نمونه سوال امتحانی دروس عمومی رشته دوازدهم تجربینمونه سوال امتحانی دروس عمومی رشته دوازدهم ریاضینمونه سوال دروس عمومی رشته دوازدهم انسانی

نمونه سوالات امتحانی دین و زندگی دوازدهم، فایل PDF + سوالات امتحان نهایی

ملیحه فراهانی نویسنده
36627 13
31 مرداد 1396
دانلود نمونه سوالات دینی دوازدهم متوسطه دوم استادبانک

نمونه سوالات درس به درس دین و زندگی دوازدهم

برای مرور مطالب حفظی و مفهومی برخی از دروس نظیر دین و زندگی می توانید از فایل نمونه سوالات استفاده نمایید. در واقع فایل نمونه سوالات دین و زندگی 3 بهترین گزینه برای مرور مباحثی همچون آیات و روایات و مطالب حفظی کتاب دین و زندگی است.

دانلود سوالات امتحانی دین و زندگی دوازدهم به تفکیک درس

زمان امتحانات نهایی خرداد 98 نزدیک است و خیلی از دانش آموزان می خواهند آمادگی لازم را با حل نمونه سوالات دوره های مختلف کسب کنند. حل و تمرین نمونه سوالات امتحانی به شما دانش آموزان عزیز کمک می کند تا بتوانید علاوه بر رفع اشکالات درسی خود، مروری هم بر مباحث مهم کتاب داشته باشید.

مجموعه استادبانک با هدف موفقیت شما در امتحان نهایی دین و زندگی 3، تلاش کرده است که مجموعه نمونه سوالات امتحانی دین و زندگی دوازدهم درس به درس را گردآوری و برای دانلود در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار دهد.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

نمونه سوالات نوبت اول درس دین و زندگی پایه دوازدهم:


می توانید سایر نمونه سوالات پایه دوازدهم  را نیز مشاهده کنید.

کمک گرفتن از اساتید خصوصی همراه با حل سوالات دین و زندگی دوازدهم

اگر در جستجو سوالات نهایی درس به درس دین و زندگی 3 هستید می توانید از مدرسین حرفه ای استادبانک کمک بخواهید.

استادبانک به عنوان بزرگترین سایت تدریس خصوصی کشور شناخته می شود. استادبانک با نظارتی سخت‌گیرانه معلم‌های خود را انتخاب می‌کند. برای استادبانک مهم است که تنها بهترین معلمان خصوصی کشور را در اختیار داشته باشد. در سایت استادبانک می‌توانید لیست بهترین معلمان تدریس خصوصی تهران و شهرستان‌ها را ببینید.

علت درخواست معلم خصوصی هم توجه به این نکته است که شما خودتان می دانید وجود اساتید حرفه ای در هر حوزه ای می تواند نقش بسیار موثری در موفقیت تان داشته باشد. حل نمونه سوالات به تنهایی و با تکیه بر معلومات محدود خود با توجه به ساختار جدید سوالات که تماما مفهومی هستند، دشوار و سخت می باشد.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

برخی از نمونه سوالات جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.