قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم استادبانک در سال 1401 چقدر است؟

استادبانک نویسنده
3078 0
17 اردیبهشت 1401
قیمت تدریس خصوصی ریاضی هفتم

ریاضی که از سال اول ابتدایی با دانش‌آموز است، همیشه باعث دردسر و ایجاد نیازهای کمک آموزشی در شاگردان می‌شود. گرفتن معلم خصوصی ریاضی هشتم، بهترین توصیه‌ای است که می‌توان به محصل کرد. اما برای انتخاب معلم باکیفیت معیارهای مختلفی وجود دارد که قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم، مهم‌ترین آن‌ها است. در این مقاله با سیستم ارزیابی اساتید برای مشخص کردن قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم، انواع اساتید، کلاس حضوری و آنلاین و کیفیت تدریس خصوصی در استادبانک آشنا می‌شوید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم در استادبانک

قیمت تدریس خصوصی آنلاین ریاضی هشتم | نمودار قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم

قیمت تدریس خصوصی آنلاین 1401 ریاضی هشتم از (70 هزار تومان) تا (640 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی (115 هزار تومان) است.

قیمت تدریس خصوص حضوری ریاضی هشتم | نمودار قیمت کلاس خصوصی ریاضی هشتم

قیمت تدریس خصوصی حضوری 1401 ریاضی هشتم از (82 هزار تومان) تا (670 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی (165 هزار تومان) است.

معرفی ارزان‌ترین اساتید ریاضی هشتم | بهینه‌ترین قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم

کلاس‌های خصوصی ریاضی متقاضیان بسیار زیادی دارند که بخشی از آنان در دوره متوسطه اول تحصیل می‌کنند. قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم موضوعی مهم برای اغلب خانواده‌هاست، به همین علت در سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک ارزان‌ترین کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی هشتم برگزار می‌شوند. در ادامه مطلب دو مورد از ارزان‌ترین اساتید ریاضی هشتم استادبانک را معرفی می‌کنیم:

1.استاد ملیحه حسینی

کلاس‌های تدریس خصوصی آنلاین ریاضی هشتم که توسط خانم ملیحه حسینی برگزار می‌شوند جزء ارزان‌ترین کلاس‌های استادبانک بوده و قیمت کلاس خصوصی ریاضی هشتم آنلاین به ازای هر جلسه با ایشان 80 هزار تومان است. استاد حسینی باتوجه به نتیجه آزمون تعیین سطح دانش‌آموزان روش‌های تدریس مناسب را به کار می‌گیرند، به همین علت یادگیری ریاضی را برای شاگردان خود راحت‌تر کرده‌اند. از جمله سوابق آموزشی و افتخارات ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
  • بیش از سه سال سابقه تدریس خصوصی
  • تدریس به دانش‌آموزان مدارس نمونه دولتی
  • تجربه تدریس دروس دانشگاهی
  • دانشجو معدل الف

برای مشاهده پروفایل استاد ملیحه حسینی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

برقراری ارتباط مطلوب با دانش‌آموزان موضوع مهمی است که به بازدهی کلاس‌های درس کمک می‌کند. ارزان‌ترین اساتید سامانه استادبانک با ایجاد فضای مناسب در کلاس‌های خود به ارتقاء سطح یادگیری شاگردان کمک می‌کنند.

2.استاد فائزه واحدی جو

از جمله ارزان‌ترین اساتید ریاضی هشتم استادبانک که یکی از معلمان 1 ستاره نیز محسوب می‌شوند، خانم فائزه واحدی جو هستند. هزینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم به ازای هر جلسه با ایشان 80 هزار تومان است. خانم واحدی جو دانشجو دکترا رشته ریاضیات در دانشگاه فردوسی مشهد هستند. از جمله سوابق تدریس و افتخارات آموزشی ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معلم ریاضی متوسطه اول مدرسه غیر انتفاعی
  • دارای گواهینامه تربیت معلم از جهاد دانشگاهی
  • سابقه دستیاری اساتید دانشگاه فردوسی مشهد
  • سابقه تدریس خصوصی ریاضی
  • دانشجو استعداد درخشان دوره کارشناسی

برای مشاهده پروفایل استاد فائزه واحدی جو می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

ارزان‌ترین کلاس‌های خصوصی ریاضی هشتم که در سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک برگزار می‌شوند از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و شاگردان این کلاس‌ها رضایت کافی را از تدریس معلمان خود دارند.

معرفی گران‌ترین اساتید ریاضی هشتم | بالاترین قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم با بهترین کیفیت

گران‌ترین کلاس‌های تدریس خصوصی در کشور نیز همواره متقاضیان خود را دارند، زیرا گران‌ترین اساتید تدریس خصوصی دارای ویژگی‌های آموزشی مثبتی هستند که روند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان را تسریع می‌بخشند. در سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک نیز امکان انتخاب گران‌ترین کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی هشتم فراهم شده است. در ادامه مطلب دو نفر از گران‌ترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی هشتم استادبانک را معرفی می‌کنیم:

1.استاد احسان علیزاده

یکی از گران‌ترین کلاس‌های تدریس خصوصی آنلاین ریاضی هشتم توسط آقای احسان علیزاده برگزار می‌شوند، قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم به ازای هر جلسه با ایشان 480 هزار تومان است. استاد علیزاده از اساتید VIP استادبانک و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه علم و صنعت هستند. از جمله سوابق تدریس و افتخارات آموزشی آقای علیزاده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیش از 5 سال سابقه همکاری با استادبانک
  • تدریس به دانش‌آموزان خارجی مقیم ایران
  • کسب رتبه سه رقمی کنکور سراسری
  • 2 سال سابقه تدریس در مجموعه بزرگ انجمن ریاضیدانان جوان
  • تدریس خصوصی برای آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر
  • ارائه تدریس به دانش‌آموزان مدارس برتر و تیزهوشان

برای مشاهده پروفایل استاد احسان علیزاده می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

باتوجه به توضیحات گفته شده چنانچه به دنبال شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی اساتید باتجربه ریاضی هشتم هستید باید به سامانه استادبانک مراجعه کرده و از میان لیست بهترین اساتید کشور، استاد مورد نظر خود را برای شرکت در کلاس‌های او انتخاب کنید. در واقع، این بهترین تدریس ریاضی هشتم با مناسب‌ترین قیمت (باتوجه به سطح عالی و بالای) اساتید است.

2.استاد غزال محمدیان

قیمت کلاس خصوصی ریاضی هشتم به ازای هر جلسه با استاد محمدیان 270 هزار تومان است. ایشان جزء اساتید 5 ستاره استادبانک هستند که تا به الان حدود 800 جلسه کلاس خصوصی برگزار کرده‌اند. خانم غزال محمدیان یکی از گران‌ترین اساتید ریاضی هشتم استادبانک و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی هستند. از جمله سوابق تدریس خصوصی ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای استادبانک
  • بیش از 5 سال سابقه همکاری با استادبانک
  • معلم رسمی آموزش و پرورش
  • بیش از 10 سال سابقه تدریس در مدارس
  • قبولی دانش‌آموزان ایشان در مدارس نمونه دولتی

برای مشاهده پروفایل استاد غزال محمدیان می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

همه اساتید حرفه‌ای استادبانک با در نظر گرفتن مواردی مهم کلاس‌های تدریس خصوصی خود را برگزار کرده و به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کمک می‌کنند. بنابراین شما نیز می‌توانید با هر نوع بازه قیمتی که مدنظر دارید نسبت به رزرو کلاس خصوصی در سامانه استادبانک اقدام کنید.

تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم ابتدایی با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک

تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان یک مسئله‌ی مهم و دغدغه‌ی جدی برای خانواده است. وقتی محصلی برای یادگیری ریاضی نیاز به کمک معلم خصوصی دارد، والدین سعی می‌کنند بهترین معلم را برای فرزندشان پیدا کنند. اما بدون شک، قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم از ملاک‌های اثرگذار روی انتخاب معلم است.

استادبانک با توجه به چندین سال تجربه در حوزه تدریس خصوصی به خوبی از اهمیت تعرفه کلاس ریاضی برای خانواده‌ها آشنا است و برای تعیین نرخ تدریس خصوصی ریاضی هشتم از روشی جدید استفاده می‌کند. سیستم ارزیابی اساتید استادبانک از معیارهای مختلف و متعددی شکل گرفته است که توانایی هر استاد را از جنبه‌های مختلف می‌سنجند.

مواردی که در لیست زیر مشاهده می‌کنید، روی تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم به طور مستقیم اثر می‌گذارند:

  1. میزان تحصیلات و رزومه تحصیلی (رتبه کنکور، معدل و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده)
  2. سابقه تدریس (مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز علمی و کلاس‌های خصوصی) 
  3. شیوه‌های تدریس (آشنایی با شیوه‌های مدرن و تنوع در نوع تدریس)
  4. نحوه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموز (به خصوصی شاگرد کم سن)
  5. میزان علاقه و انگیزه معلم خصوصی ریاضی هشتم
  6. نوشتن مقالات، کتاب و جزوات آموزشی در بازار نشر و فضای آموزشی کشور
  7. عملکرد دانش‌آموزان پیشین معلم خصوصی ریاضی هشتم
  8. میزان رضایت و نظرات مثبت شاگردان (به مرور زمان تاثیر بالایی روی قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم دارد.)
  9. افتخارات علمی و آموزشی معلم

کارشناسان استادبانک، بعد از ارزیابی اساتید به کمک این معیارها به هر معلم بین یک تا پنج ستاره و در بالاترین سطح لقب VIP (بهترین اساتید استادبانک) می‌دهند. تعداد ستاره‌ها در استادبانک، ملاک اصلی مشخص کردن میزان هزینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم متوسطه برای معلم است. استادبانک توانسته به لطف این شیوه‌ی قیمت‌گذاری، نرخ کلاس خصوصی ریاضی هشتم بسیار متنوعی را در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دهد.

پشتیبانی استادبانک، پس از اتمام جلسه اول و آخر کلاس، با شما تماس می‌گیرند، تا مطمئن شوند از معلم خود راضی بوده‌اید. اگر استاد نتوانسته باشد رضایت شما را جلب کند، استادبانک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا شما به هیچ عنوان متضرر نشوید.

کیفیت تدریس خصوصی ریاضی هشتم، ویژگی مهم اساتید استادبانک

شاید در نگاه اول به نظر برسد که سطح کیفی معلمان یک ستاره در استادبانک بالا نیست یا شیوه‌ی تدریس این دسته از مدرسین مناسب همه‌ی دانش‌آموزان نباشد. اما، تیم کارشناسی استادبانک نسبت به سطح علمی و کیفیت برگزاری جلسات تدریس خصوصی همه‌ی اساتید این سامانه حساس است. معلمان یک ستاره استادبانک نیز از کیفیت آموزش مطلوبی برخوردار هستند و گرفتن یک ستاره در شروع مسیر به معنی سطح علمی پایین آن‌ها نیست و نباید قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم را ملاکی از توانایی آن‌ها قرار داد.

معلمی که یک یا دو ستاره از استادبانک دریافت می‌کند، می‌تواند با برگزاری کلاس‌های متعدد و جلب رضایت شاگردان به مرور زمان پیشرفت کند تا تعداد ستاره و دستمزد بالاتری به دست آورد. بزرگ‌ترین تفاوت میان معلمان یک یا دو ستاره با اساتید VIP در تجربه و آشنایی با شیوه‌های تدریس متنوع است. در هر صورت اساتید پنج ستاره و VIP سطح تدریس و نوع آموزش متفاوتی را ارائه می‌دهند که با توجه به قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم هر جلسه از کلاس‌شان از آن‌ها انتظار می‌رود. این روش قیمت‌گذاری، اجازه می‌دهد تا دانش‌آموز بهترین تدریس ریاضی هشتم را با مناسب‌ترین قیمت (باتوجه به بودجه) تجربه کند.

تعداد ستاره اساتید و نرخ تدریس خصوصی ریاضی هشتم

معلم خصوصی استادبانک ملزم است: پس از ارزیابی ئ نیازسنجی دانش آموز برای او هدفگذاری کند، سپس با والدین به توافق رسد که رسیدن به این هدف چند جلسه طول می کشد، معلم خصوصی پس از هر جلسه گزارش کاملی از روند رشد دانش آموز به والدین می دهد.

همان‌طور که توضیح داده شد، استادبانک برای دسته‌بندی و تفکیک اساتید از سیستم ستاره‌دهی استفاده می‌کند. در این روش معلمان به 4 گروه: یک یا دو ستاره، سه یا چهار ستاره، پنج ستاره و معلم VIP تقسیم‌بندی می‌شوند. برای اینکه درک بهتری از تفاوت سیستم ارزیابی اساتید داشته باشید، ویژگی‌های  هر دسته از معلمان را برا شما توضیح می‌دهیم:

معلم یک و دو ستاره: کم‌تجربه‌ترین معلمان استادبانک در این گروه قرار می‌گیرند. معلم جوان و باانگیزه که فقط به دلیل نداشتن سابقه‌ی طولانی‌ تدریس، تعداد ستاره کمی داند. کیفیت آموزش این اساتید قابل‌قبول است و تسلط کافی برای برگزاری کلاس دارند. بنابراین، پایین بودن قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم در استادبانک، به دلیل کیفیت نامناسب آموزش نیست.

معلم سه و چهار ستاره: سابقه تدریس این معلمین بیشتر است و از نظر کیفیت تدریس نیز در سطح بسیار خوبی قرار داند. معلمان این گروه، معمولا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر کشور هستند.

معلمان پنج ستاره: معلمان پنج ستاره استادبانک از اساتید برتر کشور هستند و علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، مقالات و دستاوردهای علمی مختلفی دارند. این اساتید در مراکز علمی، مدارس تیزهوشان و آماده‌سازی دانش‌آموز برای المپیادها، سابقه تدریس طولانی دارند و معمولا به سرعت ظرفیت کلاس آن‌ها پر می‌شود. قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم در این دسته‌بندی، باتوجه به سطح بالای اساتید بسیار خوب است. دانش‌آموزان این شانس را دارند تا در کلاس خصوصی اساتیدی حرفه‌ای با قمیت مناسب شرکت نمایند. 

اساتید VIP: این معلمان از نوابغ تدریس خصوصی و آموزش شناخته می‌شوند. موفقیت‌های علمی این معلمان بسیار متنوع و درخشان است و بیشتر آن‌ها از رتبه‌های تک رقمی کنکور سال‌ها قبل و سایر المپیادهای علمی هستند. ویژگی بارز این معلمان، داشتن مهارت بالا در تدریس خصوصی ریاضی و  پرورش دانش‌آموزان موفق است. اساتید وی‌آی‌پی، بالاترین سطح قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم را دارند.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل و آنلاین با هم متفاوت است؟

کلاس‌ خصوصی ریاضی اول در استادبانک به دو روش تدریس خصوصی در منزل و تدریس آنلاین، برگزار می‌شود. اساتید در شیوه‌ی تدریس حضوری ریاضی هشتم، باید تا محل مورد نظر شاگرد خود برای برگزاری کلاس بروند. طبیعتا این رفت و آمد موجب افزایش قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل می‌شود. 

بنابراین قیمت معلم خصوصی ریاضی هشتم حضوری با آنلاین در استادبانک متفاوت است. البته این تفاوت قیمت چندان زیاد نیست و والدین و دانش‌آموز می‌توانند با دستی باز و با توجه به نیاز محصل یکی از دو روش تدریس را انتخاب کنند. تدریس آنلاین ریاضی هشتم استادبانک نیز در دسترس همه‌ی دانش‌آموزان است و بدون هیچ‌گونه محدودیت جغرافیایی برگزار می‌شود.

بهترین معلمان با مناسب‌ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم در استادبانک

در این مقاله با جزئیات قیمت‌گذاری و تعیین تعرفه تدریس خصوصی ریاضی هشتم متوسطه اول در استادبانک آشنا شدید. استادبانک برای مشخص کردن هزینه کلاس خصوصی هر استاد بسیار حساس است و معیارهای مختلفی را در نظر می‌گیرد تا هر دانش‌‌آموز با هر میزان بودجه‌ای، تجربه استفاده از بهترین تدریس ریاضی هشتم را با معلمی کاربلد داشته باشد.

هدف تیم استادبانک، استفاده‌ی دانش‌آموزان سراسر ایران از آموزش باکیفیت توسط اساتید با تجربه است. البته، خدمات دیگر سامانه تدریس خصوصی استادبانک مانند: گام‌به‌گام‌های کتاب‌های درسی اول تا ششم ابتدایی، نمونه سوالات مقطع ابتدایی، مقالات آموزشی و مشاوره تحصیلی به والدین و اپلیکیشن آموزشی استادبانک به طور رایگان در دسترس شما قرار دارد.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی هشتم نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید یا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.