نمونه سوالات امتحانی رشته انسانی یازدهم

نمونه سوال امتحانی فلسفه یازدهم انسانی

استادبانک نویسنده
1633 0
15 شهریور 1401
نمونه سوال امتحانی فلسفه یازدهم انسانی

اگر در بررسی کتاب فلسفه یازدهم انسانی دچار مشکل هستید و مطالب کلاس درسی را فراموش کرده اید، احتمالا سر جلسه امتحان نیز به مشکل برمی خورید؛ اما برای رفع این مشکل توصیه می شود دانش آموزان نمونه سوال فلسفه یازدهم را مرور کنند.

دانلود نمونه فلسفه یازدهم چه تاثیری بر موفقیت ما دارد؟

نمونه سوال فلسفه یازدهم انسانی، علاوه بر آشنایی دانش آموزان با چالش های این درس، پرتکرارترین سوالات امتحانی را در ذهن او حک می کند.

می توانید برای دانلود فایل نمونه سوالات یازدهم انسانی کلیک کنید.

برای چه نمونه سوال فلسفه یازدهم را باید بخوانیم؟

درس فلسفه در رشته علوم انسانی، دانش آموز را با بنیان پدیده‌ها آشنا می‌کند. کسی که تفکر فلسفی را می‌آموزد، می‌تواند پدیده ها را از حالت طبیعی‌ شان خارج کند و آن‌ها را به پرسش گیرد.

شما برای موفقیت در درس فلسفه علوم انسانی، نیاز به تمرین نکات این کتاب هستید. دانش آموز با دانلود نمونه سوال فلسفه یازدهم در زمانی کوتاه، می تواند حجم بسیار زیادی از اطلاعات را مرور کند.

استادبانک علاوه بر تدریس خصوصی در تهران در شهرستان ها هم فعال است، شما می توانید درخواست تدریس خصوصی اصفهان، تدریس خصوصی مشهد، کرمان و … را داشته باشید.

دانلود نمونه سوال فلسفه یازدهم

درس فلسفه در پایه یازدهم متوسطه با دوری از حفظیات، سعی در تقویت استدلال دانش آموزان دارد. در واقع دانش آموز باید علاوه بر مشارکت در مباحث کلاس درس، باید به هرگونه سوالی از این درس را بتواند پاسخ دهد. استادبانک تلاش کرده نمونه سوال فلسفه یازدهم را با پاسخ ارائه دهد. برای دریافت نمونه سوال فلسفه یازدهم انسانی نوبت دوم و نوبت اول ، کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

نمونه سوالات فلسفه یازدهم انسانی

برای دسترسی به بانک سوالات امتحانی و مشاهده نمونه سوالات بیشتر این درس، اپلیکیشن استادبانک را نصب نمایید.

نمونه سوال فلسفه یازدهم انسانی بیشتری در اپلیکیشن استادبانک وجود دارد که فقط تعداد محدودی از آن‌ها در این صفحه قرار گرفته است.


حرف آخر:

درس فلسفه در پایه نهم انسانی، بیش از هر واحدی دیگر دانش آموز محور است. یعنی در این درس دانش آموز باید استدلال خود را تقویت کند. دانش آموزان با دانلود نمونه سوال فلسفه یازدهم صاحب بهترین مجموعه تمرینی این درس می شوند.

ضمن اینکه مرور پاسخ های ارائه شده این درس، می تواند روی نمره کسب شده شما تاثیر پررنگی بگذارد. دانش آموزان می توانند علاوه بر راهنمایی دبیران مدرسه و نمونه سوال استادبانک، از اساتید این مجموعه نیز راهنمایی بگیرند.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.