نمونه سوالات امتحانی اول ابتدایی

دانلود PDF نمونه سوال قران اول ابتدایی با جواب

استادبانک نویسنده
10698 2
06 تیر 1401
دانلود نمونه سوالات امتحانی قرآن ابتدایی - استادبانک

اهمیت دانلود نمونه سوال قران اول ابتدایی چیست؟

نمونه سوال قران اول ابتدایی باتوجه به حساسیت مقطع تحصیلی دانش آموزان، اهمیت زیادی پیدا می کند. هدف از تمرین نمونه سوال قران اول ابتدایی نه تنها موفقیت آنها در اولین سال تحصیلی شان است بلکه نقش زیادی در ارتقا روحیه فرزندان محصل شما خواهد داشت.

دانلود نمونه سوال قران اول ابتدایی نوبت دوم

امتحانات و ارزیابی دانش آموزان اول ابتدایی، اهمیت ویژه ای نسبت به سایر مقاطع دارد. نمونه سوال درس قران اول ابتدایی باتوجه به این نکته خدمت شما ارائه شده است. برای دانلود نمونه سوال قران اول ابتدایی با جواب، می توانید از لینک های رایگان زیر که توسط استادبانک ارائه شده است، استفاده کنید. از طریق لینک زیر چند نمونه سوال را دانلود کنید.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

نمونه سوالات آموزش قرآن اول ابتدایی

برای دسترسی به بانک سوالات امتحانی و مشاهده نمونه سوالات بیشتر این درس، اپلیکیشن استادبانک را نصب نمایید.

تعداد بسیار بیشتری نمونه سوال قرآن اول ابتدایی در اپلیکیشن استادبانک وجود دارد که فقط تعداد محدودی از آن‌ها در این بخش قرار گرفته است.

چرا نمونه سوال قران اول ابتدایی مهم است؟

  •  معجزه ی اصلی دین اسلام کتاب است. خداوند با این معجزه اهمیت والای مطالعه، آموزش و یادگیری را به بندگان گوشزد کرده است.
  •  به همین جهت نیاز است که دانش آموزان از همان مقاطع پایه ای و ابتدایی با کلام خداوند آشنا شوند.
  •  دانلود و تمرین نمونه سوالات قرآن اول ابتدایی عملا راهکاری کلیدی برای یادگیری این درس مهم در اولین پایه تحصیلی دانش آموزان است.
می توانید سایر نمونه سوالات پایه اول ابتدایی را نیز مشاهده کنید.

نقش اساتید در فراگیری درس قران اول ابتدایی

اساتید نقش مهمی را در آموزش دانش آموزان به ویژه در درس قران اول ابتدایی دارند. تغییرات اساسی کتاب درسی قران در پایه اول ابتدایی و سایر پایه ها، مسیر کمک والدین به دانش آموزان را سخت کرده اما معلمان با آگاهی کامل از این تغییرات میتوانند راهنمای بهتری برای دانش آموزان باشند.
استادبانک مجموعه ای با حضور مجموعه ای از اساتید مجرب یکی از راه های کمک به فرزند شما را فراهم کرده است. شما برای دسترسی و انتخاب استاد خصوصی می توانید به صفحه اساتید استادبانک مراجعه کنید:

حرف آخر

نمونه سوال درس قران اول نقش موثری بر کسب آمادگی دانش آموزان این مقطع تحصیلی دارد و سایت استادبانک امکان دانلود نمونه سوال این درس را فراهم کرده است. والدین می توانند علاوه بر دانلود نمونه سوال درس قران اول ابتدایی، استاد خصوصی برای دانش آموز خود انتخاب کنند.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.