششم شده همه مطالب توی ذهنش شکل گرفته و این کمک بزرگی بود . من از استاد بانک تشکر میکنم و سپاسگزار اقای محمدی هستیم

ریاضی پنجم ابتدایی

آتیلا شیدایی از ایران 🇮🇷

(تهران)
5 از 5

میخواستم تشکر کنم از اقای محمدی استاد ریاضی بابت تمام زحماتشون کمکی که در یادگیری ریاضی به پسرم کردند . پسر من زیاد با کلاس های انلاین اوکی نبود و درواقع با ریاضی زیاد اوکی نبود ولی اقای محمدی خیلی کمک کردند با صبر و حوصله و با اخلاق خوبشون کمک کردند خیلی پیشرفت کنه و در کلاس های انلاین هم اذیت نشد . امیدوارم همیشه موفق باشید خیلی خیلی ممنونم از شما

ریاضی چهارم ابتدایی