قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم استادبانک در سال 1401 چقدر است؟

استادبانک نویسنده
1706 0
17 اردیبهشت 1401
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دهم

یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی زمان‌بر است که مدرس زبان سعی می‌کند روند آموزش و یادگیری را آسان‌تر و ساده‌ تر طی کند. بزرگ‌ترین دغدغه والدین و محصل برای انتخاب معلم زبان، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم است. عوامل مختلفی روی هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم اثر می‌گذارند که در ادامه راجع به همین عوامل و نحوه قیمت‌گذاری جلسات تدریس خصوصی استادبانک صحبت می‌کنیم.

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم در استادبانک

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم آنلاین

قیمت تدریس خصوصی آنلاین 1401 انگلیسی دوازدهم از (68 هزار تومان) تا (345 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی آنلاین انگلیسی دوازدهم (145 هزار تومان) است.

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم حضوری

قیمت تدریس خصوصی حضوری 1401 انگلیسی دوازدهم از (108 هزار تومان) تا (480 هزار تومان) می‌باشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی حضوری انگلیسی دوازدهم (240 هزار تومان) است.

معرفی ارزان ترین اساتید انگلیسی دوازدهم

ارزان ترین اساتید انگلیسی  دوازدهم در استادبانک معلمان جوان و در عین حال متخصصی هستند که کیفیت مناسب تدریس را ارائه می‌دهد. در ادامه با 2 نفر از ارزان‌ترین اساتید تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم آشنا می‌شوید:

1.استاد فاطمه حاجتی:

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم با خانم فاطمه حاجتی به ازای هر جلسه‌ی آنلاین 105 هزار تومان است. مدارک تحصیلی خانم حاجتی شامل کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه گیلان است. در ادامه با سابقه تدریس خانم حاجتی آشنا می‌شویم:

  • سابقه تدریس زبان انگلیسی بمدت 2 سال در آموزشگاه
  • سابقه تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • بیش از شش ماه همکاری با مجموعه استادبانک

برای مشاهده پروفایل استاد فاطمه حاجتی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید ارزان قیمت درس انگلیسی دوازدهم استادبانک با وجود هزینه پایین کلاس‌هایشان سطح بالایی از کیفیت و تخصص را ارائه می‌دهند و از این جهت می‌توانند برای بسیاری از دانش‌آموزان مناسب باشند.

2.استاد نیلوفر چهره گشا

قیمت تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم با خانم  نیلوفر چهره گشا به ازای  هر جلسه آنلاین 105 هزار تومان است. خانم چهره گشا دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه کردستان است. رزومه تدریس خانم چهره‌گشا به شرح زیر است:

  • سابقه 1 سال تدریس به صورت خصوصی
  • دارای مدرک معتبر TTC
  • دارای مدرک معتبر از جهاد دانشگاهی
  • بیش از سه ماه همکاری با مجموعه استادبانک

برای مشاهده پروفایل استاد نیلوفر چهره گشا می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

برخی اساتید انگلیسی دوازدهم استادبانک با وجود قیمت افتصادی و مناسبی که دارند، سطح تخصص و کیفیت قابل توجهی را ارائه می‌دهند که می‌توانند انتخابی مناسب برای دانش‌آموزان شوند.

معرفی گران ترین اساتید انگلیسی دوازدهم

بهترین اساتید انگلیسی دوازدهم معلمانی هستند که سطح تجربه و تخصص بسیار بالایی دارند. . برخی از این اساتید تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم هم در لیست معلمین VIP استادبانک یا لیست اساتید 5 ستاره قرار دارند. در ادامه با دو استاد برجسته‌ از گران‌ترین اساتید انگلیسی دوازدهم آشنا می‌شوید:

1.استاد مریم محمودیان

استاد مریم محمودیان از بهترین اساتید انگلیسی دوازدهم استادبانک محسوب می‌شود که قیمت تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم آنلاین 345 هزار تومان است. خانم مریم محمودیان دارای مدرک کارشناسی دبیر زبان انگلیسی از دانشگاه گیلان است و سوابق تدریس موفقی نیز دارند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • تدریس در اموزشگاههای زبان به مدت ١٠ سال
  • معلم رسمی آموزش و پرورش به مدت ٢٠ سال
  • تدریس در مدارس دولتی به مدت ٢٠ سال ودر حوزه های مقاطع تحصیلی زبان هفتم و هشتم و نهم و دهم و یازدهم و دوازدهم
  • شرکت در وبینارهای اموزشی متفاوت برای فراگیری بهتر تدریس online
  • اموزش تخصصی کودکان ٤سال به بالا و توانایی در چهار مهارت
  • نیروی رسمی اموزش و پرورش و دریافت لوح تقدیر بسیار در روش تدریس
  • ترجمه کتاب و مقاله و تایید از اموزش و پرورش
  • شرکت در دوره های اموزشی مختلف برای تدریس موثرتر
  • سابقه تدریس زبان انگلیسی در مدارس دولتی به مدت ٢٠سال

برای مشاهده پروفایل استاد مریم محمودیان می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید پنج ستاره انگلیسی دوازدهم استادبانک همان طور که مشاهده کردید، متخصص‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید هستند که در استادبانک می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری با آن‌ها کلاس داشته باشید.

2.استاد مهدی منانی

استاد مهدی منانی از اساتید 5 ستاره و موفق استادبانک با سابقه طولانی و درخشان در تدریس هستند. آقای مهدی منانی دارای کارشناسی آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان است. هزینه کلاس‌های آقای مهدی منانی به ازای هر جلسه تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم در حالت آنلاین 345 هزار تومن و در حالت حضوری 395 هزارتومان است. رزومه استاد منانی به شرح زیر است:

  • تالیف کتاب The Best American Short Stories با هدف مکمل آموزش عمومی زبان انگلیسی
  • 28 سال تدریس در آموزش و پرورش
  • 12 سال تدریس در دبیرستان منیر
  • 15 سال تدریس در دبیرستان غدیر
  • معلم رسمی آموزش و پرورش و دارای تجربه تدریس در مدارس
  • تدریس مکالمه با متد موثر و سریع پیمزلر(Pimsleur)
  • بیش از 30سال تجربه آموزش خصوصی سطوح مختلف زبان انگلیسی
  • تدریس در دبیرستانهای غیر انتفاعی فرهنگ، دانشیاران، منصوره، سما ( دبیرستان وابسته به دانشگاه آزاد)و ….

برای مشاهده پروفایل استاد مهدی منانی می‌توانید روی نام استاد در همین باکس کلیک نمایید

اساتید پنج ستاره انگلیسی دوازدهم استادبانک همگی با تجربه بالا و تخصص مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است تا بتوانند از آن‌ها برای یادگیری انگلیسی دوازدهم بهره ببرند.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم با سیستم ارزیابی اساتید استادبانک 

تعیین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در استادبانک با سیستم ارزیابی اساتید

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم باید به گونه‌ای تعیین شود که با کیفیت، رزومه و تجربه معلم همخوانی داشته باشد. موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی وجود دارند که بدون داشتن منطق خاصی، تعرفه کلاس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم را مبلغی بسیار بالا اعلام می‌کنند. در حالی که توان و بودجه‌ی بخش بزرگی از دانش‌آموزان با این مبالغ هماهنگی ندارد.

استادبانک به خوبی این فرآیند اشتباه را بررسی کرده است و با طراحی سیستم ارزیابی اساتید به یک روش تعیین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم کارآمد رسیده است. این روش، هر یک از معلمان را با جنبه‌های مختلف می‌سنجد تا منصفانه‌ترین دستمزد را بر اساس توانایی خود دریافت کنند. سطحی کیفی معلمان، مهم‌ترین معیار سیستم ارزیابی اساتید استادبانک است. 

لیست زیر، معیارهایی را که تیم کارشناسی استادبانک برای بررسی اساتید به آن‌ها توجه می‌کنند را نشان می‌دهد:

  • میزان تحصیلات و رزومه تحصیلی (رتبه کنکور، معدل و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده)
  • سابقه تدریس (مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز علمی و کلاس‌های خصوصی) 
  • شیوه‌های تدریس (آشنایی با شیوه‌های مدرن و تنوع در نوع تدریس)
  • نحوه‌ی برقراری ارتباط با دانش‌آموز (به خصوصی شاگرد کم سن)
  • میزان علاقه و انگیزه معلم خصوصی زبان
  • نوشتن مقالات، کتاب و جزوات آموزشی در بازار نشر و فضای آموزشی کشور
  • عملکرد دانش‌آموزان پیشین معلم خصوصی زبان
  • میزان رضایت و نظرات مثبت شاگردان
  • افتخارات علمی و آموزشی معلم

براساس این سیستم، هر یک از معلمین بین یک بین یک تا پنج ستاره و در بالاترین سطح لقب VIP (بهترین اساتید استادبانک) را دریافت می‌کنند که ملاک اصلی تعیین شهریه کلاس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم در استادبانک است. قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم در سامانه استادبانک به لطف این روش، تنوع و گستردگی بسیار خوبی دارد. به همین دلیل، هر دانش‌آموزی با هر میزان بودجه، می‌تواند از تدریس خصوصی زبان دوازدهم با اساتید باکیفیت بهره ببرد.

تعداد ستاره‌ها در نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم استادبانک چه تاثیری دارد؟

پشتیبانی استادبانک، پس از اتمام جلسه اول و آخر کلاس، با شما تماس می‌گیرند، تا مطمئن شوند از معلم خود راضی بوده‌اید. اگر استاد نتوانسته باشد رضایت شما را جلب کند، استادبانک پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا شما به هیچ عنوان متضرر نشوید.

استادبانک برای دسته‌بندی و تفکیک اساتید از سیستم ستاره‌دهی استفاده می‌کند. در این روش معلمان به 4 گروه: یک یا دو ستاره، سه یا چهار ستاره، پنج ستاره و معلم VIP تقسیم‌بندی می‌شوند. برای اینکه درک بهتری از تفاوت تعداد ستاره‌ها در سیستم ارزیابی اساتید داشته باشید، ویژگی‌های  هر دسته از معلمان را برا شما توضیح می‌دهیم:

معلم یک و دو ستاره: کم‌تجربه‌ترین معلمان استادبانک در این گروه قرار می‌گیرند. معلم جوان و باانگیزه که فقط به دلیل نداشتن سابقه‌ی طولانی‌ تدریس، تعداد ستاره کمی دارد. کیفیت آموزش این اساتید قابل‌قبول است و تسلط کافی برای برگزاری را کلاس دارند. پایین‌ترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم در استادبانک، متعلق به این دسته از معلمان است.

معلم سه و چهار ستاره: سابقه تدریس این معلمین بیشتر است و از نظر کیفیت تدریس نیز در سطح بسیار خوبی قرار داند. معلمان این گروه، معمولا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر کشور هستند. معلمان سه تا چهار ستاره، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم متوسطی دارند که مناسب بسیاری از دانش‌آموزان است.

معلمان پنج ستاره: معلمان پنج ستاره استادبانک از اساتید برتر کشور هستند و علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، مقالات و دستاوردهای علمی مختلفی دارند. این اساتید در مراکز علمی، مدارس تیزهوشان و آماده‌سازی دانش‌آموز برای المپیادها، سابقه تدریس طولانی دارند و معمولا به سرعت ظرفیت کلاس آن‌ها پر می‌شود. نرخ تدریس انگلیسی دوازدهم اساتید پنج ستاره استادبانک باتوجه به تجربه و تسلط آن‌ها، تقریبا بالا است.

اساتید VIP: این معلمان از نوابغ تدریس خصوصی و آموزش شناخته می‌شوند. موفقیت‌های علمی این معلمان بسیار متنوع و درخشان است و بیشتر آن‌ها از رتبه‌های تک رقمی کنکور سال‌ها قبل و سایر المپیادهای علمی هستند. ویژگی بارز این اساتید، داشتن مهارت بالا در تدریس، استفاده از روش‌های مختلف آموزش و ارتباط موثر با محصلان است. گران‌ترین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم در استادبانک به اساتید وی‌آی‌پی تعلق دارد.

قیمت کلاس خصوصی حضوری و آنلاین زبان انگلیسی دوازدهم با هم متفاوت است؟

کلاس خصوصی زبان دوازدهم در استادبانک به دو صورت تدریس در منزل و تدریس آنلاین زبان دوازدهم برگزار می‌شود. در حال حاضر، دانش‌آموزانی که ساکن شهرهای تهران، کرج، اهواز، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و کرمان هستند، می‌توانند در جلسات تدریس خصوصی حضوری انگلیسی دوازدهم شرکت کنند.

اما، تدریس آنلاین زبان انگلیسی دوازدهم استادبانک در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دارد. تیم استادبانک از کاربردی‌ترین و بهترین نرم‌افزارهای ارتباط آنلاین برای برگزاری کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کنند تا اختلالی در روند برگزاری جلسات تدریس خصوصی زبان پیش نیاید. 

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم آنلاین و در منزل با یکدیگر متفاوت است و کلاس‌های حضوری 15 تا 20 گران‌تر از کلاس‌های آنلاین هستند. دلیل این اختلاف نرخ، هزینه رفت و آمد استاد به محل موردنظر شاگرد برای برگزاری کلاس خصوصی است.

رابطه کیفیت اساتید استادبانک با نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم

اولین هدف تیم استادبانک، ایجاد ارتباط راحت، میان معلم خوب با محصل پرتلاش است. اما، امکان دارد تنوع قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در استادبانک، سوال یا تردیدی را در ذهن شما به وجود بیاورد.

برای مثال، معلمان یک یا دو ستاره را جمعی از مدرسین کم تجربه ولی جوان تشکیل می‌دهند که نرخ تدریس مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. شاید تصور کنید که سطح علمی پایین این معلمان دلیل قیمت پایین‌تر آن‌ها باشد. ولی، مهم‌ترین علت دستمزد کم‌تر این دسته از معلمان، نداشتن تجربه در حوزه تدریس است. برخلاف تجربه کم، انگیزه معلمان یک و دو ستاره بسیار بالا است و پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارند.

از سمت دیگر، اساتید درجه یک استادبانک یا پنج ستاره یا لقب وی‌آی‌پی حضور دارند. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم این معلمان بالا است. این معلمان از برترین و برجسته‌ترین اساتید در رشته تحصیلی خود هستند و برخی از آن‌ها را نوابغ کشور تشکیل می‌دهند. اساتید VIP با اینکه نرخ تدریس قابل‌توجه‌ای دارند، اما روش تدریس خاص، تسلط بالا و از همه‌ی مهم‌تر، تجربه‌ی ارزشمند و چندین ساله در حوزه‌ی آموزش را دارند که آن‌ها را از دیگر معلمان متمایز می‌کند.

بنابراین، شما در استادبانک با توجه به نیاز، بودجه و حتی سلیقه، می‌توانید استاد زبان انگلیسی دوازدهم مناسب خود را پیدا کنید و از نظر کیفیت و قیمت دغدغه نداشته باشید.

قبل از انتخاب و پرداخت هزینه تدریس خصوصی انگلیسی دوازدهم، رزومه معلم را بررسی کنید

معلم خصوصی استادبانک ملزم است: پس از ارزیابی ئ نیازسنجی دانش آموز برای او هدفگذاری کند، سپس با والدین به توافق رسد که رسیدن به این هدف چند جلسه طول می کشد، معلم خصوصی پس از هر جلسه گزارش کاملی از روند رشد دانش آموز به والدین می دهد.

قبل از خرید یا انتخاب هر چیزی، کاربر حق دارد تا مشخصات و ویژگی‌های آن خدمات را بررسی کند. این مسئله در زمان رزرو معلم خصوصی زبان دوازدهم نیز وجود دارد. به همین دلیل سایت استادبانک قبل از انتخاب نهایی معلم، اطلاعات کامل و خوبی در اختیار والدین و دانش‌آموز قرار می‌دهد تا به شناخت کاملی از معلم و روش تدریس او دست پیدا کنند. 

شما بعد از انتخاب هر معلم، می‌توانید اطلاعات زیر را در رزومه‌ی او مشاهده کنید:

  • تعداد ستاره‌ها
  • حضوری بودن یا نبودن او برای محل سکونت شما  
  • تعداد برگزاری جلسات موفق تدریس
  • نظرات شاگردان
  • ویدئو معرفی
  • میانگین امتیازی که شاگردان به معلم داده‌اند
  • رزومه تحصیلی و کاری
  • افتخارات و دستاوردها
  • قیمت کلاس خصوصی به ازای هر 90 دقیقه

خواندن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید و از زمان و بودجه‌ی خود به بهترین شکل استفاده کنید.

مناسب‌ترین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم در استادبانک

این مقاله شما را با همه‌ی جزئیات نحوه‌ی تعیین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم استادبانک آشنا کرد. به لطف سیستم ارزیابی اساتید، تنوع شهریه کلاس خصوصی انگلیسی دوازدهم در استادبانک بسیار خوب است و با توجه به سخت‌گیری و حساسیت کارشناسان استادبانک، سطح کیفی و علمی معلمان نیز حفظ شده است. بنابراین، والدین و دانش‌آموز بدون نگرانی از بابت هزینه معلم انگلیسی، می‌توانند انتخابی درست و حساب‌شده داشته باشند.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم  نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید یا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.