قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی اول ابتدایی استادبانک در سال 1401 چقدر است؟

استادبانک نویسنده
4193 0
18 اردیبهشت 1401
قیمت تدریس خصوصی دوم ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی یکی از عواملی است که انتخاب معلم توسط خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هزینه کلاس خصوصی اول ابتدایی باید مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد تا به مانعی برای آموزش به بچه‌های دبستانی تبدیل نشود.

استادبانک برای این‌که باکیفیت‌ترین معلم خصوصی ابتدایی را با بهترین نرخ تدریس خصوصی اول دبستان در دسترس خانواده‌ها بگذارد، از سیستم ارزیابی اساتید استفاده می‌کند. در این مقاله به طور کامل شما را با جزئیات این سیستم، قیمت معلم خصوصی کلاس اول، کیفیت اساتید با توجه به تعرفه تدریس خصوصی ابتدایی آن‌ها و روش‌های برگزاری کلاس در استادبانک آشنا می‌کنیم.

قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی آنلاین اول ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی آنلاین 1401 اول ابتدایی از (60 هزار تومان) تا (335 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت معلم خصوصی کلاس اول (160 هزار تومان) است.

قیمت تدریس خصوصی حضوری اول ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی حضوری 1401 اول ابتدایی از (82 هزار تومان) تا (475هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت معلم خصوصی کلاس اول (185هزار تومان) است.

معرفی ارزان‌ترین اساتید اول ابتدایی | مناسب‌ترین قیمت معلم خصوصی کلاس اول

در سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک شرایطی فراهم شده تا ارزان‌ترین جلسات تدریس خصوصی اول ابتدایی کشور نیز برگزار شوند. البته این موضوع به معنای تدریس ضعیف اساتید نیست بلکه در سامانه استادبانک معیارهای دیگری برای تعیین هزینه معلم خصوصی ابتدایی پایه اول در نظر گرفته می‌شوند. در ادامه مطلب به دو مورد از ارزان‌ترین اساتید اول ابتدایی اشاره می‌کنیم:

1.استاد مهرناز توسلی

هزینه تدریس خصوصی پایه اول ابتدایی به ازای هر جسله با این استاد 80 هزار تومان است. خانم توسلی دارای مدارک تحصیلی کاردانی زبان انگلیسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش ابتدایی و روانشناسی هستند. باتوجه به مدارک تحصیلی خانم توسلی، ایشان می‌توانند ارتباط گیری مطلوبی با دانش‌آموزان اول ابتدایی داشته باشند. از جمله سوابق تدریس استاد مهرناز توسلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنا به مفاهیم به روز تدریس مقطع اول ابتدایی
  • ارائه تدریس خصوصی به دانش‌آموزان مدارس دولتی
  • برگزاری کلاس خصوصی برای متقاضیان نهضت سوادآموزی
  • ارائه تدریس خصوصی به نوآموزان پیش دبستانی

برای مشاهده پروفایل استاد مهرناز توسلی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

باتوجه به توضیحات گفته شده می‌توانید از روش‌های تدریس نوینی که ارزان‌ترین اساتید استادبانک به کار می‌گیرند برای آموزش به فرزندان خود استفاده کنید.

2.استاد مجتبی سردار

کلاس‌های تدریس خصوصی آنلاین استاد مجتبی سردار نیز جزء کلاس‌های ارزان قیمت استادبانک محسوب می‌شوند ولی باتوجه به میزان رضایت شاگردان آقای سردار می‌توان گفت کیفیت تدریس خصوصی ایشان سطحی بالاتر از هزینه‌ در نظر گرفته شده دارند. استاد سردار دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران هستند، از جمله سوابق و نکات مثبت تدریس آقای مجتبی سردار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تدریس خصوصی در مجتمع ادیبان
  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای استادبانک
  • فن بیان قوی و انتقال مفاهیم آموزشی به بهترین نحو
  • استفاده از روش‌های نوین تدریس خصوصی

در سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک شرایطی فراهم شده تا همه خانواده‌ها با هر نوع معیار آموزشی و هزینه‌ای که مدنظر دارند بتوانند برای فرزندان خود کلاس‌های خصوصی را با تدریس بهترین اساتید کشور رزرو کنند.

معرفی گران‌ترین اساتید اول ابتدایی | بالاترین قیمت معلم خصوصی کلاس اول با بهترین کیفیت

همان‌طور که گفتیم در سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک کلاس‌های تدریس خصوصی با هزینه‌های مختلفی برگزار می‌شوند. درحال حاضر گران‌ترین اساتید اول ابتدایی استادبانک دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در حوزه تدریس خصوصی هستند که سبب افزایش هزینه تدریس خصوصی پایه اول ابتدایی اساتید شده‌اند. در ادامه مطلب به دو مورد از گران‌ترین اساتید اول ابتدایی استادبانک اشاره می‌کنیم:

1.استاد آیدا آبک

هزینه تدریس خصوصی پایه اول ابتدایی به ازای هر جلسه با خانم آیدا آبک مبلغ 335 هزار تومان است که جزء گران‌ترین کلاس‌های خصوصی استادبانک و کشور محسوب می‌شوند. استاد آبک از اساتید VIP استادبانک هستند و به همین علت نیز هزینه تدریس خصوصی بالایی دارند. از جمله ویژگی‌های مثبت تدریس استاد آبک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای استادبانک
  • مسلط به روش‌های تدریس مختص به دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری
  • برگزاری کلاس خصوصی برای دانش‌آموزان متقاضی قبولی در مدارس برتر
  • ارتباط گیری مناسب با دانش‌آموزان
  • استفاده از روش‌های نوین تدریس

برای مشاهده پروفایل استاد آیدا آبک می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

بنابراین چنانچه به دنبال پیدا کردن اساتید حرفه‌ای برای تدریس خصوصی اول ابتدایی هستید باید به سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک مراجعه کرده و کلاس خصوصی اساتید VIP استادبانک را رزرو کنید.

2.استاد ندا شهلایی

هزینه تدریس خصوصی پایه اول ابتدایی به ازای هر جلسه با خانم ندا شهلایی در استادبانک مبلغ 270 هزار تومان است. استاد شهلایی جزء گران‌ترین اساتید مجموعه استادبانک محسوب شده و در عین حال یکی از اساتید 5 ستاره‌ای هستند بیشترین تعداد کلاس‌های تدریس خصوصی را برگزار کرده‌اند. خانم شهلایی دبیر رسمی آموزش و پرورش و از اساتید باسابقه استادبانک هستند. از جمله ویژگی‌های مثبت و سابقه تدریس خانم ندا شهلایی می‌توان به موارد زیر شاره کرد:

  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای استادبانک
  • سابقه کار با دانش‌آموزان دیرآموز و اختلال یادگیری
  • کسب مقام اول شهرستان در حوزه درس پژوهی و الگوهای برتر تدریس
  • کسب رتبه اول شهرستان در طراحی پوستر آموزشی
  • دریافت مدرک مقدماتی مربیگری فلسفه برای کودکان از دانشگاه خوارزمی
  • برگزیده شهرستان در طرح معلم پژوهنده

برای مشاهده پروفایل استاد ندا شهلایی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

بنابراین با هرنوع محدوده هزینه، ویژگی‌های تدریس و آموزشی که مورد نظر شماست می‌توانید از تدریس خصوصی اساتید حرفه‌ای استادبانک برای پیشرفت تحصیلی فرزندان خود استفاده کنید.

لیست اساتید تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی

ریاضی مهم‌ترین درسی است که در پایه اول ابتدایی به دانش‌آموز تدریس می‌شود و همراه محصل تا سال کنکور است. یادگیری دقیق و عمیق مفاهیم ریاضی پایه، بسیار مهم تلقی می‌شود. به همین دلیل والدین روی مطالعه درس ریاضی حساس هستند. بهترین روشی که می‌توان برای آموزش ریاضی اول ابتدایی پیشنهاد داد، کمک گرفتن از معلم خصوصی ریاضی اول ابتدایی است. 

استادبانک، معلمین با تجربه، جوان و کاربلدی را برای آموزش ریاضی در اختیار شما می‌گذارد که با مناسب‌ترین تعرفه تدریس خصوصی ریاضی اول دبستان در دسترس شما هستند. 

 تعیین قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک 

تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

والدین دوست دارند فرزندشان با کمک معلم خصوصی اول ابتدایی، راحت‌تر درس بخواند و بخش‌های سخت هر کتاب درسی را متوجه شود. اما زمانی که با قیمت‌های بالا و غیرمنصانه‌ی تدریس خصوصی اول ابتدایی مواجه شود، ممکن است از ثبت‌نام در این کلاس‌ها صرف‌نظر کند. در هر صورت معلم خصوصی، هزینه‌ی تحصیلی اضافی برای خانواده به همراه دارد، بنابراین باید مقرون‌به‌صرفه باشد.

استادبانک به خوبی این دغدغه ذهنی و مالی آگاه است و با طراحی سیستم ارزیابی اساتید به تعیین قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی می‌پردازد. براساس این روش، معلمان از چند جنبه بررسی شده و سپس در دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم می‌شوند. رویکرد اصلی تیم کارشناسی استادبانک در زمان ارزیابی معلمین، داشتن کیفیت در تدریس است. به همین دلیل، همه‌ی اساتید حاضر در استادبانک از حداقل توانایی مناسب در آموزش به شاگردان‌شان برخوردار هستند.

معیارهایی که استادبانک از آن‌ها برای ارزیابی اساتید استفاده می‌کند و روی قیمت معلم خصوصی کلاس اول اثر مستقیم دارند، شامل موارد زیر است:

  • میزان تحصیلات و رزومه تحصیلی (رتبه کنکور، معدل و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده)
  • سابقه تدریس (مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز علمی و کلاس‌های خصوصی) 
  • شیوه‌های تدریس (آشنایی با شیوه‌های مدرن و تنوع در نوع تدریس)
  • نحوه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموز (به خصوصی شاگرد کم سن)
  • میزان علاقه و انگیزه معلم خصوصی اول ابتدایی
  • نوشتن مقالات، کتاب و جزوات آموزشی در بازار نشر و فضای آموزشی کشور
  • عملکرد دانش‌آموزان پیشین معلم خصوصی اول ابتدایی 
  • میزان رضایت و نظرات مثبت شاگردان (به تدریج تاثیر بالایی رو قیمت معلم خصوصی کلاس اول دارد)
  • افتخارات علمی و آموزشی معلم

همه‌ی مدرسین بعد از بررسی و ارزیابی توسط کارشناسان استادبانک بین یک تا پنج ستاره و در بالاترین سطح لقب VIP (بهترین اساتید استادبانک) را دریافت می‌کند. تعداد ستاره در استادبانک، میزان امتیاز هر معلم را نشان می‌دهد که ملاکی برای تعیین قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل پایه اول و کلاس‌های آنلاین است. تنوع شهریه کلاس خصوصی اول ابتدایی در کنار کیفیت تدریس اساتید، اجازه می‌دهد تا هر دانش‌آموزی با هر میزان بودجه از معلمان باکیفیت و کاربلد کمک بگیرد.

تعداد ستاره‌ها در هزینه تدریس خصوصی اول ابتدایی استادبانک چه تاثیری دارد؟

پشتیبانی استادبانک، پس از اتمام جلسه اول و آخر کلاس، با شما تماس می‌گیرند، تا مطمئن شوند از معلم خود راضی بوده‌اید. اگر استاد نتوانسته باشد رضایت شما را جلب کند، استادبانک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا شما به هیچ عنوان متضرر نشوید.

امتیازدهی و تفکیک اساتید با کمک ستاره‌ها در استادبانک، معلمان را در چند دسته‌بندی تقسیم می‌کند که هر کدام ویژگی‌ها و شرایط خاص خود را دارند. در ادامه برای درک بهتر و آشنایی بیشتر با توانایی و سطح علمی معلمان هر گروه، توضیحاتی را به شما می‌دهیم:

معلم یک و دو ستاره: کم‌تجربه‌ترین معلمان استادبانک در این گروه قرار می‌گیرند. معلم جوان و باانگیزه که فقط به دلیل نداشتن سابقه‌ی طولانی‌ تدریس، تعداد ستاره کمی داند. کیفیت آموزش این اساتید قابل‌قبول است و تسلط کافی برای برگزاری کلاس دارند. پایین‌ترین قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی در استادبانک، متعلق به این دسته از معلمان است.

معلم سه و چهار ستاره: سابقه تدریس این معلمین بیشتر است و از نظر کیفیت تدریس نیز در سطح بسیار خوبی قرار داند. معلمان این گروه، معمولا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر کشور هستند. معلمان سه تا چهار ستاره، هزینه کلاس خصوصی اول ابتدایی متوسطی دارند که مناسب بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها است. هزینه معلم خصوصی ابتدایی پایه اول این دسته از اساتید، نه خیلی بالا است و نه ارزان قیمت محسوب می‌شود.

معلمان پنج ستاره: معلمان پنج ستاره استادبانک از اساتید برتر کشور هستند و علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، مقالات و دستاوردهای علمی مختلفی دارند. این اساتید در مراکز علمی، مدارس تیزهوشان و آماده‌سازی دانش‌آموز برای المپیادها، سابقه تدریس طولانی دارند و معمولا به سرعت ظرفیت کلاس آن‌ها پر می‌شود. نرخ تدریس اول دبستان اساتید پنج ستاره استادبانک با توجه به تجربه و تسلط آن‌ها، تقریبا بالا است.

اساتید VIP: این معلمان از نوابغ تدریس خصوصی و آموزش شناخته می‌شوند. موفقیت‌های علمی این معلمان بسیار متنوع و درخشان است و بیشتر آن‌ها از رتبه‌های تک رقمی کنکور سال‌ها قبل و سایر المپیادهای علمی هستند. ویژگی بارز این اساتید، داشتن مهارت بالا در تدریس، استفاده از روش‌های مختلف آموزش و ارتباط موثر با دانش‌آموز است. گران‌ترین هزینه تدریس خصوصی اول ابتدایی در استادبانک به اساتید وی‌آی‌پی تعلق دارد.

قیمت کلاس خصوصی حضوری و آنلاین اول دبستان با هم متفاوت است؟

در استادبانک امکان شرکت در کلاس خصوصی به دو روش وجود دارد. روش اول، کلاس خصوصی اول ابتدایی در منزل است و در حال حاضر در دسترس دانش‌آموزان شهرهای تهران، کرج، اهواز، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و کرمان قرار دارد. اما، برخلاف کلاس‌های حضوری، تدریس خصوصی آنلاین اول ابتدایی استادبانک بدون محدودیت جغرافیایی در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دارد.

تیم استادبانک از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای ارتباط آنلاین برا برگزاری کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کند تا دانش‌آموز تجربه‌ی بهترین کیفیت صدا و تصویر را داشته باشد. تفاوت این دو روش در تعرفه تدریس خصوصی اول ابتدایی است و قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل پایه اول 15 تا 20 درصد گران‌تر از تدریس کلاس آنلاین قیمت‌گذاری می‌شود. هزینه رفت و آمد استاد به محل موردنظر شاگرد برای برپایی کلاس خصوصی، دلیل این اختلاف قیمت است.

قیمت تدریس خصوصی فارسی اول دبستان

پایه و اساس سواد دانش‌آموز از طریق درس فارسی شکل می‌گیرد و محصل به آهستگی سواد خواندن و نوشتن پیدا می‌کند. فارسی اول ابتدایی، بخشی این این فرآیند مهم در مسیر تحصیلی دانش‌آموز است. برخی موارد در زمان آموزش به بچه‌های ابتدایی، اهمیت فراوانی دارند. نحوه برقراری ارتباط با شاگرد و شیوه‌ی تدریس معلم روی یادگیری و درک شاگرد تاثیر مستقیم می‌گذارد.

گاهی هم ممکن است دانش‌آموز بیشتر از مدت زمان کلاس مدرسه نیاز به تمرین و تکرار داشته باشد. بنابراین کمک گرفتن معلم خصوصی فارسی اول ابتدایی، انتخاب درست برای آموزش به بچه‌ است. قیمت تدریس خصوصی فارسی اول ابتدایی در استادبانک، طبق استانداری دقیق و شفاف تعیین می‌شود.

قیمت تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی

درس علوم، جالب‌ترین درس مقطع ابتدایی است که دانش‌آموزان را با پدیده‌های طبیعی و شگفت‌انگیز جهان پیرامون آشنا می‌کند. یادگیری مفاهیم علوم ممکن است برای شاگرد کم سن پایه اول ابتدایی، کمی سخت باشد. علوم درسی است که مباحث آن باید توسط دانش‌آموز ابتدا درک شود تا او بتواند آن‌ها را بفهمد. 

معلم خصوصی علوم تجربی اول ابتدایی، یادگیری این مطالب را برای شاگرد ساده‌تر می‌کند. شما در استادبانک به برترین اساتید علوم اول دبستان با بهینه‌ترین قیمت تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی دسترسی دارید.

قیمت تدریس خصوصی نگارش اول ابتدایی

درس نگارش با هدف افزایش خلاقیت در نوشتن دانش‌آموز به آن‌ها تدریس می‌شود. نگارش کمک می‌کند تا بچه درک بهتری از قواعد زبان فارسی، جمله‌سازی‌ها و رعایت اصول نگارشی داشته باشند. دور از انتظار نیست اگر شاگرد دبستانی به سادگی با درس نگارش ارتباط برقرار نکند. در هر صورت نوشتن برای دانش‌آموزان دشوار است و نیاز به کمک معلم خصوصی دارند. 

استادبانک برای راحتی دسترسی والدین به معلم خصوصی نگارش اول ابتدایی باکیفیت، لیستی از برترین اساتید نگارش را برای شما آماده کرده است.

کیفیت اساتید استادبانک با توجه به قیمت تدریس خصوصی اول دبستان

معلم خصوصی استادبانک ملزم است: پس از ارزیابی ئ نیازسنجی دانش آموز برای او هدفگذاری کند، سپس با والدین به توافق رسد که رسیدن به این هدف چند جلسه طول می کشد، معلم خصوصی پس از هر جلسه گزارش کاملی از روند رشد دانش آموز به والدین می دهد.

تنوع نرخ تدریس خصوصی اول ابتدایی در استادبانک بسیار خوب است. برخی معلمان تازه‌کار، دستمزد کمی دارند و در مقابل، اساتید وی‌آی‌پی دستمزد بالایی دریافت می‌کنند. شاید، تصور کنید مناسب بودن قیمت کلاس خصوصی اول دبستان معلمان یک یا دو ستاره به دلیل عدم تسلط آن‌ها روی کتاب درسی است، یا دستمزد بالای اساتید پنج ستاره و وی‌آی‌پی غیرمنطقی تعیین شده است.

اما تیم کارشناسی استادبانک، قبل از هرچیز روی کیفیت معلمان حاضر در سامانه استادبانک تاکید دارد. حتی معلم دو ستاره هم باید از حداقل تسلط و کیفیت آموزش برخوردار باشد تا بتواند در استادبانک کلاس برگزار کند. دلیل اصلی دریافت یک یا دو ستاره توسط مدرسین، نداشتن تجربه یا کم‌تجربگی در حوزه‌ی تدریس است. به همین دلیل در زمان آغاز همکاری با این دسته از معلمین، سعی می‌شود معلمانی انتخاب شوند که دو ویژگی ارزشمند، جوانی و انگیزه را باهم داشته باشند.

از طرفی دیگر، اساتید VIP و پنج ستاره حضور دارند که تعرفه تدریس خصوصی اول ابتدایی آن‌ها بالا است. این معلمان چندین ویژگی خاص و ارزشمند دارند که به سادگی و در مدت زمان کوتاه به‌دست نمی‌آید. تجربه بالا و طولانی با تدریس به هزاران شاگرد و رسیدن به موثرترین روش‌های تدریس، وجه تمایز معلمان وی‌آی‌پی استادبانک با سایر اساتید است. 

بنابراین انتخاب هر یک از معلمین استادبانک، مزیت‌های خاص خود را برای فرزند شما خواهد داشت. معلمین یک یا دو ستاره، نرخ تدریس پایین‌تر را درکنار تجربه کم ولی انگیزه فراوان به همراه دارند. اساتید پنج ستاره و وی‌آی‌پی نیز علیرغم شهریه کلاس خصوصی بیشتر، تجربه و روش‌های تدریس موثرتری را بکار می‌برند تا دانش‌آموز در مدت زمان کوتاه‌تری به نتیجه دلخواه برسد.

به طور خلاصه، استادبانک تلاش کرده است تا مناسب‌ترین قیمت معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی را باتوجه به تجربیات، کیفیت تدریس و سطح تحصیلات هر استاد تعیین کند. با کمک این روش، هر دانش‌آموزی با هر میزان بودجه، می‌تواند از آموزش باکیفیت بهره ببرد.

قبل از انتخاب و پرداخت هزینه تدریس خصوصی اول ابتدایی، رزومه معلم را بررسی کنید

شرایط انتخاب معلم در استادبانک، فقط محدود به دیدن قیمت تدریس خصوصی ابتدایی نمی‌شود. سایت استادبانک قبل از انتخاب نهایی معلم، اطلاعات کامل و خوبی در اختیار والدین و دانش‌آموز قرار می‌دهد تا به شناخت کاملی از معلم و روش تدریس او دست پیدا کنند.

شما بعد از انتخاب هر معلم، می‌توانید اطلاعات زیر را در رزومه‌ی او مشاهده کنید:

  • تعداد ستاره‌ها (معیار اصلی تعیین قیمت معلم خصوصی کلاس اول)
  • حضوری بودن یا نبودن او برای محل سکونت شما  
  • تعداد برگزاری جلسات موفق تدریس
  • نظرات شاگردان (تاثیر بالا در هزینه معلم خصوصی ابتدایی پایه اول)
  • ویدئو معرفی
  • میانگین امتیاری که شاگردان به معلم داده‌اند
  • رزومه تحصیلی و کاری
  • افتخارات و دستاوردها
  • قیمت کلاس خصوصی به ازای هر 90 دقیقه

خواندن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید و از زمان و بودجه‌ی خود به بهترین شکل استفاده کنید.

بهترین معلم با مناسب‌ترین شهریه کلاس خصوصی اول ابتدایی در استادبانک

در این مقاله به طور کامل با شیوه‌ی تعیین قیمت تدریس خصوصی اول ابتدایی در استادبانک آشنا شدید. مفهوم تعداد ستاره معلمین و ارتباط آن با هزینه کلاس خصوصی را برای شما توضیح دادیم و در ادامه راجع به تفاوت قیمت تدریس آنلاین و تدریس در منزل و نرخ تدریس دروس ریاضی، فارسی، علوم و نگارشی اول ابتدایی صحبت کردیم.

استادبانک، سعی می‌کند تا برترین اساتید جوان تا باتجربه مقطع ابتدایی را با متنوع‌ترین و مناسب‌ترین تعرفه کلاس خصوصی در دسترس شما قرار دهد. اگر برای انتخاب معلم خصوصی اول ابتدایی نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید یا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.