نمونه سوال امتحانی روانشناسی یازدهم انسانی

محبوب ترین مطالب نمونه سوال امتحانی روانشناسی یازدهم انسانی

اگرچه این درس حفظی به نظر می‌رسد اما با درک آن هم می‌توان زندگی راحت‌تری داشت و هم امتحانات مربوط به این درس را بهتر گذراند. درس روانشناسی یازدهم با تمرین سوالات درس به درس روانشناسی پایه یازدهم و نمونه سوالات تستی روانشناسی یازدهم به درک بهتر آن کمک خواهد کرد.

دریافت نمونه سوالات درس به درس روانشناسی پایه یازدهم

در این‌جا از نمونه سوالات تستی روانشناسی یازدهم و همین‌طور سوالات روانشناسی پایه یازدهم لینک‌هایی قرار داده شده است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی نمونه سوالات این درس را در اختیار داشته باشند.

پس از یادگیری درس اگر پرسش و پاسخ آن هم به روش‌های مختلف وجود نداشته باشد به‌نوعی تدریس ناقص محسوب می‌شود؛ به همین دلیل است که پس از آموزش هر درس باید پرسش و پاسخ و ارزیابی دانش آموز به‌وسیله‌ی نمونه سوالات مرتبط انجام شود.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

دانلود نمونه سوال روانشناسی یازدهم نوبت اول

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

لینک چهارم

دانلود نمونه سوال روانشناسی یازدهم نوبت دوم

لینک اول

لینک دوم


چرا دانلود نمونه سوال روانشناسی یازدهم مهم است؟

نمونه سوالات تستی روانشناسی یازدهم و همچنین سوالات روانشناسی پایه یازدهم دانش آموز را هم برای انواع امتحانات تستی و تشریحی آماده می‌کند.

می توانید برای دانلود فایل نمونه سوالات یازدهم انسانی کلیک کنید.

چرا باید درس روانشناسی را بخوانیم؟

  • هدف از تدریس و یادگیری درس روانشناسی، آموزش نکات کاربردی، مثبت و کاملاً سازنده به دانش آموزان است.
  • انواع راه‌های بهبود حافظه، حل مساله، تصمیم‌گیری صحیح و بسیاری از مسائل مفید دیگر در کتاب روانشناسی پایه‌ی یازدهم مطرح شده است.
  • این مسائل باعث می‌شوند تا دانش آموزان در یادگیری دروس دیگر هم مسیر درستی را در پیش بگیرند.

معلم خصوصی، راهکار مناسب برای موفق شدن در تحصیل

همان‌طور که گفته شد برای ارزیابی دروسی که به دانش آموز آموخته شده است، نیاز به حل انواع نمونه سوالات وجود دارد و از آن‌جایی که حل کردن سوالات مراحل متفاوتی دارد و هر سوال ممکن است با راه‌های متفاوت و متعدد قابل حل باشد، پس بهتر است که یک راهنما (یک مدرس) با دانش آموز همراه باشد تا بتواند در هر مرحله از یادگیری او را کمک و راهنمایی کرده و در حل سوالات و یادگیری نکات مفهومی درس به دانش آموز کمک کند.

مجموعه‌ی استادبانک که در زمینه‌ی تدریس خصوصی دروس فعالیت دارد، با معرفی اساتید مجرب و حرفه‌ای به فرزند شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف، سوالات و هرگونه اشکال در فهم دروس را برطرف کند. دانش آموزان با داشتن انواع نمونه سوالات تستی و تشریحی و همین‌طور یک معلم خصوص ماهر می‌توانند به راحتی در انواع امتحانات شرکت کرده و بهترین نمرات را کسب کنند.

استادبانک علاوه بر تدریس خصوصی در تهران در شهرستان ها هم فعال است، شما می توانید درخواست تدریس خصوصی اصفهان، تدریس خصوصی مشهد، کرمان و … را داشته باشید.

حرف آخر

تدریس اولین گام در پروسه‌ی آموزش است اما کافی نیست. تدریس با آموزش دقیق و پس از آن ارزیابی است که کامل می‌شود و تا ارزیابی وجود نداشته باشد نمی‌توان فهمید که یادگیری تا چه سطحی انجام شده است.

به همراه داشتن یک معلم خصوصی برای تدریس بهتر و همچنین برطرف کردن انواع ابهام در دروس و یادگیری نکات کلیدی می‌تواند بهترین روش برای بهتر و سریع‌تر رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب باشد.

والدین گرامی این را در نظر داشته باشید که سایت استادبانک به‌خوبی می‌تواند به شما و فرزندانتان کمک کند تا هم خیال شما از تحصیل صحیح فرزندانتان آسوده باشد و هم دانش آموزان آموزشی با اصول صحیح داشته باشند.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.

×
دانلود رایگان اپلیکیشن نمونه سوالات و گام به گام