معرفی و ثبت نام مدارس

شرایط ثبت نام مدرسه دخترانه تزکیه

ملیحه فراهانی نویسنده
6865 5
14 مرداد 1399
شرایط ثبت نام مدرسه دخترانه تزکیه

یکی از نگرانی‌های اصلی والدین، اطلاع در مورد شرایط ثبت نام فرزندشان در مدارس است. در کلان شهر تهران مدارس دخترانه دولتی، غیر انتفاعی و تیزهوشان زیادی وجود دارد. دسترسی به این حجم از اطلاعات، دشوار و زمان‌بر است.

برای این کار به یک مرجع و بانک اطلاعاتی نیاز است تا اطلاعات مدارس مختلف را در اختیار والدین قرار دهد. استادبانک اطلاعات لازم را به شما ارائه می‌دهد. در این مقاله به بررسی شرایط ثبت نام مدرسه دخترانه تزکیه می‌پردازیم.


آیا می‌دانید بهترین مدرسه برای فرزندتان کدام است؟

بهترین مدرسه برای فرزندتان، گران‌ترین و لوکس‌ترین مدرسه دنیا نیست! بهترین مدرسه برای فرزندتان جایی است که او در آن محیط احساس آرامش داشته باشد و بتواند توانایی‌های خود را بروز دهد. انتخابِ صحیح مدرسه نقش مهمی در رشد و شکوفایی فرزندتان دارد. خانواده‌های زیادی فرزندشان را تحت فشار قرار می‌دهند که حتما در مدارس خاص مثل تیزهوشان درس بخوانند؛ در صورتی که این مدارس مناسبِ بسیاری از دانش‌آموزان نیست و آنها را از درس و مدرسه دلزده می‌کند. توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با این موضوع مقالۀ زیر را مطالعه بفرمایید:

 بهترین مدرسه برای فرزندم کدام است؟


معرفی مدرسه دخترانه تزکیه

مدرسه دخترانه تزکیه یک مدرسه غیردولتی است که در سال 1358 با پیشنهاد رئیس سابق آموزش و پرورش ناحیه 15، تأسیس شد و سپس در سال 1359 اولین ثبت نام انجام شد. در سال 1372 این مدرسه در مقاطع دبیرستان و دبستان پذیرای دانش‌آموز شد. در حال حاضر این مدرسه از مقطع پیش دبستانی تا پیش دبستانی، مرکز آموزشی دارد.

مدرسه تزکیه با به کارگیری استاندارهای بین المللی IWA2، سطح مدیریت خود را ارتقاء داده است. این مدرسه علاوه بر کلاس‌های درسی مختلف، کلاس‌های ورزشی هم برگزار می‌کند. همچنین این مدرسه، هنرستان هم دارد. این مدرسه شامل مقاطع:

  • پیش دبستان دخترانه تزکیه؛
  • دبستان دخترانه تزکیه؛
  • متوسطه اول تزکیه؛
  • متوسطه دوم تزکیه؛
  • هنرستان تزکیه؛

می باشد.

این مدرسه با استفاده از واحد تحقیق و توسعه (R&D) در حوزه آموزش و پرورش دینی، مسئولیت‌های جدیدی را برای معلمان تعریف کرده است. همچنین این مدرسه با بکارگیری از نیروهای مجرب و متخصص، کارگروه‌های لازمه را تشکیل داده اند تا با پویایی لازم در مدرسه ایجاد شود. یکی از مزایای مدرسه دخترانه تزکیه، بخش بین الملل آن است که با تبادل اطلاعات مفید، به پیشرفت مجموعه کمک می‌کند.

ثبت نام مدرسه دخترانه تزکیه

برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام مدرسه دخترانه تزکیه و پیش ثبت نام باید به سامانه مدرسه دخترانه تزکیه سر بزنید و با ورود به بخش ثبت نام الکتریکی مدرسه دخترانه تزکیه اقدام به ورود اطلاعات و انتخاب پایه تحصیلی و رشته خود کنید و با ارسال پیامک به سامانه اعلام شده، والدین می‌توانند مراحل مربوط به ثبت نام را طی کنند.

مدارک لازم جهت ثبت نام مدرسه تزکیه

مدارک لازم برای ثبت نام در مدارس غیرانتفاعی تزکیه عبارتند از:

  • ارائه تصویر کارت ملی؛
  • کارنامه دانش آموز؛
  • قطعه عکس 4*3؛

شهریه مدرسه تزکیه

مدارس تزکیه غیردولتی هستند و مانند دیگر مدارس غیردولتی از شهریۀ نسبتا بالایی برخوردارند، شهریه این مدرسه در سال تحصیلی 95-96 تقریبا بین 7 تا 8 میلیون بوده است. البته قابل ذکر است که این مبالغ به صورت تقریبی است و باید برای اطلاعات بیشتر با خود مدرسه تماس حاصل کنید.

آدرس و سایت اینترنتی مدرسه تزکیه

آدرس مدرسه به نشانی تهران، پل مدیریت، بلوار دریا، چهار راه شهید مطهری، مطهری شمالی، کوی مروارید واقع شده است. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره این مدرسه می‌توانید به سایت آن یعنی tazkieh.ir مراجعه کنید یا با شماره 88698051-021 تماس بگیرید.

همینطور هر کدام از مدارس تزکیه آدرس وبسایتی جداگانه دارند که به شرح زیر است:

پیش دبستان تزکیه

دبستان تزکیه

متوسطه اول تزکیه

متوسطه دوم تزکیه

هنرستان تزکیه

✒️ شما هم می‌خواهید فرزندتان را در مدرسه تزکیه ثبت نام کنید؟
فرزند شما در چه مقطعی است؟
دلیل شما برای انتخاب مدرسه تزکیه چه چیزی بوده است؟
نظرات و تجربیات خود را برای ما و دیگر خوانندگان مقاله بنویسید.

استادبانک | بزرگترین سامانۀ انتخاب معلم خصوصی در ایران

استادبانک یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشدِ دانشگاه شریف است و خدمتِ اصلی آن درخواست معلم خصوصی به شکل حضوری و آنلاین در سراسر ایران می‌باشد. انتخاب و تایید اساتید در استادبانک با دقت بسیار بالا انجام شده و اساتیدی که اجازه تدریس می‌گیرند جزو بهترین‌های رشته خودشان به حساب می‌آیند.

هر ساله بیش از 20000 نفر از معلمان کشور برای تدریس در استادبانک ثبت نام می کنند و سیستم ارزشیابی استادبانک پس از بررسی های سخت گیرانه خود تنها 500 نفر از آن ها را جذب می کند.آکادمی اساتید استادبانک، یک واحد مستقل در این شرکت می‌باشد که وظیفه آن آموزش مستمر به اساتید گلچین‌شده در سامانه است. بعضی از مباحثی که در آکادمی به اساتیدِ استادبانک آموزش داده می‌شوند عبارتند از:

  • مشخص کردن هدف کلاس؛
  • تعیین سطح شاگرد به صورت اصولی؛
  • تقویت حس اعتماد به نفس در شاگرد؛
  • انتخاب بهترین روش تدریس؛
  • سنجش میزان یادگیری شاگرد؛
  • تناسب حجم تکالیف با زمان و توان شاگرد؛
  • جمع‌بندی مطالب در پایان هر جلسه؛
  • گزارش‌دهی از روند برگزاری کلاس به والدین؛
  • و…

مدرسه دخترانه تزکیه چگونه مدرسه‌ای است؟

مدرسه تزکیه با به کارگیری استاندارهای بین المللی IWA2، سطح مدیریت خود را ارتقاء داده است. این مدرسه علاوه بر کلاس‌های درسی مختلف، کلاس‌های ورزشی هم برگزار می‌کند. همچنین این مدرسه، هنرستان هم دارد. این مدرسه شامل مقاطع پیش دبستان، دبستان، متوسطه اول و دوم و هنرستان می باشد. این مدرسه با استفاده از واحد تحقیق و توسعه (R&D) در حوزه آموزش و پرورش دینی، مسئولیت‌های جدیدی را برای معلمان تعریف کرده است. همچنین این مدرسه با بکارگیری از نیروهای مجرب و متخصص، کارگروه‌های لازمه را تشکیل داده اند تا با پویایی لازم در مدرسه ایجاد شود. یکی از مزایای مدرسه دخترانه تزکیه، بخش بین الملل آن است که با تبادل اطلاعات مفید، به پیشرفت مجموعه کمک می‌کند.

شرایط ثبت نام مدرسه تزکیه چیست؟

برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام مدرسه دخترانه تزکیه و پیش ثبت نام باید به سایت مدرسه دخترانه تزکیه سر بزنید و با ورود به بخش ثبت نام الکتریکی مدرسه دخترانه تزکیه اقدام به ورود اطلاعات و انتخاب پایه تحصیلی و رشته خود کنید و با ارسال پیامک به سامانه اعلام شده، والدین می‌توانند مراحل مربوط به ثبت نام را طی کنند.

شهریه مدرسه تزکیه چقدر است؟

مدارس تزکیه غیردولتی هستند و مانند دیگر مدارس غیردولتی از شهریۀ نسبتا بالایی برخوردارند، شهریه این مدرسه در سال تحصیلی 95-96 تقریبا بین 7 تا 8 میلیون بوده است. البته قابل ذکر است که این مبالغ به صورت تقریبی است و باید برای اطلاعات بیشتر با خود مدرسه تماس حاصل کنید.