نمونه سوالات امتحانی پایه هفتم

دانلود فایل PDF نمونه سوالات امتحانی کار و فناوری هفتم

استادبانک نویسنده
27957 5
06 مهر 1398
نمونه سوالات کار و فناوری متوسطه اول - استادبانک

درس کار و فناوری مقطع هفتم متوسطه جزو دروسی است که هم به‌صورت تئوری و هم به‌صورت عملی آموزش داده می‌شود. برای قسمت تئوری درس اگر از سوالات کاروفناوری هفتم با جواب استفاده شود، قطعاً تاثیر بهتری در یادگیری خواهد داشت و این نمونه سوالات برای یادگیری قسمت عملی هم مفید خواهند بود.

داشتن نمونه سوالات دروس در طول ترم به کسب نمره عالی در امتحانات میانی و همین‌طور پایانی کمک خواهند کرد.

می توانید برای دانلود فایل نمونه سوالات پایه هفتم متوسطه کلیک کنید.

دریافت سوالات کاروفناوری هفتم با جواب

پس از یادگیری درس اگر پرسش و پاسخ، آن هم به روش‌های مختلف وجود نداشته باشد به‌نوعی تدریس ناقص محسوب می‌شود؛ به همین دلیل است که پس از آموزش هر درس باید پرسش و پاسخ و ارزیابی دانش آموز به‌وسیله‌ی نمونه سوالات مرتبط انجام شود. به همین خاطر استاد بانک فایل های دانلود نمونه سوالات کار و فناوری هفتم را برای شما قرار داده است.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

نمونه سوالات کار و فناوری پایه هفتم

برای دسترسی به بانک سوالات امتحانی و مشاهده نمونه سوالات بیشتر این درس، اپلیکیشن استادبانک را نصب نمایید.

نمونه سوالات بیشتری در اپلیکیشن استادبانک موجود است که تنها تعداد محدودی از آن‌ها در این صفحه قرار گرفته است.

سوالات کاروفناوری هفتم با جواب و ضرورت نیاز به یک راهنما

برای ارزیابی دروسی که به دانش آموز، آموزش داده شده است، نیاز به حل انواع نمونه سوالات وجود دارد که سوالات کاروفناوری هفتم با جواب در قسمت پایین قرار داده شده است.

از آن‌جایی که حل کردن سوالات مراحل متفاوتی دارد و هر سوال ممکن است با راه‌های متفاوت و متعدد قابل حل باشد، پس بهتر است که یک راهنما (یک مدرس یا همان معلم خصوصی) با دانش آموز همراه باشد تا بتواند در هر مرحله از یادگیری او را کمک و راهنمایی کرده و در حل سوالات کاروفناوری هفتم و یادگیری نکات مفهومی درس به دانش آموز کمک کند.

مجموعه‌ی استادبانک که در زمینه‌ی تدریس خصوصی دروس فعالیت دارد، با معرفی اساتید مجرب و حرفه‌ای به فرزند شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف، سوالات و هرگونه اشکال در فهم درروس را برطرف کند. با حل کردن نمونه سوالات کار و فناوری هفتم می‌توان نکات این کتاب را بهتر درک کرد.

حرف آخر

  • این درس که از دو قسمت عملی و تئوری تشکیل شده است بسیار جالب است به‌طوری‌که قسمت‌های عملی و تئوری یکدیگر را پوشش داده و باعث آموزش نکات به‌صورت مفهومی و عمقی به دانش آموزان می‌شوند.
  • تدریس این درس شامل آموزش کار با رایانه و پروژه‌هایی است که همگی در مدرسه و کلاس درس انجام می‌شوند و تنها تعدادی از تمرینات هستند که باید در خانه انجام شوند. والدین می‌توانند در انجام این تمرینات در خانه به فرزندانشان کمک کنند و مراقب رعایت اصول انجام کار باشند.
  • درس کار و فناوری درباره‌ی موضوعاتی جذاب مانند هنرهای دستی، چوب و فلز، تهیه‌ی غذا و … است و دانش آموز می‌تواند درس را به‌صورت کاملاً عملی هم فرا بگیرد.
  • سایت استادبانک با در اختیار قرار دادن نمونه سوالات مختلف به همراه جواب آن‌ها برای دانش آموزان، یادگیری قسمت تئوری درس کار و فناوری را آسان کرده است.
  • همچنین با حضور یک معلم خصوصی دانش آموز می‌تواند قسمت‌های عملی و تئوری را با کمک راهنما یاد بگیرد و تمرین صحیح داشته باشد.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.