نمونه سوال امتحانی ریاضی پایه هشتم

نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب کامل | عددهای صحیح و گویا

ملیحه فراهانی نویسنده
73587 27
01 خرداد 1401
نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب کامل

دانلود نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب pdf و اپلیکیشن (با لینک مستقیم)

ریاضی، مطابق انتظار سخت‌ترین درس پایه هشتم است که یادگیری آن باید اصولی و دقیق باشد. در فصل اول ریاضی هشتم راجع به عددهای صحیح و گویا صحبت می‌شود و موضوع اصلی آن جمع و تفریق اعداد گویا است. ریاضی از دروسی است که یادگیری آن وابستگی زیادی به تمرین و تکرار دارد.

نمونه سوال فصل اول ریاضی هشتم با داشتن انواع سوال امتحانی و تالیفی، شرایط لازم برای تمرین کردن و آشنایی با فضای امتحانی را برای محصلان مقطع هشتم فراهم می‌کند. مجله استادبانک با هدف کمک به دانش‌آموزان نمونه سوال امتحانی مقاطع مختلف تحصیلی را آماده کرده است که در این بخش شما به نمونه سوال فصل یک ریاضی هشتم با جواب کامل به دو صورت فایل Pdf و یا از طریق اپلیکیشن استادبانک دسترسی دارید.

بهترین راه بیست گرفتن ریاضی هشتم؛ نمونه سوال فصل ۱ ریاضی هشتم + معلم خصوصی

  • نمونه سوالات ریاضی هشتم فصل عددهای صحیح و گویا مطابق با آخرین تغییرات کتاب جدید ریاضی هشتم طراحی شده‌اند
  • نمونه سوالات استادبانک از لحاظ ساختار و میزان پیجیدگی شباهت بسیار زیادی با سوالات امتحانی دارند
  • تیم استادبانک حساسیت و ظرافت زیادی در استخراج نمونه سوال ریاضی هشتم ضرب و تقسیم و جمع و تفریق اعداد گویا به خرج داده است
  • بیشتر نمونه سوالات ریاضی هشتم دارای جواب تشریحی هستند
  • استفاده از این نمونه سوالات همراه با کلاس‌های رفع اشکال خصوصی می‌تواند اثربخشی بیشتری داشته باشد.
  • برای گرفتن نمره ۲۰ و کسب موفقیت بیشتر می‌توانید در کنار استفاده از نمونه سوالات از کمک معلمین خصوصی ریاضی هشتم هم کمک بگیرید.

بهترین معلم خصوصی ریاضی هشتم استادبانک

دانلود نمونه سوال فصل اول ریاضی هشتم با حواب کامل در اپلیکیشن استادبانک

اپلیکیشن استادبانک یک مرجع مطمئن و معتبر برای استفاده از مهم‌ترین منابع کمک آموزشی است تا دانش‌آموز به باکیفیت‌ترین خدمات، دسترسی راحت داشته باشند. نمونه سوال فصل یک ریاضی هشتم با جواب، فقط یکی از امکانات مفید این برنامه است. در لیست زیر شما می‌توانید خدمات آموزشی اپلیکیشن استادبانک را مشاهده کنید:

  • بیش از 30 هزار فایل نمونه سوالات امتحانی برای همه‌ی مقاطع و همه‌ی دروس
  • فایل نمونه سوالات امتحانی ریاضی هشتم فصل به فصل و کامل
  • گام‌به‌گام کتاب‌های درسی پایه هشتم و درس ریاضی
  • فایل PDf کتاب‌های درسی پایه هشتم
  • امکان انتخاب معلم خصوصی ریاضی هشتم یا هر درس دیگر
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاهده لیست برترین اساتید تدریس خصوصی هشتم

دانلود و نصب این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا به سادگی به انواع نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول مدارس مختلف دسترسی داشته باشید یا از گام‌به‌گام‌های پایه هستم استفاده کنید. حتی برای انتخاب معلم خصوصی و مشاوره تحصیلی هم بخش‌های مجزایی در این برنامه در نظر گرفته شده است.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

دانلود نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب pdf با لینک مستقیم

پی‌دی‌اف، یکی از محبوب‌ترین فرمت‌هایی است که دانش‌آموزان دوست دارند فایل‌های آموزشی را از طریق آن مطالعه کنند. تیم استادبانک هم در زمان تهیه‌ی نمونه سوال ریاضی به این نکته توجه کرده است تا محصلان با خیالی آسوده از این مبنع آموزشی مفید استفاده کنند.

در ادامه شما با کلیک روی لینک‌های زیر می‌توانید نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب pdf را با لینک مستقیم دانلود کنید.

نمونه سوالات فصل به فصل ریاضی هشتم با جواب

ریاضی هشتم، درسی متنوع با فصل‌ها و مباحث مختلف است. دانش‌آموز برای یادگیری مطالب هر کدام این فصول نیاز به تمرین و تکرار دارد و باید با فضای امتحانی و ذهن طراح سوال آشنا شود. مجله استادبانک در این بخش، نمونه سوالات فصل به فصل ریاضی هشتم را برای شما آماده کرده است. برای دانلود فایل نمونه سوال امتحانی ریاضی هشتم، فقط کافی است روی لینک موردنظر‌تان کلیک کنید تا به صفحه‌ی همان فصل منتقل شوید.

مشاهده چند صفحه از نمونه سوال فصل ۱ ریاضی هشتم استادبانک

صفحات نمونه سوال باید منظم و تمیز باشند و سوالات و پاسخ‌ها با نظمی مشخص پشت‌ سرهم قرار بگیرند. فایل نمونه سوال ریاضی استادبانک فونت، خوانایی و طراحی ساده و مناسبی دارد تا دانش‌آموز و والدین بدون مشکل از آن استفاده کنند. تیم تهیه و تنظیم سامانه تدریس خصوصی استادبانک نسبت به این موضوع حساس است و شما می‌توانید با دیدن چند صفحه از نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول، کیفیت این فایل‌ها را مشاهده کنید.

برای دیدن یا دانلود تصاویر روی آن‌ها کلیک کنید

کمک گرفتن از معلم خصوصی ریاضی استادبانک، بهترین راه یادگیری اصولی ریاضی هشتم

ریاضی خواندن و یادگیری این درس، برای بیشتر محصلان سخت است. مباحث ریاضی هشتم نیز به همین شکل پیش‌روی بچه‌های هشتمی قرار دارد و آن‌ها را به چالش می‌کشد. موضوع مهم این است که نمی‌توان انتظار داشت دانش‌آموز به واسطه‌ی نمونه سوال فصل اول ریاضی هشتم یا هر کدام از فصول، درس را یاد بگیرید.

نمونه سوال، برای زمان بعد از یادگیری، درک و فهمیدن مباحث درسی است. اگر دانش‌آموز در درس ریاضی هشتم دچار مشکل است و نقطه ضعف‌ دارد باید در جلسات تدریس خصوصی ریاضی معلمان باکیفیت و کاربلد شرکت کند تا در کوتاه‌ترین زمان به بالاترین سطح آمادگی برسد.

موفقیت تحصیلی دانش‌آموز مقطع هشتم با کمک خدمات آموزشی استادبانک

نمونه سوال فصل اول ریاضی هشتم استادبانک در این مطلب به دو صورت Pdf و از طریق اپلیکیشن استادبانک در دسترس شما قرار گرفت. در این مقاله درباره‌ی کارایی نمونه سوالات و زمان مناسب استفاده از آن‌ها هم صحبت کردیم تا شما بتوانید به بهترین شکل از نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب pdf بهره ببرید.

نمونه سوالات استادبانک در کنار بهترین اساتید تدریس خصوصی هشتم برای سخت‌ترین دروس این پایه، گام‌به‌گام‌ها، مقالات آموزشی (برای دانش‌آموز و والدین) و اپلیکیشن استادبانک کمک می‌کنند تا هر دانش‌آموزی راحت‌تر درس بخواند و موفق باشد.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی نیاز به مشاوره دارید یا در صورت داشتن سوال یا مشکل با شماره‌ی 91005343 – 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. همه‌ی نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله، اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.