قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم استادبانک در سال 1401 چقدر است؟

استادبانک نویسنده
2088 0
17 اردیبهشت 1401
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم، اولین فاکتوری است که والدین یا دانش‌آموز در زمان انتخاب مدرس زبان به آن توجه می‌کنند. پیدا کردن معلمی که کیفیت آموزش خوب را همراه با نرخ تدریس مناسب، داشته باشد، چندان ساده نیست. اما، سامانه استادبانک به لطف سیستم ارزیابی اساتید بهترین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم را در دسترس همه‌ی دانش‌آموزان قرار داده است. در این مقاله با نحوه‌ی تعیین قیمت کلاس خصوصی زبان هفتم استادبانک، معیارها، کیفیت اساتید باتوجه به تعرفه دستمزدشان و روش‌های برگزاری جلسات تدریس خصوصی در استادبانک به خوبی آشنا می‌شوید.

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی هفتم در استادبانک

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی هفتم آنلاین

قیمت تدریس خصوصی آنلاین 1401 انگلیسی هفتم از (52 هزار تومان) تا (270 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی آنلاین انگلیسی هفتم (115 هزار تومان) است.

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی هفتم حضوری

قیمت تدریس خصوصی حضوری 1401 انگلیسی هفتم از (82 هزار تومان) تا (380 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی حضوری انگلیسی هفتم (185 هزار تومان) است.

معرفی ارزان ترین اساتید انگلیسی هفتم

ارزان ترین اساتید انگلیسی هفتم در استادبانک معلمان جوان و در عین حال متخصصی هستند که کیفیت مناسب تدریس را ارائه می‌دهد. در ادامه با 2 نفر از ارزان‌ترین اساتید تدریس خصوصی انگلیسی هفتم آشنا می‌شوید:

معرفی گران ترین اساتید انگلیسی هفتم

بهترین اساتید انگلیسی هفتم معلمانی هستند که سطح تجربه و تخصص بسیار بالایی دارند. . برخی از این اساتید تدریس خصوصی انگلیسی هفتم هم در لیست معلمین VIP استادبانک یا لیست اساتید 5 ستاره قرار دارند. در ادامه با دو استاد برجسته‌ از گران‌ترین اساتید انگلیسی هفتم آشنا می‌شوید:

1.استاد سمیه اسلامی

استاد سمیه اسلامی از بهترین اساتید انگلیسی هفتم استادبانک محسوب می‌شود که قیمت تدریس خصوصی انگلیسی هفتم در منزل به ازای هر جلسه با این معلم پنج ستاره مبلغ 380 هزار تومان و تدریس آنلاین 270 هزار تومان است. خانم سمیه اسلامی دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است و سوابق تدریس موفقی نیز دارند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • توانا کردن زبان آموز به مکالمه پس از مدت کوتاه
  • 8 سال تدریس در مجتمع آموزشی ابوعلی سینا
  • 7 سال تدریس در دانشگاه علمی کاربردی
  • 11 سال تدریس در موسسه علوم و فنون کیش
  • 3 سال تدریس در دبیرستان یاران فاطمه
  • 2 سال تدریس در دانشگاه پیام نور
  • 5 سال تدریس در زبانکده ملی
  • 3 سال تدریس در آموزش شهر
  • تدریس در موسسه ایران اروپا

برای مشاهده پروفایل استاد سمیه اسلامی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید پنج ستاره انگلیسی هفتم استادبانک همان طور که مشاهده کردید، متخصص‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید هستند که در استادبانک می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری با آن‌ها کلاس داشته باشید.

2.استاد مصیب فتاحی مجد

استاد مصیب فتاحی مجد از اساتید 5 ستاره و موفق استادبانک با سابقه طولانی و درخشان در تدریس هستند. آقای مصیب فتاحی مجد دارای کاردانی آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تربیت معلم و کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه خوارزمی تهران و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه خوارزمی تهران است. هزینه کلاس‌های آقای مصیب فتاحی مجد به ازای هر جلسه تدریس خصوصی انگلیسی هفتم در حالت آنلاین 270 هزار تومن است. رزومه استاد مصیب فتاحی مجد به شرح زیر است:

  • دارای مدرک مدرس عالی آیلتس از انجمن مدرسین کمبریج
  • کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی
  • سابقه تدریس آیلتس به مدت 10 سال و تربیت زبان آموزان موفق
  • مدرس دوره های ضمن خدمت فرهنگیان
  • چاپ مقاله isi
  • چاپ مقاله در مجله علمی منتشر شده در آلمان
  • تالیف دو کتاب در انتشارات رهنما
  • سرگروه برتر زبان در آموزش و پرورش
  • تالیف کتاب در انتشارات کمبریج اسکالرز انگلستان
  • رتبه اول استانی تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش و پرورش
  • 1 سال تدریس در دانشگاه فرهنگ و هنر
  • 10 سال تدریس در زبانهای خارجی پژواک
  • مدرس تیزهوشان
  • 10 سال تدریس در زبانهای خارجی پژواک
  • معلم رسمی آموزش و پرورش و دارای تجربه تدریس در مدارس

اساتید پنج ستاره انگلیسی هفتم استادبانک همگی با تجربه بالا و تخصص مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است تا بتوانند از آن‌ها برای یادگیری انگلیسی هفتم بهره ببرند.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک 

تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

کلاس‌ها و آموزشگاه‌های مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در آن‌ها متفاوت است و مشخص نیست که این قیمت‌گذاری با چه معیاری انجام شده است. والدین در زمان انتخاب معلم خصوصی، حق دارند درباره تجربیات، کارنامه‌ی کاری و میزان سواد و تسط استاد اطلاعات کافی داشته باشند.

استادبانک برای رفع این مشکل اطلاع‌رسانی و شفافیت بیشتر، از سیستم ارزیابی اساتید کمک می‌گیرد. در این روش هر معلم با چندین معیار مختلف، بررسی می‌شود تا منصفانه‌ترین دستمزد را بر اساس توانایی خود دریافت کند. به همین دلیل، محدوده تعرفه تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در استادبانک گسترده است و از طرفی دیگر، کیفیت اساتید هم تا سطح مناسبی حفظ می‌شود.

معیارهایی که کارشناسان استادبانک هر معلم را با آن می‌سنجند، شامل موارد زیر است:

  • میزان تحصیلات و رزومه تحصیلی (رتبه کنکور، معدل و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده)
  • سابقه تدریس (مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز علمی و کلاس‌های خصوصی) 
  • شیوه‌های تدریس (آشنایی با شیوه‌های مدرن و تنوع در نوع تدریس)
  • نحوه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموز (به خصوصی شاگرد کم سن)
  • میزان علاقه و انگیزه معلم خصوصی ریاضی ابتدایی
  • نوشتن مقالات، کتاب و جزوات آموزشی در بازار نشر و فضای آموزشی کشور
  • عملکرد دانش‌آموزان پیشین معلم خصوصی ریاضی ابتدایی
  • میزان رضایت و نظرات مثبت شاگردان
  • افتخارات علمی و آموزشی معلم

معلمان بعد از پشت‌سر گذاشتن سنجش ارزیابی، بین یک تا پنج ستاره و در بالاترین سطح لقب VIP (بهترین اساتید استادبانک) را دریافت می‌کنند که ملاک اصلی تعیین شهریه کلاس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در استادبانک است. تنوع قیمت در کنار کیفیت تدریس، فضای آموزشی بسیار خوبی را ایجاد می‌کند تا همه‌ی دانش‌آموزان با هر میزان بودجه از اساتید باکیفیت بهره ببرند.

تعداد ستاره‌ها در نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم استادبانک چه تاثیری دارد؟

پشتیبانی استادبانک، پس از اتمام جلسه اول و آخر کلاس، با شما تماس می‌گیرند، تا مطمئن شوند از معلم خود راضی بوده‌اید. اگر استاد نتوانسته باشد رضایت شما را جلب کند، استادبانک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا شما به هیچ عنوان متضرر نشوید.

استادبانک برای دسته‌بندی و تفکیک اساتید از سیستم ستاره‌دهی استفاده می‌کند. در این روش معلمان به 4 گروه: یک یا دو ستاره، سه یا چهار ستاره، پنج ستاره و معلم VIP تقسیم‌بندی می‌شوند. برای اینکه درک بهتری از تفاوت تعداد ستاره‌ها در سیستم ارزیابی اساتید داشته باشید، ویژگی‌های  هر دسته از معلمان را برا شما توضیح می‌دهیم:

معلم یک و دو ستاره: کم‌تجربه‌ترین معلمان استادبانک در این گروه قرار می‌گیرند. معلم جوان و باانگیزه که فقط به دلیل نداشتن سابقه‌ی طولانی‌ تدریس، تعداد ستاره کمی دارد. کیفیت آموزش این اساتید قابل‌قبول است و تسلط کافی برای برگزاری را کلاس دارند. پایین‌ترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در استادبانک، متعلق به این دسته از معلمان است.

معلم سه و چهار ستاره: سابقه تدریس این معلمین بیشتر است و از نظر کیفیت تدریس نیز در سطح بسیار خوبی قرار داند. معلمان این گروه، معمولا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر کشور هستند. معلمان سه تا چهار ستاره، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی هفتم متوسطی دارند که مناسب بسیاری از دانش‌آموزان است.

معلمان پنج ستاره: معلمان پنج ستاره استادبانک از اساتید برتر کشور هستند و علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، مقالات و دستاوردهای علمی مختلفی دارند. این اساتید در مراکز علمی، مدارس تیزهوشان و آماده‌سازی دانش‌آموز برای المپیادها، سابقه تدریس طولانی دارند و معمولا به سرعت ظرفیت کلاس آن‌ها پر می‌شود. نرخ تدریس اساتید پنج ستاره استادبانک با توجه به تجربه و تسلط آن‌ها، تقریبا بالا است.

اساتید VIP: این معلمان از نوابغ تدریس خصوصی و آموزش شناخته می‌شوند. موفقیت‌های علمی این معلمان بسیار متنوع و درخشان است و بیشتر آن‌ها از رتبه‌های تک رقمی کنکور سال‌ها قبل و سایر المپیادهای علمی هستند. ویژگی بارز این اساتید، داشتن مهارت بالا در تدریس، استفاده از روش‌های مختلف آموزش و ارتباط موثر با محصلان است. گران‌ترین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در استادبانک به اساتید وی‌آی‌پی تعلق دارد.

قیمت کلاس خصوصی حضوری و آنلاین زبان انگلیسی هفتم با هم متفاوت است؟

کلاس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در استادبانک به دو روش برگزار می‌شود. روش اول، همان کلاس سنتی و به صورت تدریس حضوری یا در منزل تشکیل می‌شود. شیوه‌ی دوم نیز تدریس آنلاین زبان انگلیسی هفتم است. اما، قیمت تدریس خصوصی زبان هفتم در این روش با یکدیگر، کمی تفاوت دارد و برای کلاس حضوری زبان نرخ بالاتری از تدریس آنلاین تعیین شده است.

دلیل اصلی این تفاوت، هزینه رفت و آمد معلم تا محل مورد نظر شاگرد برای برپایی کلاس است. در حال حاضر امکان برگزاری تدریس در منزل استادبانک برای دانش‌آموزان ساکن شهرهای تهران، کرج، اهواز، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و کرمان وجود دارد. اما، تدریس آنلاین زبان انگلیسی هفتم در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور است.

کلاس‌های آنلاین استادبانک، بهترین فرصت برای محصلان است تا از آموزش‌های برترین اساتید کشور با مناسبت‌ترین هزینه معلم خصوصی انگلیسی هفتم استفاده کنند. تیم استادبانک، جلسات آنلاین را با جدیدترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای ارتباط آنلاین، برگزار می‌کند تا در روند برپایی کلاس اختلالی به وجود نیاید.

 رابطه کیفیت اساتید استادبانک با نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم

داشتن معلم کاربلد، یک شانس بزرگ برای هر دانش‌آموزی است. بسیاری از محصلان به دلیل وجود نداشتن امکانات آموزشی کافی در شهرشان به معلم خصوصی با کیفیت دسترسی ندارند. اولین هدف تیم استادبانک، ایجاد ارتباط راحت، میان معلم خوب با محصل پرتلاش است. اما، امکان دارد تنوع قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در استادبانک، سوال یا تردیدی را در ذهن شما به وجود بیاورد.

برای مثال، معلمان یک یا دو ستاره را جمعی از مدرسین کم تجربه ولی جوان تشکیل می‌دهند که نرخ تدریس مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. شاید تصور کنید که سطح علمی پایین این معلمان دلیل قیمت پایین‌تر آن‌ها باشد. ولی، مهم‌ترین علت دستمزد کم‌تر این دسته از معلمان، نداشتن تجربه در حوزه تدریس است. برخلاف تجربه کم، انگیزه معلمان یک و دو ستاره بسیار بالا است و پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارند.

از سمت دیگر، اساتید درجه یک استادبانک یا پنج ستاره یا لقب وی‌آی‌پی حضور دارند. قیمت تدریس خصوصی زبام انگلیسی هفتم این معلمان بالا است. این معلمان از برترین و برجسته‌ترین اساتید در رشته تحصیلی خود هستند و برخی از آن‌ها را نوابغ کشور تشکیل می‌دهند. اساتید VIP با اینکه نرخ تدریس قابل‌توجه‌ای دارند، اما روش تدریس خاص، تسلط بالا و از همه‌ی مهم‌تر، تجربه‌ی ارزشمند و چندین ساله در حوزه‌ی آموزش را دارند که آن‌ها را از دیگر معلمان متمایز می‌کند.

بنابراین، شما در استادبانک با توجه به نیاز، بودجه و حتی سلیقه، می‌توانید استاد زبان انگلیسی هفتم مناسب خود را پیدا کنید و از نظر کیفیت و قیمت دغدغه نداشته باشید.

قبل از انتخاب و پرداخت هزینه تدریس خصوصی انگلسی هفتم، رزومه معلم را بررسی کنید

معلم خصوصی استادبانک ملزم است: پس از ارزیابی ئ نیازسنجی دانش آموز برای او هدفگذاری کند، سپس با والدین به توافق رسد که رسیدن به این هدف چند جلسه طول می کشد، معلم خصوصی پس از هر جلسه گزارش کاملی از روند رشد دانش آموز به والدین می دهد.

شرایط انتخاب معلم در استادبانک، فقط محدود به دیدن قیمت تدریس خصوصی انگلیسی هفتم نمی‌شود. سایت استادبانک قبل از انتخاب نهایی معلم، اطلاعات کامل و خوبی در اختیار والدین و دانش‌آموز قرار می‌دهد تا به شناخت کاملی از معلم و روش تدریس او دست پیدا کنند.

شما بعد از انتخاب هر معلم، می‌توانید اطلاعات زیر را در رزومه‌ی او مشاهده کنید:

  • تعداد ستاره‌ها
  • حضوری بودن یا نبودن او برای محل سکونت شما  
  • تعداد برگزاری جلسات موفق تدریس
  • نظرات شاگردان
  • ویدئو معرفی
  • میانگین امتیاری که شاگردان به معلم داده‌اند
  • رزومه تحصیلی و کاری
  • افتخارات و دستاوردها
  • قیمت کلاس خصوصی به ازای هر 90 دقیقه

خواندن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید و از زمان و بودجه‌ی خود به بهترین شکل استفاده کنید.

مناسب‌ترین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم در استادبانک

در این مطلب شما را با روش ارزیابی اساتید و نحوه‌ی تعیین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی هفتم استادبانک آشنا کردیم. استادبانک، سعی می‌کند بهترین معلم خصوصی زبان را با مناسب‌ترین نرخ در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دهد. روش‌های متنوع برگزاری کلاس خصوصی، قیمت مقرون‌به‌صرفه در کنار کیفیت بالا اساتید، شرایطی را ایجاد می‌کند تا با خیالی راحت دست به انتخاب بزنید.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی هفتم نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید یا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.