نمونه سوالات امتحانی دوم ابتدایی

دانلود PDF نمونه سوال امتحانی فارسی دوم ابتدایی جدید با جواب

استادبانک نویسنده
69909 0
06 تیر 1401
دانلود نمونه سوالات امتحانی فارسی دبستان - استادبانک

نمونه سوال فارسی دوم ابتدایی با جواب

یکی از دروسی که از ابتدا باید به روش کاملاً صحیح به دانش آموزان آموزش داده شود درس زبان فارسی و نگارش است. زبان فارسی زبان مادری ما محسوب می‌شود و کودک در بدو یادگیری و آموزش باید نحوه‌ی درست آن را فرا بگیرد. دانش اموزان در کتاب فارسی دوم ابتدایی به صورت جامع‌تر از اول ابتدایی دستورات و قوانین زبان فارسی را یاد میگیرند. درحین آموزش این کتاب، استفاده از نمونه سوال فارسی دوم ابتدایی و نمونه سوال نگارش دوم دبستان در یادگیری بهتر کمک خواهد کرد.

می توانید سایر نمونه سوالات پایه دوم ابتدایی را نیز مشاهده کنید.

دانلود نمونه سوال فارسی دوم ابتدایی نوبت دوم و نوبت اول

تعدادی از نمونه سوالات کتاب فارسی دوم ابتدایی در لینک زیر برای دانلود قرار داده شده است که با استفاده از آن دانش آموز با سوالات متنوع آشنا شده و برای امتحانات آمادگی پیدا می‌کند.

پاسخ دادن به انواع نمونه سوال درسی مانند شرکت در جلسه‌ی امتحان است و تنها تفاوتی که دارد این است که دانش آموز می‌تواند پس از پاسخ به نمونه سوالات، اشکالات خود را هم برطرف کند.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

نمونه سوالات فارسی دوم ابتدایی

برای دسترسی به بانک سوالات امتحانی و مشاهده نمونه سوالات بیشتر این درس، اپلیکیشن استادبانک را نصب نمایید.

بیش از 50 نمونه سوال فارسی دوم ابتدایی در اپلیکیشن استادبانک وجود دارد که فقط تعداد محدودی از آن‌ها در این بخش قرار گرفته است.

تاثیر نمونه سوال فارسی دوم ابتدایی جدید در یادگیری

  • یادگیری عمقی و مفهومی مطالب درسی
  • آشنایی با انواع نمونه سوال فارسی دوم ابتدایی
  •  آمادگی برای امتحانات
  • تعلیم درست و صحیح زبان فارسی از ابتدا باعث می‌شود دانش آموز پایه‌ای قوی داشته و برای فراگیری مراحل بعدی و حتی دروس دیگر آمادگی کامل داشته باشد.
  • این درس در چگونه خواندن و نوشتن و حتی چگونه صحبت کردن تاثیر بسیار زیادی دارد.

نکاتی برای والدین دانش آموزان دوم ابتدایی

یکی از راه‌های یادگیری مفهومی و دقیق درس فارسی دوم ابتدایی این است که در حین آموزش از نمونه سوال فارسی دوم ابتدایی جدید استفاده شود چرا که:

  1. دانش آموزش با پرسش و پاسخ  نکات درس را بهتر یاد می‌گیرد و با انواع نمونه سوالات امتحانی آشنا می‌شود.
  2. حضور یک همراه یا همان معلم خصوصی به دانش آموز کمک می‌کند تا مطالب آموزش دیده در کلاس درس را مجدداً مرور کرده و اشکالات درسی خود را با یک فرد ماهر برطرف کند.
  3. سایت استادبانک این امکان را برای پدرها و مادرها فرآهم کرده تا بتوانند معلم خصوصی فرزندشان را به‌راحتی و به‌صورت آنلاین انتخاب کنند. رزومه‌ی کامل تمامی اساتید در هر مقطع تحصیلی و در هر درسی به‌طور کامل بر روی سایت قرار داده شده است.
  4. همچنین انواع نمونه سوال نگارش دوم دبستان به همراه جواب بر روی سایت وجود دارد که با دانلود آن می‌تون سوالات را در اختیار دانش آموز قرار داد.

سخن آخر

در متد آموزشی جدید، هیچ‌گاه آموزش دروس به تنهایی کافی و نتیجه‌بخش نیست بلکه یادگیری به همراه پرسش و پاسخ سوالات متنوع و همین‌طور درگیر کردن دانش آموز با نکته‌های مهم موجود در هر مطلب میسر می‌شود.

با حل کردن نمونه سوالات مرتبط با هر درس دانش آموز این اعتماد به نفس را پیدا می‌کند که بتواند به راحتی از امتحانات آخر هر ترم نمره‌ای عالی کسب کند. کسب نمره عالی در درس فارسی با وجود یک معلم خصوصی ماهر و همین‌طور پاسخ به نمونه سوالات فارسی دوم ابتدایی بسیار آسان تر خواهد بود.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.