قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور استادبانک در سال 1401 چقدر است؟

استادبانک نویسنده
2107 0
18 اردیبهشت 1401
قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور

 انتخاب معلم خصوصی فیزیک مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها، قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور است. اگر هزینه کلاس خصوصی نامناسب یا غیرمتعارف باشد، می‌تواند روی تصمیم‌گیری دانش‌آموز اثر بگذارد. استادبانک به عنوان معتبرترین سامانه‌های تدریس خصوصی کشور، دقیق‌ترین روش تعیین تعرفه تدریس خصوصی فیزیک کنکور را ایجاد کرده است. شما در این مقاله با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک، کیفیت مدرسین، مفهوم تعداد ستاره‌ی هر معلم و روش‌های برگزاری کلاس خصوصی فیزیک کنکور در استادبانک به طور کامل آشنا می‌شوید.

قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور در استادبانک

قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور آنلاین

قیمت تدریس خصوصی آنلاین 1401 فیزیک کنکور از (85 هزار تومان) تا (1100 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی آنلاین فیزیک کنکور (210 هزار تومان) است.

قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور حضوری

قیمت تدریس خصوصی حضوری 1401 فیزیک کنکور از (102 هزار تومان) تا (1550 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی حضوری فیزیک کنکور (240 هزار تومان) است.

معرفی ارزان ترین اساتید فیزیک کنکور

ارزان ترین اساتید فیزیک کنکور در استادبانک شامل اساتید جوان و در عین حال باتجربه‌ای هستند که اگرچه هزینه پایینی برای کلاس‌های خصوصی دارند، اما  سطح کیفی آن‌ها بسیار مناسب است. در ادامه با 2 نفر از ارزان‌ترین اساتید تدریس خصوصی فیزیک کنکور آشنا می‌شوید:

1.استاد مرتضی ریاحی:

قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور با آقای مرتضی ریاحی به ازای هر جلسه‌ی آنلاین 105 هزار تومان و هر جلسه حضوری 145 هزار تومان است. مدارک تحصیلی آقای ریاحی شامل کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه تهران است. در ادامه با سابقه تدریس آقای ریاحی آشنا می‌شویم:

  • TA دروس تخصصی دانشگاه تهران
  • شش ترم تدریس دروس در دانشگاه برتر
  • ارتباط با اساتید مطرح کشوری و مشاوره انتخاب رشته
  • تدریس دروس کنکوری در سرای محله
  • تدریس به دانش آموزان سمپاد و دانشجویان شریف و تهران
  • مدرس برتر کنکور کارشناسی ارشد عمران

برای مشاهده پروفایل استاد مرتضی ریاحی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید ارزان قیمت درس فیزیک کنکور استادبانک با ارائه بهترین کیفیت تدریس فیزیک، بهترین انتخاب برای کسانی هستند که هزینه بالایی برای کلاس خصوصی ندارند، در عین حال به دنبال استادی مناسب و با کیفیت هستند.

2.استاد عباس نیکومنش

قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور با آقای عباس نیکومنش به ازای  هر جلسه آنلاین 105 هزار تومان و به ازای هر جلسه حضوری 120 هزارتومان است. آقای نیکومنش دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی اصفهان است. رزومه تدریس آقای نیکومنش به شرح زیر است:

  • تجربه پشتیبانی تعداد زیادی دانش آموز در کانون قلم چی
  • برگزاری کلاس های رفع اشکال فیزیک
  • سابقه تدریس در آموزشگاه ها

برای مشاهده پروفایل استاد عباس نیکومنش می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

قیمت کمتر اساتید ارزان قیمت فیزیک کنکور استادبانک به معنای کیفیت پایین‌تر آن‌ها نیست و همان طور که مشاهده کردید، همگی این اساتید از تخصص و تجربه مناسبی برخوردار هستند.

معرفی گران ترین اساتید فیزیک کنکور

بهترین اساتید فیزیک کنکور استادبانک شامل معلمان با تجربه‌ و متخصص هستند که همگی در استادبانک حضور دارند. برخی از این اساتید تدریس خصوصی فیزیک کنکور هم در لیست معلمین VIP استادبانک یا لیست اساتید 5 ستاره قرار دارند. در ادامه با دو استاد برجسته‌ از گران‌ترین اساتید فیزیک کنکور آشنا می‌شوید:

1.استاد مجتبی نریموسی

استاد مجتبی نریموسی از جمله بهترین اساتید فیزیک کنکور استادبانک است که قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور  به صورت آنلاین 800 هزار تومان است. آقای نریموسی دارای مدرک کارشناسی فیزیک از دانشگاه ایلام  و کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه شهید چمران اهواز است و سوابق تدریس موفقی نیز دارند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • کسب نمره 20 در امتحانات نهایی فیزیک و ریاضی توسط شاگردان
  • 1 سال تدریس در آموزشگاه مهر
  • 1 سال تدریس در دانشگاه ایلام
  • 1 سال تدریس در موسسه علمی آموزشی ایران
  • تدریس در آموزشگاه نخبه پروران
  • تدریس به شاگردان تیزهوشان، مدارس برتر و خارج از کشور
  • قبولی شاگردان در دانشگاههای برتر کشور
  • قبولی شاگردان در دانشگاههای خارج از کشور
  • قبولی شاگردان در دانشگاه شریف
  • تدریس به دانش آموزان خارج از کشور(کانادا، بلژیک، آمریکا، آلمان و…)

برای مشاهده پروفایل استاد مجتبی نریموسی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید VIP فیزیک کنکور استادبانک برای  دانش‌آموزانی که در جستجوی بهترین‌ها هستند، بهترین انتخاب است و آن‌ها می‌توانند از میان این اساتید مناسب‌ترین گزینه را برای خود برگزینند.

2.استاد مهدی صادق

استاد مهدی صادق جزو اساتید 5 ستاره و تحصیل‌کرده استادبانک با سابقه قابل توجه در  تدریس است. آقای جلیلی دارای مدرک  کارشناسی ارشد فیزیک ذرات از دانشگاه زنجان و دکترای فیزیک ذرات از دانشگاه صنعتی اصفهان است. هزینه کلاس‌های آقای صادق به ازای هر جلسه تدریس خصوصی فیزیک دهم در حالت آنلاین 395 هزار تومن و در حالت حضوری 345 هزار تومان است. رزومه استاد بهرامی به شرح زیر است:

  • تدریس در مقطع کارشناسی ارشد فیزیک گرایش ذرات بنیادی
  • فارغ التحصیل کردن 6 دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک ذرات در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل
  • 11 سال تدریس در دانشگاه پیام نور اصفهان
  • 5 سال تدریس در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل
  • 1 سال تدریس در دانشگاه فرهنگیان

برای مشاهده پروفایل استاد مهدی صادق می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید پنج ستاره فیزیک کنکور استادبانک از سطح تخصص و تجربه فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که می‌توانند برای دانش‌آموزان کنکور موثر واقع شوند.

قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک 

تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور باید شفاف تعیین شود و روالی مشخص داشته باشد. برخی از موسسات و آموزشگاه‌ها بدون در نظر گرفتن توان مالی بخش بزرگی از جامعه محصلین، هزینه کلاس خصوصی فیزیک را غیرمنطقی در نظر می‌گیرند. یک دلیل این تصمیم، اهمیت و حساسیت کنکور است که هر دانش‌آموزشی را مجبور به شرکت در کلاس‌های خصوصی می‌کند.

استادبانک برای تعیین تعرفه تدریس خصوصی فیزیک کنکور از یک روش جدید و بسیار دقیق استفاده می‌کند. سیستم ارزیابی اساتید استادبانک با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف آموزشی، هر استاد را بر اساس معیارهای متعدد می‌سنجد و منصفانه‌ترین نرخ کلاس خصوصی با هر معلم فیزیک را مشخص می‌کند. بدیهی است که همه‌ی اساتید در یک سطح نیستند و شهریه تدریس فیزیک کنکور متنوع است. 

برخی از مهم‌ترین معیارهایی که برای بررسی اساتید از آن‌ها استفاده می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • میزان تحصیلات و رزومه تحصیلی (رتبه کنکور، معدل و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده)
  • سابقه تدریس (مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز علمی و کلاس‌های خصوصی) 
  • شیوه‌های تدریس (آشنایی با شیوه‌های مدرن و تنوع در نوع تدریس)
  • نحوه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموز (به خصوصی شاگرد کم سن)
  • میزان علاقه و انگیزه معلم خصوصی فیزیک
  • نوشتن مقالات، کتاب و جزوات آموزشی در بازار نشر و فضای آموزشی کشور
  • عملکرد دانش‌آموزان پیشین معلم خصوصی فیزیک
  • میزان رضایت و نظرات مثبت شاگردان
  • افتخارات علمی و آموزشی معلم

معلمین بعد از پشت‌سر گذاشتن این مراحل از کارشناسان استادبانک بین یک تا پنج ستاره یا در بالاترین سطح لقب VIP (بهترین اساتید استادبانک) را دریافت می‌کنند که ملاک اصلی تعیین نرخ تدریس خصوصی فیزیک کنکور است. . تنوع نرخ معلم خصوصی فیزیک کنکور استادبانک به لطف همین سنجش معلمین به دست آمده است تا همه‌ی دانش‌آموزان به اساتید باکیفیت با مناسب‌ترین شهریه دسترسی داشته باشند.

تعداد ستاره‌ها در نرخ تدریس فیزیک کنکور استادبانک چه تاثیری دارد؟

پشتیبانی استادبانک، پس از اتمام جلسه اول و آخر کلاس، با شما تماس می‌گیرند، تا مطمئن شوند از معلم خود راضی بوده‌اید. اگر استاد نتوانسته باشد رضایت شما را جلب کند، استادبانک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا شما به هیچ عنوان متضرر نشوید.

امتیازدهی و تفکیک اساتید با کمک ستاره‌ها در استادبانک، معلمان را در چند دسته‌بندی تقسیم می‌کند که هر کدام ویژگی‌ها و شرایط خاص خود را دارند. در ادامه برای درک بهتر و آشنایی بیشتر با توانایی و سطح علمی معلمان هر گروه، توضیحاتی را به شما می‌دهیم:

معلم یک و دو ستاره: کم‌تجربه‌ترین معلمان استادبانک در این گروه قرار می‌گیرند. معلم جوان و باانگیزه که فقط به دلیل نداشتن سابقه‌ی طولانی‌ تدریس، تعداد ستاره کمی داند. کیفیت آموزش این اساتید قابل‌قبول است و تسلط کافی برای برگزاری کلاس دارند. پایین‌ترین قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور در استادبانک، متعلق به این دسته از معلمان است.

معلم سه و چهار ستاره: سابقه تدریس این معلمین بیشتر است و از نظر کیفیت تدریس نیز در سطح بسیار خوبی قرار داند. معلمان این گروه، معمولا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر کشور هستند. معلمان سه تا چهار ستاره، هزینه کلاس خصوصی فیزیک کنکور متوسطی دارند که مناسب بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها است.

معلمان پنج ستاره: معلمان پنج ستاره استادبانک از اساتید برتر کشور هستند و علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، مقالات و دستاوردهای علمی مختلفی دارند. این اساتید در مراکز علمی، مدارس تیزهوشان و آماده‌سازی دانش‌آموز برای المپیادها، سابقه تدریس طولانی دارند و معمولا به سرعت ظرفیت کلاس آن‌ها پر می‌شود. نرخ تدریس خصوصی فیزیک کنکور اساتید پنج ستاره استادبانک با توجه به تجربه و تسلط آن‌ها، تقریبا بالا است.

اساتید VIP: این معلمان از نوابغ تدریس خصوصی و آموزش شناخته می‌شوند. موفقیت‌های علمی این معلمان بسیار متنوع و درخشان است و بیشتر آن‌ها از رتبه‌های تک رقمی کنکور سال‌ها قبل و سایر المپیادهای علمی هستند. ویژگی بارز این اساتید، داشتن مهارت بالا در تدریس، استفاده از روش‌های مختلف آموزش و ارتباط موثر با دانش‌آموز است. گران‌ترین هزینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور در استادبانک به اساتید وی‌آی‌پی تعلق دارد.

قیمت کلاس خصوصی حضوری و آنلاین فیزیک کنکور با هم متفاوت است؟

استادبانک برای برگزاری کلاس خصوصی فیزیک از دو روش استفاده می‌کند. روش اول، تدریس خصوصی فیزیک کنکور حضوری (در منزل) است که به روش سنتی و با حضور معلم و شاگرد در کنار یکدیگر برگزار می‌شود. در حال حاضر، امکان برگزاری کلاس خصوصی حضوری استادبانک برای دانش‌آموزان شهرهای  تهران، کرج، اهواز، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و کرمان وجود دارد. 

روش دوم، تدریس آنلاین فیزیک کنکور استادبانک است که در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دارد و بدون محدودیت جغرافیایی برگزار می‌شود. تیم استادبانک برای برپایی کلاس‌های آنلاین از جدیدترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای ارتباط آنلاین استفاده می‌کند تا دانش‌آموزان، تجربه‌ی بهترین کیفیت صدا و تصویر را داشته باشند.

اما، تفاوت این دو روش در قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور است و نرخ تدریس در منزل، اندکی بالاترین از تعرفه تدریس آنلاین فیزیک است. دلیل این تفاوت قیمت، هزینه رفت و آمد استاد به محل مورد نظر شاگرد برای برگزاری کلاس خصوصی است. البته از تفاوت نرخ، چندان قابل‌توجه نیست و قیمت کلاس حضوری، 15 تا 20 درصد گران‌تر از کلاس آنلاین تعیین می‌شود.

کیفیت اساتید استادبانک با توجه به قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور

معلم خصوصی استادبانک ملزم است: پس از ارزیابی ئ نیازسنجی دانش آموز برای او هدفگذاری کند، سپس با والدین به توافق رسد که رسیدن به این هدف چند جلسه طول می کشد، معلم خصوصی پس از هر جلسه گزارش کاملی از روند رشد دانش آموز به والدین می دهد.

مناسب‌ بودن شهریه کلاس خصوصی برخی اساتید در سایت استادبانک، ممکن است شما را درباره‌ی کیفیت تدریس یا سطح علمی این دسته از معلمان به شک بیندازد. معلمین یک یا دو ستاره استادبانک، قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور چندان بالایی ندارند. دلیل این تعیین تعرفه، کیفیت یا سطح علمی پایین این معلمان نیست.

این دسته از اساتید، معلمین جوان و با انگیزه هستند که به دلیل نداشتن سابقه تدریس و تجربه کم، دستمزد پایین‌تری دریافت می‌کنند، ولی آماده‌ی برگزاری کلاس‌های متعدد و ارائه مفاهیم آموزشی به شاگردان هستند تا با افزایش تجربه، دستمزدشان هم بالاتر برود. از طرفی دیگر، اساتید وی‌آی‌پی و پنج ستاره استادبانک، قیمت تدریس خصوصی قابل‌توجه‌ای دارند که شاید از نظر شما بسیار بالا باشد. این معلمان چندین ویژگی خاص و ارزشمند دارند که به سادگی و در مدت زمان کوتاه به‌دست نمی‌آید. تجربه بالا و طولانی با تدریس به هزاران شاگرد و رسیدن به موثرترین روش‌های تدریس، وجه تمایز معلمان VIP استادبانک با سایر اساتید است. البته از نظر سطح تحصیلی نیز، این مدرسین بالاترین مدارک علمی را دارند.

بنابراین، شما با انتخاب معلم یک یا دو ستاره فیزیک از نیروی جوانی، انگیزه و قیمت مناسب، می‌توانید استفاده کنید و با شرکت در جلسات تدریس خصوصی معلم VIP یا پنج ستاره از بهترین روش تدریس در کنار تجربه‌ی طولانی بهره ببرید که در مدت زمان به مراتب کوتاه‌تر شما را به هدف‌تان می‌رسانند.

قبل از انتخاب و پرداخت هزینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور، رزومه معلم را بررسی کنید

والدین و دانش‌آموز، حق دارند تا قبل از انتخاب معلم خصوصی اطلاعات کافی در مورد او کسب کنند. در استادبانک، رزومه معلمین به طور کامل قابل بررسی است و شما می‌توانید به شناخت کاملی از استاد موردنظرتان برسید. 

شما بعد از انتخاب هر معلم، می‌توانید اطلاعات زیر را در رزومه‌ی او مشاهده کنید:

  • تعداد ستاره‌ها
  • حضوری بودن یا نبودن او برای محل سکونت شما  
  • تعداد برگزاری جلسات موفق تدریس
  • نظرات شاگردان
  • ویدئو معرفی
  • میانگین امتیاری که شاگردان به معلم داده‌اند
  • رزومه تحصیلی و کاری
  • افتخارات و دستاوردها
  • قیمت کلاس خصوصی به ازای هر 90 دقیقه

خواندن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید و از زمان و بودجه‌ی خود به بهترین شکل استفاده کنید.

مناسب‌ترین هزینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور در استادبانک

در این مطلب شما را با روش ارزیابی اساتید و نحوه‌ی تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک کنکور استادبانک آشنا کردیم. استادبانک، سعی می‌کند بهترین معلم خصوصی فیزیک کنکور را با مناسب‌ترین نرخ در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دهد. روش‌های متنوع برگزاری کلاس خصوصی، قیمت مقرون‌به‌صرفه در کنار کیفیت بالا اساتید، شرایطی را ایجاد می‌کند تا با خیالی راحت دست به انتخاب بزنید.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی فیزیک کنکور تجربی یا ریاضی نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید یا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.