نمونه سوالات امتحانی رشته انسانی دهم

دانلود نمونه سوال جامعه شناسی دهم رشته انسانی با جواب

استادبانک نویسنده
7039 0
06 مهر 1398
دانلود نمونه سوالات جامعه‌ شناسی دهم متوسطه دوم استادبانک

اهمیت دانلود نمونه سوال جامعه شناسی دهم انسانی نوبت دوم

درس جامعه شناسی یکی از مهم ترین واحدهای درسی رشته علوم انسانی است. موفقیت در امتحان و تست های کنکوری این درس، می تواند یک دانش آموز علوم انسانی را به خواسته خود برساند. به همین خاطر در این نوشتار فایل نمونه سوال جامعه شناسی دهم را آماده کردیم.

تمرین و مرور نمونه سوالات جامعه شناسی دهم آمادگی کاملی به شما جهت شرکت در امتحان جامعه شناسی می دهد. نمونه سوال جامعه شناسی نوبت دوم به همراه پاسخ، می تواند راهگشا و برطرف کننده نگرانی شما نسبت به نمره این درس عنوان گیرد.

می توانید برای دانلود فایل نمونه سوالات پایه دهم انسانی کلیک کنید.

چرا به نمونه سوال جامعه شناسی دهم نیاز داریم؟

درس جامعه شناسی با توجه به بررسی پدیده های اجتماعی، یکی از کاربردی ترین و شیرین ترین درس های علوم انسانی است. به ویژه شما باید نگاهی دانشگاهی به این درس داشته باشید.

اگر به دنبال ادامه تحصیل در رشته جامعه شناسی هستید، از اکنون نمونه سوالات جامعه شناسی دهم را دانلود و بر این درس تسلط پیدا کنید. نمونه سوال جامعه شناسی دهم انسانی با جواب با توجه به تنوع بالای سوالات این درس طراحی شده است.

دانلود نمونه سوال جامعه شناسی دهم انسانی با جواب

استادبانک یکی از جامع ترین نمونه سوالات پی دی اف جامعه شناسی دهم را در اختیار شما قرار داده است. پاسخ هایی که در ادامه نمونه سوال جامعه شناسی دهم مشاهده می کنید، برای تسلط بیشتر شما در این درس قرار گرفته شده است. شما می توانید نکات مهمی را در این نمونه سوالات پیدا کنید. جهت دانلود نمونه سوال جامعه شناسی دهم انسانی با جواب کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

دانلود نمونه سوال جامعه شناسی دهم انسانی نوبت دوم

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

لینک چهارم

حل نمونه سوال جامعه شناسی دهم به کمکِ اساتید استادبانک

درس جامعه شناسی سال هاست که در مدارس آموزش داده می شود اما هرساله این درس، جزو واحدهای چالش برانگیز است. سوالاتی که حول محور جامعه شناسی و مسائل اجتماعی مطرح می شود، گاهی با ابهام روبرو است.

تغییرات کتاب درسی و روند افزایش نکات این درس، باعث شده اساتید این درس حساسیت بیشتری در طراحی سوالات داشته باشند. شما به عنوان دانش آموز رشته علوم انسانی، علاوه بر کسب نمره عالی در این درس، نیازمند توجه به نکات کنکوری این درس هستید.

برای آگاهی از نکات ویژه درس جامعه شناسی دهم و رفع مشکلات، می توانید از اساتید این رشته کمک بگیرید. استادبانک به عنوان سامانه درخواست معلم خصوصی در این زمینه فعالیت دارد که برای تسلط بیشتر بر روی دروس به دان آموزان کمک میکند.

استادبانک علاوه بر تدریس خصوصی در تهران در شهرستان ها هم فعال است، شما می توانید درخواست تدریس خصوصی اصفهان، تدریس خصوصی مشهد، کرمان و … را داشته باشید.

حرف آخر

درس جامعه شناسی با بررسی پدیده های اجتماعی و بررسی اتفاقات روز جامعه به صورت ریشه ای، یکی از جذاب ترین درس ها برای دانش آموزان این رشته به حساب می آید.

دانش آموزان با بررسی نمونه سوال جامعه شناسی دهم نسبت به این رشته دانشگاهی نیز دیدی بهتر پیدا می کنند. باید در نظر داشت ذخیره نمونه سوال جامعه شناسی دهم استادبانک، یکی از ارزشمندترین آنها می باشد. نمونه سوالات استادبانک به همراه پاسخ است.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.