نمونه سوال امتحانی ریاضی پایه هفتم

نمونه سوال فصل دوم ریاضی هفتم با جواب | عددهای صحیح

ملیحه فراهانی نویسنده
59115 32
02 خرداد 1401
نمونه سوال ریاضی هفتم

دانلود نمونه سوال فصل دوم ریاضی هفتم با جواب Pdf + اپلیکیشن

ریاضی هفتم یکی از دروسی است که دانش‌آموز و والدین نسبت به یادگیری آن دل‌نگرانی و حساسیت دارند. در فصل دوم ریاضی هفتم راجع به عددهای صحیح صحبت می‌شود. این فصل شامل مباحثی مثل معرفی عددهای علامت‌دار، جمع و تفریق عددهای صحیح، ضرب و تقسیم اعداد صحیح و غیره است.

نمونه سوال فصل دوم ریاضی هفتم با جواب به عنوان یک منبع آموزشی، می‌تواند به یادگیری بهتر و رفع اشکالات دانش‌آموز کمک کند. مجله استادبانک، مجموعه‌ی کاملی از  نمونه سوال امتحانی مقاطع مختلف تحصیلی را آماده کرده است که در این بخش شما به نمونه سوال فصل ۲ ریاضی هفتم به دو صورت فایل Pdf و از طریق اپلیکیشن استادبانک دسترسی دارید.

بهترین راه بیست گرفتن ریاضی هفتم؛ نمونه سوال ریاضی هفتم فصل 2 + معلم خصوصی

  • نمونه سوالات فصل دوم ریاضی هفتم مطابق با آخرین تغییرات کتاب جدید ریاضی هفتم طراحی شده‌اند.
  • نمونه سوالات استادبانک از لحاظ ساختار و میزان پیجیدگی شباهت بسیار زیادی با سوالات امتحانی دارند.
  • تیم استادبانک حساسیت و ظرافت زیادی در استخراج نمونه سوال ریاضی هفتم فصل دوم اعداد صحیح به خرج داده است.
  • بیشتر نمونه سوالات ریاضی هفتم دارای جواب تشریحی هستند.
  • استفاده از این نمونه سوالات همراه با کلاس‌های رفع اشکال خصوصی می‌تواند اثربخشی بیشتری داشته باشد.
  • برای گرفتن نمره ۲۰ و کسب موفقیت بیشتر می‌توانید در کنار استفاده از نمونه سوالات از کمک معلمین خصوصی ریاضی هشتم هم کمک بگیرید.

بهترین معلم خصوصی ریاضی هفتم استادبانک

دانلود نمونه سوال فصل دوم ریاضی هفتم با جواب در اپلیکیشن استادبانک

اپلیکیشن استادبانک یک برنامه‌ی آموزشی جامع و کاربردی است که بهترین نمونه سوال فصل دوم ریاضی هفتم در آن وجود دارد. منبع آموزشی باید معتبر و قابل اطمینان باشد تا دانش‌آموز بدون نگرانی از بابت درست بودن محتوای درسی از آن استفاده کند. از طرفی دیگر، دسترسی محصلان به نمونه سوالات از طریق اپلیکیشن استادبانک بسیار راحت است و فقط با چند کلیک، تعداد فراوانی نمونه سوالات امتحانی فصل دوم ریاضی هفتم پیش‌روی آن‌ها است.

البته خدمات آموزشی نرم‌افزار استادبانک متنوع‌تر است و شما به امکانات لیست زیر دسترسی دارید:

  • بیش از 30 هزار فایل نمونه سوالات امتحانی برای همه‌ی مقاطع و همه‌ی دروس
  • فایل نمونه سوالات امتحانی ریاضی هفتم فصل به فصل و کامل
  • گام‌به‌گام کتاب‌های درسی پایه هفتم و درس ریاضی
  • فایل PDf کتاب‌های درسی پایه هفتم 
  • امکان انتخاب معلم خصوصی ریاضی هفتم یا هر درس دیگر
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاهده لیست برترین اساتید تدریس خصوصی هفتم

در اپلیکیشن استادبانک به نیازهای گسترده‌ی آموزشی دانش‌آموزان توجه شده است. مطالعه‌ی گام‌به‌گام و نمونه سوالات امتحانی، خواندن فایل پی‌دی‌اف کتاب‌های درسی، رزرو معلم خصوصی و حتی برای مشاوره تحصیلی نیز در اپلیکیشن استادبانک بخش مجزایی در نظر گرفته شده است.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

دانلود نمونه سوال ریاضی هفتم فصل دوم با جواب pdf با لینک مستقیم

مطالعه‌ی فایل‌های پی‌دی‌اف برای بسیاری از دانش‌آموزان راحت‌تر است و آن‌ها ترجیح می‌دهند فایل Pdf نمونه سوال  فصل دوم ریاضی هفتم را داشته باشند. تیم استادبانک هم در زمان تهیه‌ی نمونه سوال ریاضی به این نکته دقت کرده است.

شما در این بخش به سادگی می‌توانید نمونه سوال ریاضی هفتم فصل دوم با جواب pdf را دانلود کرده و در گوشی، تبلت یا سیستم کامپیوتر از آن استفاده کنید. برای دانلود کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

نمونه سوالات ریاضی پایه هفتم

برای دسترسی به بانک سوالات امتحانی و مشاهده نمونه سوالات بیشتر این درس، اپلیکیشن استادبانک را نصب نمایید.

نمونه سوالات بیشتری در اپلیکیشن استادبانک موجود است که در این صفحه تنها تعداد محدودی از آن قرار گرفته است.

نمونه سوال فصل به فصل ریاضی هفتم با جواب

ریاضی هفتم، کتاب درسی مفصلی است و شامل نه فصل می‌شود. طبیعی است که دانش‌آموز برای هرکدام از این فصول نیاز به حل نمونه سوال داشته باشد. مباحث ریاضی بهم دیگر پیوسته هستند و دانش‌آموزی موفق است که روی همه‌ی آن‌ها تسلط داشته باشد.

مجله استادبانک در این بخش نمونه سوالات فصل به فصل ریاضی هفتم را برای شما آماده کرده است. برای دانلود هر مبحث، کافی روی لینک آن کلیک کنید تا وارد بخش مربوطه شوید.

[سوالات همراه با جواب است – حجم فایل: 1 مگابایت]

دانلود نمونه سوال ریاضی هشتم به صورت یکجا

مشاهده چند صفحه از نمونه سوال فصل 2 ریاضی هفتم استادبانک

کیفیت فایل نمونه سوال فصل ۲ ریاضی هفتم استادبانک از نظر فونت، سایز فونت، خوانایی، نظم و ترتیب سوالات و پاسخ‌ها و همین‌طور وضوح تصاویر بسیار خوب است.  تیم تهیه و تنظیم سامانه تدریس خصوصی استادبانک نسبت به این موضوع حساس است و شما می‌توانید با دیدن چند صفحه از نمونه سوال ریاضی هفتم فصل دوم، کیفیت این فایل‌ها را مشاهده کنید.

برای دیدن یا دانلود تصاویر روی آن‌ها کلیک کنید

کمک گرفتن از معلم خصوصی ریاضی استادبانک، بهترین راه یادگیری اصولی ریاضی هفتم

استفاده درست از منابع کمک آموزشی، نکته‌ای است که باید به خوبی به آن توجه کرد. نمونه سوالات امتحانی زمانی موثر هستند که دانش‌آموز تسلط کافی را روی مباحث درسی داشته باشد و برای تمرین و تکرار، رفع اشکال و آشنایی با فضای سوالات امتحان از آن بهره ببرد.

وقتی دانش‌آموز برای درک و فهمیدن مطالب درس دچار مشکل است، باید از معلم خصوصی ریاضی کمک گرفت. معلمی باتجربه و کاربلد که در کوتاه‌ترین زمان مباحث را تدریس می‌کند، سپس با حل مسئله و تمرین، همه‌ی مشکلات شاگردش را رفع می‌کند.

موفقیت تحصیلی دانش‌آموز مقطع هفتم با کمک خدمات آموزشی استادبانک

در این مقاله نمونه سوال ریاضی هفتم فصل دوم با جواب pdf و از طریق اپلیکیشن در دسترس شما قرار گرفت. همین‌طور با زمان مناسب و کارایی نمونه سوالات امتحانی نیز آشنا شدید تا بیشترین بهره را از این منبع آموزشی ببرید.

مجموعه استادبانک علاوه بر نمونه سوال فصل ۲ ریاضی هفتم، خدمات آموزشی دیگری نظیر: برترین اساتید تدریس خصوصی هفتم متوسطه اول، گام‌به‌گام کتب درسی، مقالات آموزشی (برای والدین و دانش‌آموزان) و اپلیکیشن آموزشی را هم در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار داده است تا راحت‌تر درس بخوانند و موفق شوند.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی نیاز به راهنمایی دارید یا در صورت داشتن هرگونه مشکل یا سوال با شماره‌ی 91005343 – 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما کاربران عزیز است.

آیا نمونه سوالات همراه با جواب هستند؟

بیشتر نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی و کاملی دارند.

آیا اپلیکیشن نمونه سوالات استادبانک رایگان هستند؟

بله، دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک کاملا رایگان است و امکانات مختلفی نظیر بیش از 30 نمونه سوال امتحانی در آن وجود دارد.