قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی سوم ابتدایی استادبانک در سال 1401 چقدر است؟

استادبانک نویسنده
3218 0
18 اردیبهشت 1401
قیمت تدریس خصوصی ششم ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی یکی از عواملی است که انتخاب معلم توسط خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هزینه کلاس خصوصی سوم ابتدایی باید مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد تا به مانعی برای آموزش به بچه‌های دبستانی تبدیل نشود.

استادبانک برای این‌که باکیفیت‌ترین معلم خصوصی ابتدایی را با بهترین نرخ تدریس خصوصی سوم دبستان در دسترس خانواده‌ها بگذارد، از سیستم ارزیابی اساتید استفاده می‌کند. در این مقاله به طور کامل شما را با جزئیات این سیستم،هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی، کیفیت معلمین با توجه به تعرفه تدریس خصوصی ابتدایی آن‌ها و روش‌های برگزاری کلاس در استادبانک آشنا می‌کنیم.

قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی آنلاین

قیمت تدریس خصوصی آنلاین 1401 سوم ابتدایی از (64 هزار تومان) تا (335 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی آنلاین سوم ابتدایی (152 هزار تومان) است.

قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی حضوری

قیمت تدریس خصوصی حضوری 1401 سوم ابتدایی از (82 هزار تومان) تا (475 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی حضوری سوم ابتدایی (185 هزار تومان) است.

معرفی ارزان ترین اساتید سوم ابتدایی | مناسب‌ترین هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی

ارزان ترین اساتید سوم ابتدایی استادبانک از نظر آموزش سطح بالایی دارند و دانش‌آموزان می‌توانند آن‌ها را به عنوان معلم خصوصی خود انتخاب کنند. در ادامه با 2 نفر از ارزان‌ترین اساتید تدریس خصوصی سوم ابتدایی آشنا می‌شوید:

1.استاد اکرم سرابی:

قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی با خانم اکرم سرابی به ازای هر جلسه‌ی آنلاین 80 هزار تومان است. مدارک تحصیلی خانم زینب خوش نژاد شامل کارشناسی روانشناسی از دانشگاه تهران می‌شود. در ادامه با سابقه تدریس خانم زینب خوش نژاد آشنا می‌شویم:

  • دارای گواهینامه ی مهارت واژه پرداز
  • دارای گواهینامه ی مهارت صفحه گسترده_ اکسس
  • دارای گواهینامه ی فناوری اطلاعات
  • دارای گواهینامه ی مهارت ارائه مطالب_ پاور پوینت با نمره ی 20
  • دارای گواهینامه ی مهارت روخوانی و روانخوانی قرآن
  • آموزگار دولتی آموزش و پرورش

برای مشاهده پروفایل استاد اکرم سرابی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

فراموش نکنید، با اینکه هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی این دسته از معلمان بسیار پایین است، اما سطح آموزشی مطلوبی را ارائه می‌دهند که باعث می‌شود در زمره اساتید خوب و مناسب برای دانش‌آموزان قرار گیرند.

2.استاد سپیده فروزنده هفشجانی

قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی با خانم سپیده فروزنده هفشجانی به ازای هر جلسه‌ی آنلاین 80 هزار تومان است. خانم فروزنده دارای مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی و روانشناسی از دانشگاه فرهنگیان است. رزومه تدریس خانم سپیده فروزنده هفشجانی به شرح زیر است:

  • سابقه تدریس خصوصی
  • آموزگار رسمی اموزش و پرورش
  • آشنا به متدهای روز تدریس مقاطع ابتدایی

انتخاب معلمانی که از نظر هزینه ارزان‌تر هستند، بدین معنا نیست که کیفیت مطلوبی ندارند، بلکه بسیاری از آن‌ها سوابق تحصیلی و تدریسی قابل توجهی دارند و دانش‌آموزان می‌توانند از دانش آن‌ها بهره ببرند.

برای مشاهده پروفایل استاد سپیده فروزنده هفشجانی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

معرفی گران ترین اساتید سوم ابتدایی | قیمت معلم خصوصی سوم ابتدایی با بالاترین کیفیت آموزش

همواره گران‌ترین اساتید دوم ابتدایی معلمان با تجربه‌ و متخصصی هستند که سوابق تدریس درخشانی دارند. گروهی از این اساتید تدریس خصوصی دوم ابتدایی هم در لیست معلمین VIP استادبانک یا لیست اساتید 5 ستاره قرار دارند. در ادامه با دو استاد برجسته‌ از گران‌ترین اساتید دوم ابتدایی آشنا می‌شوید:

1.استاد مریم مجدی

استاد مریم مجدی از گران‌ ترین اساتید سوم ابتدایی است که قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی در منزل به ازای هر جلسه با این معلم VIP مبلغ 475 هزار تومان و تدریس آنلاین 335 هزار تومان است. خانم مجدی دارای مدرک کارشناسی ریاضی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است و سوابق تدریس موفقی نیز دارند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • سابقه تدریس به شاگردانی که قصد ورود به مدارس برتر، نمونه دولتی، روشنگران، سلام، خرد و مهدوی را داشتند.
  • آموزش آزمون ورودی SAT
  • گذراندن دوره تخصصی روش تدریس و استعداد سنجی از دانشگاه الزهرا
  • ورود شاگردانم به مدارس برتر و تیزهوشان
  • تدریس آنلاین ریاضی به ایرانیان مقیم کشورهای مختلف از جمله: کانادا، امریکا، انگلیس، روسیه، دبی و مالزی
  • دارنده گواهینامه تافل زبان انگلیسی از کانون زبان ایران
  • کسب لوح تقدیر بعنوان مدرس نمونه از سازمان ملی جوانان و موسسه تخصصی ادبی قدیم الاحسان
  • 2 سال تدریس در مدارس صبا پاسداران و درخت دانش
  • 2 سال تدریس در کانون زبان تهران بخش نوجوانان
  • 2 سال تدریس در موسسه سارینا
  • 1 سال تدریس در مدرسه صالحین دیباجی
  • 1 سال تدریس در موسسه پارسیک بخش نوجوانان
  • 1 سال تدریس در موسسه قدیم الاحسان

برای مشاهده پروفایل استاد مریم مجدی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

استادبانک با ایجاد یک سیستم ارزیابی دقیق بهترین معلمان متخصص و باتجربه را شناسایی می‌کند تا متناسب با سابقه و توانایی تدریس، مدارک تحصیلی و شیوه‌های آموزش، قیمت‌گذاری شوند و بهترین قیمت کلاس خصوصی سوم هم برای معلم و هم شاگرد در نظر گرفته شود.

2.استاد اعظم شیرزادی

استاد اعظم شیرزادی از اساتید باتجربه و موفق استادبانک محسوب می‌شود که در دسته‌بندی اساتید 5 ستاره قرار گرفته است. خانم شیرزادی دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه پیام نوراست. هزینه کلاس‌های خانم شیرزادی به ازای هر جلسه تدریس خصوصی سوم ابتدایی در  حالت آنلاین 270 هزار تومان و در حالت حضوری 380 هزار تومن است. رزومه استاد شیرزادی به شرح زیر است:

  • تدریس دوره راهنمایی و دبستان به مدت 10 سال در مدرسه ملت منطقه 4
  • تدریس به مدت 4 سال در مجتمع دو زبانه ی مهرورز
  • سابقه تدریس بمدت 20 سال در مدارس
  • سابقه تدریس ابتدایی و زبان انگلیسی در مدارس
  • سابقه تدریس خصوصی ابتدایی و زبان انگلیسی

برای مشاهده پروفایل استاد اعظم شیرزادی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید 5 ستاره استادبانک  از متخصص‌ترین و مجرب‌ترین معلمان خصوصی می‌باشند که دانش‌آموزان می‌توانند به صورت آنلاین یا حضوری با آن‌ها کلاس داشته باشند.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی | هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی درس ریاضی

ریاضی مهم‌ترین درسی است که در پایه سوم ابتدایی به دانش‌آموز تدریس می‌شود و همراه محصل تا سال کنکور است. یادگیری دقیق و عمیق مفاهیم ریاضی پایه، بسیار مهم تلقی می‌شود. به همین دلیل والدین روی مطالعه درس ریاضی حساس هستند. بهترین روشی که می‌توان برای آموزش ریاضی سوم ابتدایی پیشنهاد داد، کمک گرفتن از معلم خصوصی ریاضی سوم ابتدایی است. 

بنابراین، هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی برای درس ریاضی نیز اهمیت دارد و والدین ترجیح می‌دهند فرزندشان با مناسب‌ترین و بالاترین کیفیت در کلاس خصوصی ریاضی سوم شرکت کند. استادبانک، معلمین با تجربه، جوان و کاربلدی را برای آموزش ریاضی در اختیار شما می‌گذارد که با مناسب‌ترین تعرفه تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان در دسترس شما هستند. 

تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

تعیین قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک 

والدین دوست دارند فرزندشان با کمک معلم خصوصی سوم ابتدایی، راحت‌تر درس بخواند و بخش‌های سخت هر کتاب درسی را متوجه شود. اما زمانی که با قیمت‌های بالا و غیرمنصانه‌ی تدریس خصوصی سوم ابتدایی مواجه شود، ممکن است از ثبت‌نام در این کلاس‌ها صرف‌نظر کند. به همین دلیل، هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی باید متناسب با اقشار مختلف جامعه باشد تا هر دانش‌آموزی بتواند از آموزش خصوصی باکیفیت بهره ببرد.

استادبانک به خوبی این دغدغه ذهنی و مالی آگاه است و با طراحی سیستم ارزیابی اساتید به تعیین قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی می‌پردازد. براساس این روش، معلمان از چند جنبه بررسی شده و سپس در دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم می‌شوند. رویکرد اصلی تیم کارشناسی استادبانک در زمان ارزیابی معلمین، داشتن کیفیت در تدریس است. به همین دلیل، همه‌ی اساتید حاضر در استادبانک از حداقل توانایی مناسب در آموزش به شاگردان‌شان برخوردار هستند.

معیارهایی که استادبانک از آن‌ها برای ارزیابی اساتید استفاده می‌کند، شامل موارد زیر است:

  • میزان تحصیلات و رزومه تحصیلی (رتبه کنکور، معدل و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده)
  • سابقه تدریس (مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز علمی و کلاس‌های خصوصی) 
  • شیوه‌های تدریس (آشنایی با شیوه‌های مدرن و تنوع در نوع تدریس)
  • نحوه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموز (به خصوصی شاگرد کم سن)
  • میزان علاقه و انگیزه معلم خصوصی سوم ابتدایی
  • نوشتن مقالات، کتاب و جزوات آموزشی در بازار نشر و فضای آموزشی کشور
  • عملکرد دانش‌آموزان پیشین معلم خصوصی سوم ابتدایی
  • میزان رضایت و نظرات مثبت شاگردان (تاثیر تدریجی و بالا روی قیمت معلم خصوصی سوم ابتدایی)
  • افتخارات علمی و آموزشی معلم

همه‌ی مدرسین بعد از بررسی و ارزیابی توسط کارشناسان استادبانک بین یک تا پنج ستاره و در بالاترین سطح لقب VIP (بهترین اساتید استادبانک) را دریافت می‌کند. تعداد ستاره در استادبانک، میزان امتیاز هر معلم را نشان می‌دهد که ملاکی برای تعیین هزینه تدریس خصوصی سوم دبستان است. تنوع شهریه کلاس خصوصی سوم ابتدایی در کنار کیفیت تدریس اساتید، اجازه می‌دهد تا هر دانش‌آموزی با هر میزان بودجه از معلمان باکیفیت و کاربلد کمک بگیرد.

پشتیبانی استادبانک، پس از اتمام جلسه اول و آخر کلاس، با شما تماس می‌گیرند، تا مطمئن شوند از معلم خود راضی بوده‌اید. اگر استاد نتوانسته باشد رضایت شما را جلب کند، استادبانک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا شما به هیچ عنوان متضرر نشوید.

تعداد ستاره‌ها در هزینه تدریس خصوصی سوم ابتدایی استادبانک چه تاثیری دارد؟

امتیازدهی و تفکیک اساتید با کمک ستاره‌ها در استادبانک، معلمان را در چند دسته‌بندی تقسیم می‌کند که هر کدام ویژگی‌ها و شرایط خاص خود را دارند و هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی در هر دسته‌بندی متفاوت است. در ادامه برای درک بهتر و آشنایی بیشتر با توانایی و سطح علمی معلمان هر گروه، توضیحاتی را به شما می‌دهیم:

معلم یک و دو ستاره: کم‌تجربه‌ترین معلمان استادبانک در این گروه قرار می‌گیرند. معلم جوان و باانگیزه که فقط به دلیل نداشتن سابقه‌ی طولانی‌ تدریس، تعداد ستاره کمی داند. کیفیت آموزش این اساتید قابل‌قبول است و تسلط کافی برای برگزاری کلاس دارند. پایین‌ترین قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی در استادبانک، متعلق به این دسته از معلمان است.

معلم سه و چهار ستاره: سابقه تدریس این معلمین بیشتر است و از نظر کیفیت تدریس نیز در سطح بسیار خوبی قرار داند. معلمان این گروه، معمولا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر کشور هستند. معلمان سه تا چهار ستاره، هزینه کلاس خصوصی سوم ابتدایی متوسطی دارند که مناسب بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها است.

معلمان پنج ستاره: معلمان پنج ستاره استادبانک از اساتید برتر کشور هستند و علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، مقالات و دستاوردهای علمی مختلفی دارند. این اساتید در مراکز علمی، مدارس تیزهوشان و آماده‌سازی دانش‌آموز برای المپیادها، سابقه تدریس طولانی دارند و معمولا به سرعت ظرفیت کلاس آن‌ها پر می‌شود. نرخ تدریس سوم دبستان اساتید پنج ستاره استادبانک با توجه به تجربه و تسلط آن‌ها، تقریبا بالا است.

اساتید VIP: این معلمان از نوابغ تدریس خصوصی و آموزش شناخته می‌شوند. موفقیت‌های علمی این معلمان بسیار متنوع و درخشان است و بیشتر آن‌ها از رتبه‌های تک رقمی کنکور سال‌ها قبل و سایر المپیادهای علمی هستند. ویژگی بارز این اساتید، داشتن مهارت بالا در تدریس، استفاده از روش‌های مختلف آموزش و ارتباط موثر با دانش‌آموز است. گران‌ترین هزینه تدریس خصوصی سوم ابتدایی در استادبانک به اساتید وی‌آی‌پی تعلق دارد.

قیمت کلاس خصوصی حضوری و آنلاین سوم دبستان با هم متفاوت است؟

در استادبانک امکان شرکت در کلاس خصوصی به دو روش وجود دارد. روش اول، کلاس خصوصی سوم ابتدایی در منزل است و در حال حاضر در دسترس دانش‌آموزان شهرهای تهران، کرج، اهواز، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و کرمان قرار دارد. اما، برخلاف کلاس‌های حضوری، تدریس خصوصی آنلاین سوم ابتدایی استادبانک بدون محدودیت جغرافیایی در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دارد.

تیم استادبانک از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای ارتباط آنلاین برا برگزاری کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کند تا دانش‌آموز تجربه‌ی بهترین کیفیت صدا و تصویر را داشته باشد. تفاوت این دو روش در تعرفه تدریس خصوصی سوم ابتدایی است و کلاس حضوری 15 تا 20 درصد گران‌تر از تدریس کلاس آنلاین قیمت‌گذاری می‌شود. هزینه رفت و آمد استاد به محل مورد نظر شاگرد برای برپایی کلاس خصوصی، دلیل این اختلاف قیمت کلاس خصوصی سوم آنلاین و حضور است.

قیمت تدریس خصوصی فارسی سوم ابتدایی

پایه و اساس سواد دانش‌آموز از طریق درس فارسی شکل می‌گیرد و محصل به آهستگی سواد خواندن و نوشتن پیدا می‌کند. فارسی سوم ابتدایی، بخشی این این فرآیند مهم در مسیر تحصیلی دانش‌آموز است. برخی موارد در زمان آموزش به بچه‌های ابتدایی، اهمیت فراوانی دارند. نحوه برقراری ارتباط با شاگرد و شیوه‌ی تدریس معلم روی یادگیری و درک شاگرد تاثیر مستقیم می‌گذارد.

گاهی هم ممکن است دانش‌آموز بیشتر از مدت زمان کلاس مدرسه نیاز به تمرین و تکرار داشته باشد. بنابراین کمک گرفتن معلم خصوصی فارسی سوم ابتدایی، انتخاب درست برای آموزش به بچه‌ است. قیمت تدریس خصوصی فارسی سوم ابتدایی در استادبانک، طبق استانداری دقیق و شفاف تعیین می‌شود.

قیمت تدریس خصوصی علوم سوم ابتدایی

درس علوم، جالب‌ترین درس مقطع ابتدایی است که دانش‌آموزان را با پدیده‌های طبیعی و شگفت‌انگیز جهان پیرامون آشنا می‌کند. یادگیری مفاهیم علوم ممکن است برای شاگرد کم سن پایه سوم ابتدایی، کمی سخت باشد. علوم درسی است که مباحث آن باید توسط دانش‌آموز ابتدا درک شود تا او بتواند آن‌ها را بفهمد. 

معلم خصوصی علوم تجربی سوم ابتدایی، یادگیری این مطالب را برای شاگرد ساده‌تر می‌کند. شما در استادبانک به برترین اساتید علوم سوم دبستان با بهینه‌ترین قیمت تدریس خصوصی علوم سوم ابتدایی دسترسی دارید.

قیمت تدریس خصوصی نگارش سوم ابتدایی

درس نگارش با هدف افزایش خلاقیت در نوشتن دانش‌آموز به آن‌ها تدریس می‌شود. نگارش کمک می‌کند تا بچه درک بهتری از قواعد زبان فارسی، جمله‌سازی‌ها و رعایت اصول نگارشی داشته باشند. دور از انتظار نیست اگر شاگرد دبستانی به سادگی با درس نگارش ارتباط برقرار نکند. در هر صورت نوشتن برای دانش‌آموزان دشوار است و نیاز به کمک معلم خصوصی دارند. 

استادبانک برای راحتی دسترسی والدین به معلم خصوصی نگارش سوم ابتدایی باکیفیت، لیستی از برترین اساتید نگارش را برای شما آماده کرده است.

معلم خصوصی استادبانک ملزم است: پس از ارزیابی ئ نیازسنجی دانش آموز برای او هدفگذاری کند، سپس با والدین به توافق رسد که رسیدن به این هدف چند جلسه طول می کشد، معلم خصوصی پس از هر جلسه گزارش کاملی از روند رشد دانش آموز به والدین می دهد.

کیفیت اساتید استادبانک با توجه به قیمت تدریس خصوصی سوم دبستان

تنوع نرخ تدریس خصوصی سوم ابتدایی در استادبانک بسیار خوب است. برخی معلمان تازه‌کار، دستمزد کمی دارند و در مقابل، اساتید وی‌آی‌پی دستمزد بالایی دریافت می‌کنند. شاید، تصور کنید مناسب بودن قیمت کلاس خصوصی سوم دبستان معلمان یک یا دو ستاره به دلیل عدم تسلط آن‌ها روی کتاب درسی است، یا دستمزد بالای اساتید پنج ستاره و وی‌آی‌پی غیرمنطقی تعیین شده است.

اما تیم کارشناسی استادبانک، قبل از هرچیز روی کیفیت معلمان حاضر در سامانه استادبانک تاکید دارد. حتی معلم دو ستاره هم باید از حداقل تسلط و کیفیت آموزش برخوردار باشد تا بتواند در استادبانک کلاس برگزار کند. دلیل اصلی دریافت یک یا دو ستاره توسط مدرسین، نداشتن تجربه یا کم‌تجربگی در حوزه‌ی تدریس است. به همین دلیل در زمان آغاز همکاری با این دسته از معلمین، سعی می‌شود معلمانی انتخاب شوند که دو ویژگی ارزشمند، جوانی و انگیزه را باهم داشته باشند. به طور کلی، پایین بودن هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی، دلیلی بر کیفیت نامناسب تدریس نیست.

از طرفی دیگر، اساتید VIP و پنج ستاره حضور دارند که تعرفه تدریس خصوصی سوم ابتدایی آن‌ها بالا است. این معلمان چندین ویژگی خاص و ارزشمند دارند که به سادگی و در مدت زمان کوتاه به‌دست نمی‌آید. تجربه بالا و طولانی با تدریس به هزاران شاگرد و رسیدن به موثرترین روش‌های تدریس، وجه تمایز معلمان وی‌آی‌پی استادبانک با سایر اساتید است. 

بنابراین انتخاب هر یک از معلمین استادبانک، مزیت‌های خاص خود را برای فرزند شما خواهد داشت. معلمین یک یا دو ستاره، نرخ تدریس پایین‌تر را درکنار تجربه کم ولی انگیزه فراوان به همراه دارند. اساتید پنج ستاره و وی‌آی‌پی نیز علیرغم شهریه کلاس خصوصی بیشتر، تجربه و روش‌های تدریس موثرتری را بکار می‌برند تا دانش‌آموز در مدت زمان کوتاه‌تری به نتیجه دلخواه برسد.

قبل از انتخاب و پرداخت هزینه تدریس خصوصی سوم ابتدایی، رزومه معلم را بررسی کنید

شرایط انتخاب معلم در استادبانک، فقط محدود به دیدن قیمت تدریس خصوصی ابتدایی نمی‌شود. سایت استادبانک قبل از انتخاب نهایی معلم، اطلاعات کامل و خوبی در اختیار والدین و دانش‌آموز قرار می‌دهد تا به شناخت کاملی از معلم و روش تدریس او دست پیدا کنند.

شما بعد از انتخاب هر معلم، می‌توانید اطلاعات زیر را در رزومه‌ی او مشاهده کنید:

  • تعداد ستاره‌ها
  • حضوری بودن یا نبودن او برای محل سکونت شما  
  • تعداد برگزاری جلسات موفق تدریس
  • نظرات شاگردان
  • ویدئو معرفی
  • میانگین امتیازی که شاگردان به معلم داده‌اند
  • رزومه تحصیلی و کاری
  • افتخارات و دستاوردها
  • قیمت کلاس خصوصی به ازای هر 90 دقیقه

بررسی هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی مهم است، اما برای انتخاب معلم باید به جنبه‌های مختلفی توجه داشته باشید. خواندن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید و از زمان و بودجه‌ی خود به بهترین شکل استفاده کنید.

بهترین معلم با مناسب‌ترین شهریه کلاس خصوصی سوم ابتدایی در استادبانک

در این مقاله به طور کامل با شیوه‌ی تعیین قیمت تدریس خصوصی سوم ابتدایی در استادبانک آشنا شدید. مفهوم تعداد ستاره معلمین و ارتباط آن با هزینه کلاس خصوصی را برای شما توضیح دادیم و در ادامه راجع به تفاوت قیمت تدریس آنلاین و تدریس در منزل و نرخ تدریس دروس ریاضی، فارسی، علوم و نگارشی سوم ابتدایی صحبت کردیم. در هر صورت، هدف استادبانک ارائه‌ی بهینه‌ترین هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی با بالاترین کیفیت آموزشی است.

استادبانک، سعی می‌کند تا برترین اساتید جوان تا باتجربه مقطع ابتدایی را با متنوع‌ترین و مناسب‌ترین تعرفه کلاس خصوصی در دسترس شما قرار دهد. اگر برای انتخاب معلم خصوصی سوم ابتدایی نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید یا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.