نمونه سوالات امتحانی رشته انسانی دهم

نمونه سوال امتحانی ریاضی و آمار دهم انسانی

استادبانک نویسنده
2256 0
15 تیر 1400

یکی از مهم‌ترین عوامل تقویت دروسی مانند ریاضی و آمار و احتمالات تمرین زیاد و یا حل نمونه سوالات متعدد است. استفاده از نمونه سوال ریاضی دهم انسانی نوعی تمرین مفید است و حتی می‌توان از نمونه سوالات سال‌های گذشته هم استفاده کرد.

دانش آموزان می‌توانند با دانلود نمونه سوال ریاضی دهم انسانی با جواب از پاسخ صحیح سوالات اطمینان داشته باشند. تمرین نمونه سوال ریاضی پایه دهم انسانی منجر به کسب نمره عالی در امتحانات این درس خواهد شد.

چرا به نمونه سوال ریاضی دهم انسانی نیاز داریم؟

می توانید برای دانلود فایل نمونه سوالات پایه دهم انسانی کلیک کنید.
استادبانک با دقت و سخت گیری در برگزیدن بهترین اساتید کشور، کلاس های خصوصی باکیفیت و پرباری را ارئه می دهد، برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی حرفه ای خود به سایت استادبانک مراجعه کنید.

تاثیر نمونه سوال ریاضی دهم انسانی در یادگیری

  • ریاضی درسی است که باید کاملاً مفهومی یاد گرفته شود و به‌هیچ‌عنوان حفظ کردن فرمول‌ها و مسائل در یادگیری آن کمکی نخواهد کرد.
  • هر مساله و تمرین در دروسی مانند آمار و احتمالات، ریاضی و فیزیک و دروس مشابه آن‌ها، راه‌حل‌های متعددی دارد و تنها با حل کردن و تمرین نمونه سوال‌های مختلف است که می‌توان از پس حل کردن نمونه سوال ریاضی و آمار دهم انسانی برآمد.

دانلود نمونه سوال ریاضی دهم انسانی با جواب

در لینک‌های زیر مدل‌های مختلف نمونه سوال ریاضی دهم انسانی و همچنین لینک دانلود نمونه سوال ریاضی و آمار دهم انسانی قرار داده شده است تا دانش آموزان این مقطع هم با انواع نمونه سوال‌ آشنا شوند و هم با داشتن پاسخ صحیح بتوانند مسائل را به‌صورت تشریحی یاد بگیرند.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

دانلود نمونه سوال ریاضی دهم انسانی نوبت اول

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

لینک چهارم

دانلود نمونه سوال ریاضی دهم انسانی نوبت دوم

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

لینک چهارم

حل نمونه سوالات ریاضی انسانی با کمک معلم خصوصی

اگر مرور مطالب و همچنین تمرین و حل کردن نمونه سوالات مختلف با حضور یک استاد راهنما انجام شود، قطعاً نتیجه‌ی بهتری را به‌دنبال خواهد داشت. سایت استادبانک نه‌تنها لینک دانلود نمونه سوال ریاضی پایه دهم انسانی را در اختیار دانش آموزان این رشته و مقطع قرار داده است بلکه تعدادی از اساتید ماهر و باتجربه را هم به والدین معرفی کرده است.

رزومه‌ی تمامی اساتید در سایت استادبانک موجود است و والدین گرامی می‌توانند به‌صورت آنلاین رزومه‌ی اساتید را بایکدیگر مقایسه کرده و استاد موردنظرشان را انتخاب کنند. با وجود یک معلم خصوصی فضایی شخصی برای دانش آموز ایجاد باشد تا همه‌ی حواسش به درس معطوف شود و در هنگام حل انواع نمونه سوالات بتواند اشکالاتش را با یک راهنما برطرف کند.

حرف آخر

شاید تصور کنید که دانش آموزی که در رشته‌ی انسانی تحصیل می‌کند تنها با دروس حفظی و خواندنی سر و کار دارد و دیگر نیازی به دروسی مانند ریاضی ندارد و یا درس ریاضی برای این رشته بی‌اهمیت است؛ اما درس ریاضی به اندازه‌ی سایر درس‌های رشته‌ی انسانی، ریاضی هم اهمیت داشته و نیاز به تمرین و مرور دارد.

یادگیری ریاضی و حل نمونه سوالات ریاضی دهم انسانی آن نه‌تنها ذهن را باز می‌کند بلکه منجربه یادگیری آسان‌تر دروس دیگر هم می‌شود. نیمی از مسیر درس خواندن، یادگیری مباحث و اصول پایه و نیمه‌ی دیگر آن، آشنا بودن با سبک سوالات، روش حل کردن آن‌ها و به‌طورکلی نحوه‌ی طراحی سوالات توسط طراحان سوال است و به‌همین دلیل است که تنها نباید به یک نوع سوال بسنده کرد و بهتر است که در ارتباط با یک مبحث چندین نوع سوال مختلف از طراح‌های متفاوت تمرین شود.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

آیا نمونه سوالات ترم اول و دوم تحصیلی را پوشش می‌دهد؟

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.