قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور استادبانک در سال 1401 چقدر است؟

استادبانک نویسنده
1961 0
17 اردیبهشت 1401
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور

 در این مقاله دانش‌آموزان به طور کامل با نحوه‌ی تعیین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور، کیفیت اساتید و نوع برگزاری کلاس‌ها در استادبانک آشنا می‌شوند.

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی کنکور در استادبانک

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی کنکور آنلاین

قیمت تدریس خصوصی آنلاین 1401 انگلیسی کنکور از (72 هزار تومان) تا (345 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی آنلاین انگلیسی کنکور (189 هزار تومان) است.

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی کنکور حضوری

قیمت تدریس خصوصی حضوری 1401 انگلیسی کنکور از (108 هزار تومان) تا (480 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی حضوری انگلیسی کنکور (240 هزار تومان) است.

معرفی ارزان ترین اساتید انگلیسی کنکور

ارزان ترین اساتید انگلیسی کنکور در استادبانک معلمان جوان و در عین حال متخصصی هستند که کیفیت مناسب تدریس را ارائه می‌دهد. در ادامه با 2 نفر از ارزان‌ترین اساتید تدریس خصوصی انگلیسی کنکور آشنا می‌شوید:

1.استاد سیده سمانه حسینی:

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی کنکور با خانم سیده سمانه حسینی به ازای هر جلسه‌ی آنلاین 105 هزار تومان است. مدارک تحصیلی خانم سیده سمانه حسینی شامل کارشناسی آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه کوثر بجنورد و کارشناسی ارشد زبان شناسی از دانشگاه شیراز است. در ادامه با سابقه تدریس خانم سیده سمانه حسینی آشنا می‌شویم:

  • سابقه 1 سال تدریس به صورت خصوصی
  • بیش از سه ماه همکاری با مجموعه استادبانک

اساتید ارزان قیمت درس انگلیسی کنکور استادبانک با وجود هزینه پایین کلاس‌هایشان سطح بالایی از کیفیت و تخصص را ارائه می‌دهند و از این جهت می‌توانند برای بسیاری از دانش‌آموزان مناسب باشند.
2.استاد علی سیف علیان

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی کنکور با آقای علی سیف علیان به ازای  هر جلسه آنلاین 105 هزار تومان و هر جلسه حضوری 120 هزارتومان است. آقای علی سیف علیان دارای مدرک کارشناسی ارشد راهنمایی و مشاوره از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است. رزومه تدریس آقای علی سیف علیان به شرح زیر است:

  • تدریس خصوصی ونیمه خصوصی انگلیسی به دانش آموزان هفتم تا دوازدهم
  • سابقه تدریس انگلیسی در آموزشگاه فرهنگ به مدت 3 سال
  • قبولی 2 نفر از شاگردام در رشته های مشاوره و مهندسی
  • بیش از شش ماه همکاری با مجموعه استادبانک

برای مشاهده پروفایل استاد علی سیف علیان می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

برخی اساتید انگلیسی کنکور استادبانک با وجود قیمت افتصادی و مناسبی که دارند، سطح تخصص و کیفیت قابل توجهی را ارائه می‌دهند که می‌توانند انتخابی مناسب برای دانش‌آموزان شوند.

معرفی گران ترین اساتید انگلیسی کنکور

بهترین اساتید انگلیسی کنکور معلمانی هستند که سطح تجربه و تخصص بسیار بالایی دارند. . برخی از این اساتید تدریس خصوصی انگلیسی کنکور هم در لیست معلمین VIP استادبانک یا لیست اساتید 5 ستاره قرار دارند. در ادامه با دو استاد برجسته‌ از گران‌ترین اساتید انگلیسی کنکور آشنا می‌شوید:

1.استاد نیلوفر فضلعلی

استاد نیلوفر فضلعلی از بهترین اساتید انگلیسی کنکور استادبانک محسوب می‌شود که قیمت تدریس خصوصی انگلیسی کنکور آنلاین 345 هزار تومان است. خانم نیلوفر فضلعلی دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه الزهرا است و سوابق تدریس موفقی نیز دارند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • سابقه 10 سال تدریس خصوصی زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان
  • 3 سال تدریس در مدرسه صبح امید، پاسداران
  • 5 سال تدریس در فرهیختگان
  • 2 سال تدریس در مبتکر نوین
  • بیش از پنج سال همکاری با مجموعه استادبانک
  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک

برای مشاهده پروفایل استاد نیلوفر فضلعلی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید پنج ستاره انگلیسی کنکور استادبانک همان طور که مشاهده کردید، متخصص‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید هستند که در استادبانک می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری با آن‌ها کلاس داشته باشید.

2.استاد محمد اکسیر

استاد محمد اکسیر از اساتید 5 ستاره و موفق استادبانک با سابقه طولانی و درخشان در تدریس هستند. آقای محمد اکسیر دارای کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و دکترای زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران است. هزینه کلاس‌های آقای محمد اکسیر به ازای هر جلسه تدریس خصوصی انگلیسی کنکور در حالت آنلاین 345 هزار تومن است. رزومه استاد محمد اکسیر به شرح زیر است:

  • مدرس دانشگاه فرهنگیان بیش از 20 سال
  • تالیف دو کتاب English Prefixes and Suffixes in Use و A Reading Course for University Students (چاپ دوم)
  • هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1381 تا کنون
  • مدرس سه توانه (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) کانون زبان ایران به مدت بیش از 20 سال
  • بیش از شش ماه همکاری با مجموعه استادبانک

برای مشاهده پروفایل استاد محمد اکسیر می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید پنج ستاره انگلیسی کنکور استادبانک همگی با تجربه بالا و تخصص مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است تا بتوانند از آن‌ها برای یادگیری انگلیسی کنکور بهره ببرند.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک 

تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

در یک نگاه کلی، آمادگی برای کنکور و شرکت در کلاس‌های مختلف یک فرآیند پرهزینه است که ذهن والدین را درگیر می‌کند. بنابراین زمانی که صحبت از قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور می‌شود، اولین نکته‌ای که توجه محصل و خانواده را جلب می‌کند، هزینه معلم خصوصی زبان است. بسیاری از دانش‌آموزان توان پرداخت نرخ بالا کلاس زبان کنکور را ندارند.

استادبانک برای اینکه بتواند محدوده قیمت تدریس خصوصی انگلیسی کنکور را گسترده‌تر کند و به طور همزمان کیفیت آموزش معلمان را هم حفظ نماید از سیستم ارزیابی اساتید کمک گرفته است. این روش، اجازه می‌دهد تا قیمت‌گذاری جلسات تدریس خصوصی زبان کنکور در استادبانک متنوع‌تر باشد و از طرفی همه‌ی اساتید سطح کیفی خوبی داشته باشند.

کارشناسان استادبانک با معیارهای مختلفی معلمان را می‌سنجند که در لیست زیر مهم‌ترین آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • میزان تحصیلات و رزومه تحصیلی (رتبه کنکور، معدل و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده)
  • سابقه تدریس (مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز علمی و کلاس‌های خصوصی) 
  • شیوه‌های تدریس (آشنایی با شیوه‌های مدرن و تنوع در نوع تدریس)
  • نحوه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموز (به خصوصی شاگرد کم سن)
  • میزان علاقه و انگیزه معلم خصوصی ریاضی ابتدایی
  • نوشتن مقالات، کتاب و جزوات آموزشی در بازار نشر و فضای آموزشی کشور
  • عملکرد دانش‌آموزان پیشین معلم خصوصی ریاضی ابتدایی
  • میزان رضایت و نظرات مثبت شاگردان
  • افتخارات علمی و آموزشی معلم

براساس این سیستم هر معلم بعد از ارزیابی بین یک تا پنج ستاره و در بالاترین سطح لقب VIP (بهترین اساتید استادبانک) را دریافت می‌کند که ملاک اصلی تعیین تعرفه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور در استادبانک است. تنوع قیمت در کنار کیفیت و تجربه، اجازه می‌دهد تا هر دانش‌آموزی با هر میزان بودجه به معلم خصوصی زبان کنکور کاربلد دسترسی داشته باشد.

تعداد ستاره‌ها در نرخ تدریس خصوصی زبان کنکور استادبانک چه تاثیری دارد؟

پشتیبانی استادبانک، پس از اتمام جلسه اول و آخر کلاس، با شما تماس می‌گیرند، تا مطمئن شوند از معلم خود راضی بوده‌اید. اگر استاد نتوانسته باشد رضایت شما را جلب کند، استادبانک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا شما به هیچ عنوان متضرر نشوید.

استادبانک برای دسته‌بندی و تفکیک اساتید از سیستم ستاره‌دهی استفاده می‌کند. در این روش معلمان به 4 گروه: یک یا دو ستاره، سه یا چهار ستاره، پنج ستاره و معلم VIP تقسیم‌بندی می‌شوند. برای اینکه درک بهتری از تفاوت تعداد ستاره‌ها در سیستم ارزیابی اساتید داشته باشید، ویژگی‌های  هر دسته از معلمان را برا شما توضیح می‌دهیم:

معلم یک و دو ستاره: کم‌تجربه‌ترین معلمان استادبانک در این گروه قرار می‌گیرند. معلم جوان و باانگیزه که فقط به دلیل نداشتن سابقه‌ی طولانی‌ تدریس، تعداد ستاره کمی دارد. کیفیت آموزش این اساتید قابل‌قبول است و تسلط کافی برای برگزاری را کلاس دارند. پایین‌ترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور در استادبانک، متعلق به این دسته از معلمان است.

معلم سه و چهار ستاره: سابقه تدریس این معلمین بیشتر است و از نظر کیفیت تدریس نیز در سطح بسیار خوبی قرار داند. معلمان این گروه، معمولا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر کشور هستند. معلمان سه تا چهار ستاره، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی کنکور متوسطی دارند که مناسب بسیاری از دانش‌آموزان است.

معلمان پنج ستاره: معلمان پنج ستاره استادبانک از اساتید برتر کشور هستند و علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، مقالات و دستاوردهای علمی مختلفی دارند. این اساتید در مراکز علمی، مدارس تیزهوشان و آماده‌سازی دانش‌آموز برای المپیادها، سابقه تدریس طولانی دارند و معمولا به سرعت ظرفیت کلاس آن‌ها پر می‌شود. نرخ تدریس اساتید پنج ستاره استادبانک باتوجه به تجربه و تسلط آن‌ها، تقریبا بالا است.

اساتید VIP: این معلمان از نوابغ تدریس خصوصی و آموزش شناخته می‌شوند. موفقیت‌های علمی این معلمان بسیار متنوع و درخشان است و بیشتر آن‌ها از رتبه‌های تک رقمی کنکور سال‌ها قبل و سایر المپیادهای علمی هستند. ویژگی بارز این اساتید، داشتن مهارت بالا در تدریس، استفاده از روش‌های مختلف آموزش و ارتباط موثر با محصلان است. گران‌ترین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور در استادبانک به اساتید وی‌آی‌پی تعلق دارد.

قیمت کلاس خصوصی حضوری و آنلاین زبان انگلیسی کنکور با هم متفاوت است؟

کلاس خصوصی زبان انگلیسی کنکور در استادبانک با دو روش متفاوت برپا می‌شود. شیوه‌ی اول به صورت تدریس خصوصی در منزل و روش دوم، تدریس آنلاین زبان انگلیسی کنکور است. در حال حاضر، دانش‌آموزان ساکن شهرهای تهران، کرج، اهواز، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و کرمان، می‌توانند از تدریس حضوری زبان انگلیسی کنکور استادبانک استفاده کنند.

تدریس آنلاین زبان کنکور نیز در دسترس همه‌ی داوطلبین کنکور سراسر کشور قرار دارد و هیچ محدودیت جغرافیایی برای این نوع از کلاس‌ها وجود ندارد. تیم استادبانک برای برگزاری کلاس‌های آنلاین از بهترین نرم‌افزارهای ارتباط آنلاین استفاده می‌کند تا اختلالی در روند برگزاری جلسات تدریس خصوصی پیش نیاید.

اما، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور در این روش برگزاری با یکدیگر متفاوت است. طبیعتا، استاد برای برپایی کلاس حضوری باید تا محل مورد نظر شاگردش مسافتی را طی کند. بنابراین، هزینه رفت و آمد و زمان از دست‌رفته معلم باعث افزایش هزینه تدریس خصوصی زبان کنکور در منزل می‌شود. البته، اختلاف قیمت این دو روش چندان زیاد نیست و موجب محدودیت انتخاب شما نمی‌شود.

رابطه کیفیت اساتید استادبانک با نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور

درباره‌ی شیوه‌ی قیمت‌گذاری استادبانک توضیحات کاملی را به شما دادیم. اما، ممکن است، تنوع تعرفه معلم خصوصی زبان در استادبانک سوالاتی را در ذهن شما به وجود بیاورد. احتمالا کیفیت تدریس اساتید، اولین دغدغه‌ی شما در زمان انتخاب معلمان یک یا دو ستاره است. شاید، فکر کنید معلمی که دو ستاره از تیم کارشناسی استادبانک دریافت کرده است و قیمت به مراتب پایین‌تری دارد از قدرت آموزش پایینی برخوردار است.

اما، اساتید یک یا دو ستاره را جمعی از معلمان جوان و باانگیزه تشکیل می‌دهند که به دلیل نداشتن تجربه تدریس یا تجربه کم، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. میزان تسلط کافی روی درس و ارائه روان مطالب به شاگرد از اولین معیارهایی است که تیم کارشناسی استادبانک به آن توجه می‌کند و همه‌ی معلمان باید این ویژگی‌ را داشته باشند.

از سمت دیگر، اساتید پنج ستاره و وی‌آی‌پی حضور دارند که قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور با آن‌ها بالا است. این معلمان از برترین و برجسته‌ترین اساتید در رشته تحصیلی خود هستند و برخی از آن‌ها را نوابغ کشور تشکیل می‌دهند. اساتید VIP با اینکه نرخ تدریس قابل‌توجه‌ای دارند، اما روش تدریس خاص، تسلط بالا و از همه‌ی مهم‌تر، تجربه‌ی ارزشمند و چندین ساله در حوزه‌ی آموزش را دارند که آن‌ها را از دیگر معلمان متمایز می‌کند.

بنابراین، شما در استادبانک با توجه به نیاز، بودجه و حتی سلیقه، می‌توانید استاد زبان انگلیسی کنکور مناسب خود را پیدا کنید و از نظر کیفیت و قیمت دغدغه نداشته باشید.

مناسب‌ترین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور در استادبانک

در این مطلب شما را با روش ارزیابی اساتید و نحوه‌ی تعیین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور استادبانک آشنا کردیم. استادبانک، سعی می‌کند بهترین معلم خصوصی زبان را با مناسب‌ترین نرخ در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دهد. روش‌های متنوع برگزاری کلاس خصوصی، قیمت مقرون‌به‌صرفه در کنار کیفیت بالا اساتید، شرایطی را ایجاد می‌کند تا با خیالی راحت دست به انتخاب بزنید.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید یا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.