نمونه سوالات امتحانی اول ابتدایی

دانلود نمونه سوال امتحانی فارسی اول ابتدایی با جواب

استادبانک نویسنده
22541 2
06 تیر 1401
دانلود نمونه سوالات امتحانی فارسی دبستان - استادبانک

زبان فارسی زبان مادری ما محسوب می‌شود که کودک باید نحوه‌ی درست آن را فرا بگیرد. تعلیم درست و صحیح زبان فارسی از ابتدا باعث می‌شود دانش آموز پایه‌ای قوی داشته و برای فراگیری مراحل بعدی و حتی دروس دیگر آمادگی کامل داشته باشد.
کتاب فارسی اول ابتدایی اولین کتابی است که دانش آموز با دستور زبان، نگارش و خواندن آشنا می‌شود پس این آموزش باید همراه تمرین باشد. تمرین با استفاده از نمونه سوال فارسی اول ابتدایی میسر خواهد بود.

دانلود نمونه سوال فارسی اول دبستان

تعدادی از انواع نمونه سوالات فارسی اول دبستان به همراه جواب در لینک زیر برای دانلود رایگان قرار داده شده است که با استفاده از آن دانش آموز هم با سوالات متنوع آشنا خواهد شد و هم از داشتن جواب صحیح اطمینان حاصل خواهد کرد. تعدادی از نمونه سوال فارسی و نگارش اول ابتدایی نوبت اول و نوبت دوم در لینک زیر قرار داده شده است.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

نمونه سوالات فارسی اول ابتدایی

برای دسترسی به بانک سوالات امتحانی و مشاهده نمونه سوالات بیشتر این درس، اپلیکیشن استادبانک را نصب نمایید.

نمونه سوال فارسی اول ابتدایی بیشتری در اپلیکیشن استادبانک وجود دارد که فقط تعداد محدودی از آن‌ها در این بخش قرار گرفته است.

تاثیر نمونه سوال بنویسیم اول ابتدایی در یادگیری بهتر مطالب

نمونه سوال فارسی اول ابتدایی تاثیر بسزایی در یادگیری مفاهیم مطرح شده در کتب درسی دارد. مانند:

  • یادگیری عمقی و مفهومی مطالب درسی
  •  آمادگی برای امتحانات پایان ترم
  •  مرور مطالب با پرسش و پاسخ
  •  درگیر شدن دانش آموز با مطالب درسی
  •  آشنایی با انواع نمونه سوال بنویسیم اول ابتدایی
  •  آشنایی با نمونه سوال نگارش اول ابتدایی
می توانید سایر نمونه سوالات پایه اول ابتدایی را نیز مشاهده کنید.

معلم خصوصی؛ دومین راهکار برای تقویت فارسی اول دبستان

همان‌طور که می‌دانید پایه‌ی اول دبستان یکی از حساس‌ترین مقاطع تحصیلی است و کودک از سن هفت سالگی اولین آموزش‌های نسبتاً تخصصی دروس را از پایه فرا می‌گیرد. اهمیت این پایه به اندازه‌ای است که در مراحل بعدی تحصیل و حتی زندگی کودک تاثیر بسزایی دارد.

وجود یک معلم خصوصی ماهر می‌تواند در آموزش صحیح درس و یاد گیری صحیح نمونه سوال فارسی بنویسیم پایه اول برای فرزندتان موثر شمرده شود. شما می‌توانید با کمک سایت استادبانک از وجود بهترین اساتید برای فرزندانتان بهره‌مند شوید.

استادبانک سامانه درخواست معلم خصوصی است که  میتوانید به راحتی درخواست معلم خصوصی خود را در ان ثبت نمایید. همچنین شما به‌صورت آنلاین می‌توانید رزومه و سوابق کاری اساتید را مشاهده کرده و پس از مقایسه معلم موردنظرتان را برای آموزش به کودکتان انتخاب کنید. رفع نقاط ضعف و اشکالات درسی و نمونه سوال فارسی اول ابتدایی با وجود یک همراه ماهر آسان‌تر خواهد بود.

حرف آخر

هر انسانی برای زندگی بهتر نیاز به خواندن و نوشتن دارد و شروع این یادگیری اگر با یک راهنمای مناسب و روشی صحیح انجام شود، به‌طور قطع بهترین نتیجه را در آینده به همراه خواهد داشت. به‌طور کلی آموزش و یادگیری اگر به همراه تمرین و پشتکار نباشد، نتیجه‌‌ی مطلوبی نخواهد داشت.

انجام پرسش و پاسخ در درس فارسی و با استفاده از نمونه سوال فارسی اول دبستان باعث می‌شود دانش آموز با هر نوع سوالی آشنا شود و مطالب را به‌صورت عمقی و مفهومی فرا گیرد. برای آموزش بهتر و قوی تر شدن پایه درسی فرزندتان بهتر است که نمونه سوال فارسی اول ابتدایی آبان ماه را نیز دانلود کنید.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.