اخبار استادبانک

باشگاه مشتریان استادبانک (ویژه مشتریان) افتتاح شد!

سردبیر نویسنده
709 0
23 فروردین 1401

خبری ویژه برای کاربران استادبانک!

باشگاه مشتریان استادبانک (ویژه شاگردان) با نام استادبانک کلاب راه‌اندازی شد! استادبانک با هدف قدردانی از همراهی مخاطبین خود شرایطی را فراهم کرده است که کاربران بتوانند در کنار استفاده از خدمات مختلف استادبانک به ویژه برگزاری جلسات تدریس خصوصی از جوایزی متنوع و هیجان انگیز برخوردار شده و در قرعه کشی و جوایز شگفت انگیز ماهانه شرکت داده شوند.

نحوه عضویت و افزایش امتیاز در استادبانک کلاب

برای عضویت در استادبانک کلاب، راه ساده‌ای در پیش دارید. کافی است در استادبانک، حساب کاربری داشته باشید و پس از ورود به حساب کاربری خود وارد بخش امتیازات شده و جایزه خود را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید با پرداخت آنلاین هزینه کلاس‌هاتون، در ازای هر ۱۰۰۰ تومان، یک امتیاز کسب کنید. پس از کسب این امتیازات نیز می‌توانید از خدمات، جوایز و قرعه کشی‌هایی که برای کاربران در نظر گرفته شده است و به تدریج نیز در حال افزایش است، استفاده نمایید.

ورود به استادبانک کلاب

شرایط استفاده از امتیازات استادبانک کلاب

۱.  در صورت فراموشی کد جایزه های گرفته شده می‌توانید در قسمت جوایز دریافتی،‌آن‌ها را مشاهده نمایید.

۲.  در صورتی که امتیاز یک جایزه برای شما در نظر گرفته نشده بود ابتدا به بخش تاریخچه امتیازها مراجعه کنید و در صورتی که مطمئن شدید که امتیاز دریافتی ثبت نشده است، با پشتیبانی استادبانک به شماره 02191005343 ارتباط بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم که ارتباط گیری از بخش ثبت تیکت پشتیبانی باشد. البته دقت شود که تنها امتیاز تراکنش هایی ثبت می‌شود که به صورت آنلاین پرداخت شده باشند.

۳. در صورت استفاده از امتیازات،‌ امکان برگرداندن جایزه و پس گرفتن امتیاز وجود ندارد.