قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم استادبانک در سال 1401 چقدر است؟

استادبانک نویسنده
3030 0
17 اردیبهشت 1401
قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی در انتخاب والدین تاثیرگذار است و گاهی بالا بودن یا غیرمنطقی بودن قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم دبستان، می‌تواند خانواده را منصرف کند. اما سایت استادبانک برای تعیین نرخ معلم خصوصی ریاضی ششم از معیارها و روشی خاص استفاده می‌کند که در این مقاله به طور کامل با هزینه کلاس خصوصی ریاضی ششم می‌شوید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ششم در استادبانک

قیمت تدریس خصوصی آنلاین ریاضی ششم

قیمت تدریس خصوصی آنلاین 1401 ریاضی ششم از (68 هزار تومان) تا (415 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم (160 هزار تومان) است.

قیمت تدریس خصوص حضوری ریاضی ششم

قیمت تدریس خصوصی حضوری 1401 ریاضی ششم از (82 هزار تومان) تا (585 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم (185 هزار تومان) است.

معرفی ارزان‌ترین اساتید ریاضی ششم | پایین‌ترین قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم

ریاضی کلاس ششم ابتدایی نسبت به ریاضی سایر مقاطع تحصیلی دوره ابتدایی سطح سختی بالاتری دارد، به همین علت بسیاری از دانش‌آموزان برای یادگیری کامل مفاهیم این درس به شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی نیاز دارند. در سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک ارزان‌ترین کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی ششم برگزار می‌شوند تا همه دانش‌آموزان امکان شرکت در کلاس‌های خصوصی را داشته باشند. در ادامه مطلب دو مورد از ارزان‌ترین اساتید ریاضی ششم استادبانک را معرفی می‌کنیم:

1.استاد زهرا غلامی

کلاس‌های خصوصی آنلاین ریاضی ششم که توسط خانم زهرا غلامی برگزار می‌شوند جزء ارزان‌ترین کلاس‌های استادبانک محسوب می‌گردند. قیمت تدریس خصوصی ریاضی ششم استاد غلامی به ازای هر جلسه 80 هزار تومان است. از جمله سوابق تدریس و مدارک تحصیلی ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای استادبانک
  • مدرک تحصیلی کارشناسی فیزیک از دانشگاه اصفهان
  • دارای سابقه تدریس خصوصی
  • استفاده از به روزترین روش‌های تدریس به منظور جلوگیری از خستگی شاگردان

برای مشاهده پروفایل استاد زهرا غلامی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

ریاضی جزء دروسی است که یادگیری مفاهیم آن نیازمند به کارگیری روش‌های تدریس اصولی و مفهومی است. همه معلمان خصوصی استادبانک از روش‌هایی برای تدریس ریاضی استفاده می‌کنند که یادگیری ریاضی را برای شاگردان جذاب می‌کنند. بنابراین، دانش‌آموز در استادبانک به مناسب‌ترین قیمت معلم خصوصی ششم با کیفیت آموزشی مناسب دسترسی دارد.

2.استاد امین نوروزی

یکی دیگر از ارزان‌ترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی ششم استادبانک، آقای امین نوروزی هستند. ایشان جزء اساتید یک ستاره سامانه استادبانک محسوب شده و قیمت کلاس خصوصی ریاضی ششم آنلاین به ازای هر جلسه با استاد نوروزی 80 هزار تومان است. آقای امین نوروزی دارای مدرک تحصیلی و سوابق تدریس خصوصی نامبرده در ادامه مطلب هستند:

  • دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی مکانیک
  • بیش از 2 سال سابقه تدریس خصوصی
  • استفاده از روش‌های ویژه برای ارائه تدریس خصوصی
  • دارای مدرک روش‌های فعال یاددهی یادگیری
  • مدرک آشنایی با مهارت‌های بدو خدمت معلمان
  • مدرک دوره روش‌ها و فنون تدریس
  • مدرک معلمی تخصصی و عمومی شش پایه ابتدایی

همانطور که در توضیحات قبلی بیان شد، ارزان‌ترین کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی ششم استادبانک از لحاظ کیفیت سطح خوبی دارند و معلمان این کلاس‌ها دارای ویژگی‌های آموزشی گسترده‌ای هستند.

معرفی گران‌ترین اساتید ریاضی ششم |بالاترین هزینه کلاس خصوصی ریاضی ششم با بهترین کیفیت

در سامانه جامع آموزش خصوصی استادبانک کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی ششم با قیمت‌های مختلفی برگزار می‌شوند. گران‌ترین کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی ششم نیز با داشتن ویژگی‌های آموزشی منحصر به فرد در حال برگزاری هستند و بالا بودن قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم، موجب نمی‌شود تا این دسته از اساتید با استقبال دانش‌آموزان مواجه نشوند. باتوجه به اینکه گران‌ترین کلاس‌های خصوصی نیز متقاضیان بسیار زیادی دارند، در ادامه مطلب دو مورد از گران‌ترین معلمان خصوصی ریاضی ششم استادبانک را معرفی می‌کنیم:

1.استاد فرهاد هاشمی

بالاترین درجه معلمان خصوصی در سامانه استادبانک، VIP است، بنابراین چنین اساتیدی باید دارای ویژگی‌های آموزشی باشند که سطح کیفی و قیمت کلاس‌های تدریس خصوصی‌شان را ارتقاء می‌دهند. آقای فرهاد هاشمی جزء اساتید VIP و گران‌ترین معلمان خصوصی ریاضی ششم استادبانک هستند و هزینه کلاس خصوصی ریاضی ششم به ازای هر جلسه با ایشان 415 هزار تومان است. در ادامه مطلب به چند مورد از سوابق تدریس و افتخارات آموزشی آقای فرهاد هاشمی اشاره می‌کنیم:

  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای استادبانک
  • بیش از 15 سال سابقه تدریس در مدارس برتر کشور
  • بیش از 5 سال سابقه همکاری با سامانه استادبانک
  • برگزاری حدود 2100 جلسه کلاس خصوصی
  • دبیر رسمی آموزش و پرورش
  • معلم نمونه منطقه
  • بیشترین تعداد قبولی در امتحانات نهایی در منطقه خدمت
  • دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه مالک اشتر
  • دارای دو مقاله علمی، پژوهشی
  • دارای بیش ار 80 لوح افتخار

برای مشاهده پروفایل استاد فرهاد هاشمی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

باتوجه به تعداد بسیار زیاد جلسات تدریس خصوصی استاد فرهاد هاشمی می‌توان از میزان رضایت شاگردان ایشان مطلع شد. آقای هاشمی با تسلطی که بر روش‌های تدریس دارند، انتقال مفاهیم درسی را به بهترین نحو انجام می‌دهند. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد، قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم در بسیاری از موارد مهم‌ترین معیار انتخاب دانش‌آموز و والدین نیست و آن‌ها کیفیت را اولویت قرار می‌دهند.

2.استاد زهرا احمدی دارانی

از جمله اساتید 5 ستاره استادبانک که یکی از گران‌ترین معلمان خصوصی ریاضی ششم نیز محسوب می‌شوند می توانیم خانم زهرا احمدی دارانی را نام ببریم. ایشان دبیر رسمی آموزش و پرورش هستند و قیمت کلاس خصوصی ریاضی ششم آنلاین به ازای هر جلسه با استاد احمدی دارانی 270 هزار تومان است. از جمله سوابق تدریس و افتخارات آموزشی ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای استادبانک
  • برگزاری حدود 1200 جلسه کلاس خصوصی
  • 27 سال سابقه تدریس در مدارس برتر
  • استفاده از روش‌های نوین تدریس و ایجاد انگیزه در شاگردان
  • ارائه تدریس خصوصی به دانش‌آموزان متقاضی ورود به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

برای مشاهده پروفایل استاد زهرا احمدی دارانی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

گران‌ترین معلمان خصوصی ریاضی ششم استادبانک با تسلط بر روش‌های تدریس نوین، مفهومی و کاربردی، سرعت یادگیری شاگردان را افزایش می‌دهند.

تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک

تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان یک مسئله‌ی مهم و دغدغه‌ی جدی برای خانواده است. وقتی محصلی برای یادگیری ریاضی نیاز به کمک معلم خصوصی دارد، والدین سعی می‌کنند بهترین معلم را برای فرزندشان پیدا کنند. اما بدون شک، قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی از ملاک‌های اثرگذار روی انتخاب معلم است.

استادبانک با توجه به چندین سال تجربه در حوزه تدریس خصوصی به خوبی از اهمیت تعرفه کلاس ریاضی برای خانواده‌ها آشنا است و برای تعیین نرخ تدریس خصوصی ریاضی ششم از روشی جدید استفاده می‌کند. سیستم ارزیابی اساتید استادبانک از معیارهای مختلف و متعددی شکل گرفته است که توانایی هر استاد را از جنبه‌های مختلف می‌سنجند.

مواردی که در لیست زیر مشاهده می‌کنید، به طور مستقیم روی تعیین قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم برای هر جلسه کلاس اثر می‌گذارند:

  • میزان تحصیلات و رزومه تحصیلی (رتبه کنکور، معدل و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده)
  • سابقه تدریس (مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز علمی و کلاس‌های خصوصی) 
  • شیوه‌های تدریس (آشنایی با شیوه‌های مدرن و تنوع در نوع تدریس)
  • نحوه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموز (به خصوصی شاگرد کم سن)
  • میزان علاقه و انگیزه معلم خصوصی ریاضی ابتدایی ششم
  • نوشتن مقالات، کتاب و جزوات آموزشی در بازار نشر و فضای آموزشی کشور
  • عملکرد دانش‌آموزان پیشین معلم خصوصی ریاضی ششم دبستان
  • میزان رضایت و نظرات مثبت شاگردان (به تدریج اثر بالایی روی قیمت کلاس خصوصی ریاضی ششم اساتید دارد)
  • افتخارات علمی و آموزشی معلم (موثر روی قیمت تدریس خصوصی ریاضی ششم)

کارشناسان استادبانک، بعد از ارزیابی اساتید به کمک این معیارها به هر معلم بین یک تا پنج ستاره و در بالاترین سطح لقب VIP (بهترین اساتید استادبانک) می‌دهند. تعداد ستاره‌ها در استادبانک، ملاک اصلی مشخص کردن میزان هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم برای معلم است. استادبانک توانسته به لطف این شیوه‌ی قیمت‌گذاری، نرخ کلاس خصوصی ریاضی ششم بسیار متنوعی را در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دهد.

کیفیت تدریس، ویژگی مهم اساتید استادبانک؛ فقط قیمت معلم خصوصی ریاضی مهم نیست!

پشتیبانی استادبانک، پس از اتمام جلسه اول و آخر کلاس، با شما تماس می‌گیرند، تا مطمئن شوند از معلم خود راضی بوده‌اید. اگر استاد نتوانسته باشد رضایت شما را جلب کند، استادبانک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا شما به هیچ عنوان متضرر نشوید.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که سطح کیفی معلمان یک ستاره در استادبانک بالا نیست یا شیوه‌ی تدریس این دسته از مدرسین مناسب همه‌ی دانش‌آموزان نباشد. اما، تیم کارشناسی استادبانک نسبت به سطح علمی و کیفیت برگزاری جلسات تدریس خصوصی همه‌ی اساتید این سامانه حساس است. معلمان یک ستاره استادبانک نیز از کیفیت آموزش مطلوبی برخوردار هستند و گرفتن یک ستاره در شروع مسیر به معنی سطح علمی پایین آن‌ها نیست.

معلمی که یک یا دو ستاره از استادبانک دریافت می‌کند، می‌تواند با برگزاری کلاس‌های متعدد و جلب رضایت شاگردان به مرور زمان پیشرفت کند تا تعداد ستاره و دستمزد بالاتری به دست آورد. بزرگ‌ترین تفاوت میان معلمان یک یا دو ستاره با اساتید VIP در تجربه و آشنایی با شیوه‌های تدریس متنوع است. در هر صورت اساتید پنج ستاره و VIP سطح تدریس و نوع آموزش متفاوتی را ارائه می‌دهند که با توجه به قیمت تدریس خصوصی ریاضی ششم هر جلسه از کلاس‌شان از آن‌ها انتظار می‌رود.

در مجموع باید گفت، در استادبانک فقط به قیمت معلم خصوصی ششم توجه نشده است و قبل از هر معیاری، تیم کارشناسی استادبانک روی کیفیت تدریس و سواد اساتید تمرکز دارد. دانش‌آموزان با انتخاب هر کدام از اساتید استادبانک، آموزشی باکیفیت را تجربه می‌کند. به همین دلیل، شما مناسب‌ترین قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم را باتوجه به بودجه و کیفیت استاد در دسترس دارید.

تعداد ستاره اساتید و نرخ تدریس خصوصی ریاضی ششم

معلم خصوصی استادبانک ملزم است: پس از ارزیابی ئ نیازسنجی دانش آموز برای او هدفگذاری کند، سپس با والدین به توافق رسد که رسیدن به این هدف چند جلسه طول می کشد، معلم خصوصی پس از هر جلسه گزارش کاملی از روند رشد دانش آموز به والدین می دهد.

همان‌طور که توضیح داده شد، استادبانک برای دسته‌بندی و تفکیک اساتید از سیستم ستاره‌دهی استفاده می‌کند. در این روش معلمان به 4 گروه: یک یا دو ستاره، سه یا چهار ستاره، پنج ستاره و معلم VIP تقسیم‌بندی می‌شوند. برای اینکه درک بهتری از تفاوت سیستم ارزیابی اساتید داشته باشید، ویژگی‌های  هر دسته از معلمان را برا شما توضیح می‌دهیم:

معلم یک و دو ستاره: کم‌تجربه‌ترین معلمان استادبانک در این گروه قرار می‌گیرند و پایین‌ترین قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم نیز متعلق به همین دسته از اساتید است. معلم جوان و باانگیزه که فقط به دلیل نداشتن سابقه‌ی طولانی‌ تدریس، تعداد ستاره کمی داند. کیفیت آموزش این اساتید قابل‌قبول است و تسلط کافی برای برگزاری کلاس دارند.

معلم سه و چهار ستاره: سابقه تدریس این معلمین بیشتر است و از نظر کیفیت تدریس نیز در سطح بسیار خوبی قرار داند. معلمان این گروه، معمولا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر کشور هستند.

معلمان پنج ستاره: معلمان پنج ستاره استادبانک از اساتید برتر کشور هستند و علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، مقالات و دستاوردهای علمی مختلفی دارند. این اساتید در مراکز علمی، مدارس تیزهوشان و آماده‌سازی دانش‌آموز برای المپیادها، سابقه تدریس طولانی دارند و معمولا به سرعت ظرفیت کلاس آن‌ها پر می‌شود.

اساتید VIP: این معلمان از نوابغ تدریس خصوصی و آموزش شناخته می‌شوند. موفقیت‌های علمی این معلمان بسیار متنوع و درخشان است و بیشتر آن‌ها از رتبه‌های تک رقمی کنکور سال‌ها قبل و سایر المپیادهای علمی هستند. ویژگی بارز این معلمان، داشتن مهارت بالا در تدریس خصوصی ریاضی و  پرورش دانش‌آموزان موفق است. البته بالاترین هزینه کلاس خصوصی ریاضی ششم، برای این دسته از معلمان تعیین می‌شود.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی در منزل و آنلاین با هم متفاوت است؟

کلاس‌ خصوصی ریاضی ششم در استادبانک به دو روش تدریس خصوصی در منزل و تدریس آنلاین، برگزار می‌شود. اساتید در شیوه‌ی تدریس حضوری ریاضی ششم، باید تا محل مورد نظر شاگرد خود برای برگزاری کلاس بروند. طبیعتا این رفت و آمد موجب افزایش قیمت تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی در منزل می‌شود. 

بنابراین تعرفه کلاس حضوری با آنلاین در استادبانک متفاوت است. البته این تفاوت قیمت چندان زیاد نیست و والدین و دانش‌آموز می‌توانند با دستی باز و با توجه به نیاز محصل یکی از دو روش تدریس را انتخاب کنند. تدریس آنلاین ریاضی ششم استادبانک نیز در دسترس همه‌ی دانش‌آموزان است و بدون هیچ‌گونه محدودیت جغرافیایی برگزار می‌شود.

بهترین معلمان با مناسب‌ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی ششم در استادبانک

در این مقاله با جزئیات قیمت‌گذاری و تعیین تعرفه تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی در استادبانک آشنا شدید. استادبانک برای مشخص کردن هزینه کلاس خصوصی هر استاد بسیار حساس است و معیارهای مختلفی را در نظر می‌گیرد. این رویکرد، اجازه داده است تا بهترین قیمت معلم خصوصی ریاضی ششم را با مناسب‌ترین کیفیت آموزشی در استادبانک تجربه کنید.

هدف تیم استادبانک، استفاده‌ی دانش‌آموزان سراسر ایران از آموزش باکیفیت توسط اساتید با تجربه است. البته، خدمات دیگر سامانه تدریس خصوصی استادبانک مانند: گام‌به‌گام‌های کتاب‌های درسی اول تا ششم ابتدایی، نمونه سوالات مقطع ابتدایی، مقالات آموزشی و مشاوره تحصیلی به والدین و اپلیکیشن آموزشی استادبانک به طو رایگان در دسترس شما قرار دارد.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی ششم ابتدایی نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید یا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 – 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.