نمونه سوال امتحانی دروس عمومی رشته دهم انسانینمونه سوال امتحانی دروس عمومی رشته دهم تجربینمونه سوال امتحانی دروس عمومی رشته دهم ریاضی

دانلود نمونه سوال هنر دهم و یازدهم نوبت اول و دوم

استادبانک نویسنده
11179 1
20 تیر 1401
نمونه سوال هنر دهم و یازدهم

دانلود نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم درس هنر پایه دهم و یازدهم

برای درس هنر در پایه دهم و یازدهم یک کتاب در نظر گرفته شده است. مطالب کتاب هنر در طی دو سال تحصیلی تدریس می‌شود. این امر موجب پرداخت هرچه بیشتر و عمیق‌تر به مسئله‌ی هنر می‌گردد. این فرصت به ندرت پیش می‌آید، لذا انتظار می‌رود از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود. در درس هنر پایه دهم و یازدهم به مفاهیمی از قبیل زیبایی و هنر، خلاقیت هنری و میراث فرهنگی پرداخته شده است.

از این طریق دانش‌آموزان با اصول زیبایی شناسی و شیوه‌ی تحلیل آثار هنری که بسیار مهم و البته لذتبخش بوده، آشنا می‌شوند و در نتیجه به شناخت عمیق‌تری از فرهنگ و هنر می‌رسند. دانش آموزان پایه دهم و یازدهم با شناخت عمیق‌تری که با کمک محتوای این کتاب نسبت به فرهنگ و هنر سرزمین خود و دیگر سرزمین‌ها پیدا می‌کنند به دید وسیع‌تری در زمینه‌ی فرهنگ، هنر و تاریخ جهان دست می‌یابند.

در نمونه سوال درس هنر دهم و یازدهم که در این بخش ارائه می‌شود، موضوعات مطرح شده در کتاب، بطور کلی پوشش داده شده‌اند. در ادامه می‌توانید نمونه سوالات نوبت اول و دوم درس هنر پایه دهم و یازدهم را در فرمت PDF و به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

خوب است بدانید:

  • نمونه سوالات هنر دهم و یازدهم مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی طراحی شده‌اند.
  • نمونه سوالات هنر پایه دهم و یازدهم در دو بخش نوبت اول و نوبت دوم ارائه شده است.
  • تمرین کردن هنر دهم و یازدهم سال‌های قبل تاثیر بسیاری در موفقیت شما در امتحانات این درس دارد.

دانلود تمام نمونه سوالات درس هنر پایه دهم و یازدهم (رایگان) در اپلیکیشن استادبانک

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

سوالات تالیفی استاد بانک برای درس هنر در دست طراحی هستند

سوالات هنر دهم و یازدهم بعد از آماده شدن از طریق همین صفحه در دسترس شما قرار خواهند گرفت