نمونه سوال ششم ابتدایی

دانلود نمونه سوال فارسی ششم با جواب به همراه فایل PDF

استادبانک نویسنده
81431 6
06 تیر 1401
دانلود نمونه سوالات امتحانی فارسی دبستان - استادبانک

دانلود نمونه سوال فارسی ششم با جواب : اولین قدم برای موفقیت

درس فارسی ششم کاملا بار فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش دارد. دانش آموزان هنگام مرور این درس شاید نسبت به نکات مهـم آن، آگاهی نداشته باشند. آنها می توانند با استفاده از نمونه سوال فارسی ششم نکاتی را دریابند که غالبا در امتحانات مطرح میشود.
در زمان طراحی نمونه سوال فارسی ششم نوبت اول و نمونه سوال فارسی ششم نوبت دوم ، معلمان، ریزترین نکات را نیز در نظر گرفته اند.

دانلود سوالات فارسی ششم درس به درس

بهترین زمان برای آغاز مرور نمونه سوالالت  فارسی ششم دبستان، از اوایل سال تحصیلی است. نمونه سوال فارسی ششم با جواب در سایت استادبانک قرار داده شده است. برای دانلود سوالات فارسی ششم درس به درس کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

نمونه سوالات فارسی ششم ابتدایی

برای دسترسی به بانک سوالات امتحانی و مشاهده نمونه سوالات بیشتر این درس، اپلیکیشن استادبانک را نصب نمایید.

بیش از 40 نمونه سوال فارسی ششم ابتدایی در اپلیکیشن استادبانک وجود دارد که فقط تعداد محدودی از آن‌ها در این بخش قرار گرفته است.

چرا به نمونه سوال فارسی ششم نیاز داریم؟

  •  نوشته های کم نظیر درس شیرین فارسی ششم در موضوعاتی نظیر آفرینش، دانایی و هوشیاری، میهن و … کنارهم جمع آوری شده اند.
  •  دانش آموزان مقطع ششم در این کتاب با عبارات و آرایه های ادبی زیادی آشنا می شوند.
  • نباید فراموش کرد که درس فارسی پایه ششم به خاطر نیاز مبرم دانش آموزان به زبان مادری، یکی از کاربردی ترین دروس ابتدایی محسوب می شود.
  • نمونه سوالات فارسی ششم دبستان با توجه به تمامی نکات ذکر شده، دانش آموز را به طور کامل با فضای امتحانی این درس آشنا می سازد.

بهترین راه برای حل مشکلات درسی دانش آموزان چیست؟

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی هنگام مرور درس فارسی، شاید نیاز به راهنمایی معلم داشته باشند. بهترین راه به خاطر سپردن نکات یک درس، مرور نکات و حل سوالات فارسی ششم درس به درس است.

اگر شما با وجود دریافت نمونه سوال فارسی ششم نوبت اول و نمونه سوال فارسی ششم نوبت دوم همچنان نکات این درس را به خوبی درک نکرده بودید، می توانید از اساتید تدریس خصوصی استادبانک برای مشورت بهره مند شوید.

سخن آخر

زبان فارسی به عنوان زبان مادری ما، از چهارچوب و اصول قانونمندی تبعیت می کند. فراگیری نکات و قوانین دستوری این درس، در کنار عبارات و آرایه های ادبی به کار رفته، یکی از حیاتی ترین نیازهای دانش آموزان این رده تحصیلی است.

دانش آموزان می توانندنمونه سوالات فارسی ششم با جواب را از سایت استادبانک دانلود کنند. شما می توانید در صورت برخورد با مشکل درسی، از اساتید استادبانک مشورت بگیرید.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.