گام به گام دوازدهم ریاضی

کامل‌ترین گام به گام حسابان دوازدهم ریاضی

ملیحه فراهانی نویسنده
1488 0
27 فروردین 1396
دانلود نمونه سوالات فیزیک دهم متوسطه دوم استادبانک

گام به گام حسابان دوازدهم مجموعه جواب تمرین‌های حسابان ریاضی بوده که تمامی مباحث این کتاب را پوشش داده است.

کتاب حسابان دوازدهم دارای 5 فصل است که هر فصل آن برای درک بهتر مباحث، تمرین‌های متعددی دارد که خیلی از دانش‌آموزان برای پاسخگویی به این تمرین‌ها، دچار مشکل می‌شوند. فایل حل تمرینات حسابان دوازدهم یک راه مناسب برای مواقعی است که دانش‌آموز در پاسخ نمونه سوالات حسابان 2 شک و تردید دارد.

در واقع استفاده از فایل گام به گام کتاب‌های درسی یک راه‌حل مناسب برای زمانی است که دانش‌آموز به خوبی پیام سوال را درک نکرده و در پاسخ درست به حل تمرینات کتاب دچار سردرگمی و تردید شده است.

 

دانلود کتاب حسابان 2 با جواب در اپلیکیشن استادبانک

با دانلود اپلیکیشن گام به گام استادبانک، می‌توانید به فایل pdf حل تمرین حسابان دوازدهم به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. علاوه بر دسترسی به جواب تمرینات حسابان 2، سایر فایل‌های حل المسائل دروس دوازدهم ریاضی و مقاطع دیگر را نیز می‌توانید دانلود کنید.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

مزیت استفاده از فایل پاسخ تمرین حسابان دوازدهم از اپلیکیشن استادبانک چیست؟

اگر شما اپلیکیشن استادبانک را نصب کنید، علاوه بر اینکه می‌توانید فایل توضیح تمرینات حسابان دوازدهم به همراه پاسخ تشریحی آن را در اختیار داشته باشید، از امکانات و ویژگی‌های دیگر این برنامه نیز می‌توانید استفاده کنید که شامل موارد زیر است:

  • دسترسی به فایل حل المسائل دروس مهم از ابتدایی تا کنکور
  • مشاهده فایل‌ها به صورت آفلاین
  • دسترسی به کتب درسی مدرسه از ابتدایی تا کنکور
  • در اختیار داشتن فایل نمونه سوالات تمام پایه‌های درسی
  •  مشاهده و بررسی لیست اساتید برتر تدریس خصوصی در ایران

آموزش حسابان دوازدهم توسطِ استاد گیتی رضایی از اساتیدِ خوب استادبانک

فصل اول، بخش اول صفحه 11:

فصل اول، بخش دوم صفحه 11:

فصل اول، بخش اول صفحه 21:

فصل اول، بخش دوم صفحه 21:


برای دانلود گام به گام درسی حسابان دوازدهم، اپلیکیشن استادبانک را دانلود و نصب کنید. تمام فایل‌های گام به گام ها در اپلیکیشن استادبانک به شکل رایگان قرار گرفته‌اند. 

استفاده از معلم خصوصی برای درک بهتر حسابان دوازدهم 

استفاده از کتاب پاسخ نمونه سوالات حسابان دوازدهم زمانی برای دانش‌آموز کاربرد دارد که به درک بهتر برخی از سوالاتی که برای او گنگ و نامفهوم بوده، کمک کند، اما تاثیری بر یادگیری عمیق دانش‌آموز ندارد. برای اینکه دانش‌آموز بتواند یک یادگیری عمیق و معنادار را تجربه کند، نیاز به کلاس معلم خصوصی دارد.

در واقع معلم خصوصی با راهکار تمرکز بر مشکلات و نیاز درسی شاگرد، به او در تجربه یک یادگیری عمیق و معنادار کمک می‌کند. کلاس معلم خصوصی ریاضی براساس نیاز درسی شاگرد تشکیل می‌شود، سپس معلم براساس توان و درک یادگیری شاگردش در ریاضی، روش تدریس خود را انتخاب کرده و با ارائه مثال‌ها و تمرین‌های فراوان کمک شایانی در درک بهتر ریاضی به دانش‌آموز خود می‌کند.

بنابراین اگر به عنوان دانش‌آموز پایه دوازدهم که سال مهمی از لحاظ امتحانات نهایی و کنکور است، نیاز به یک یادگیری عمیق و اصولی دارید، می‌توانید به استادبانک به عنوان یک مرجع کامل برای معرفی اساتید برتر تدریس خصوصی ریاضی حساب کنید.

برای دسترسی به برترین اساتید تدریس خصوصی فقط کافی است وارد سایت استادبانک از طریق لینک معلم خصوصی شوید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ جهت راهنمایی و مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.