گام به گام اول ابتدایی

دانلود گام به گام فارسی اول ابتدایی Pdf

سردبیر نویسنده
10004 0
21 آبان 1398
دانلود گام به گام فارسی ابتدایی - استادبانک

گام به گام فارسی اول دبستان همراه با پاسخ تشریحی فعالیت‌های کتاب درسی

یادگیری الفبای زبان مادری، مهم‌ترین بخش آموزش مقطع اول ابتدایی است. دانش‌آموزان باید به خوبی همه‌ی قواعد فارسی اول دبستان را فرابگیرند. خواندن و نوشتن، پایه‌های سواد یک محصل است و بدون‌ دانستن آن‌ها یادگیری دیگر دروس غیرممکن خواهد بود. والدین نیز به خوبی از اهمیت درس فارسی اول دبستان آگاه هستند، به همین دلیل از گام به گام فارسی اول ابتدایی برای کمک به فرزندشان استفاده می‌کنند.

مجله استادبانک با هدف ارائه بهترین خدمات آموزشی به دانش‎‌آموزان، مجموعه‌ کاملی از گام به گام کتاب‌های درسی را برای دانش‌آموزان همه‌ی مقاطع تحصیلی آماده کرده است. شما در ادامه با کتاب فارسی اول دبستان بیشتر آشنا می‌شوید و می‌توانید بهترین گام به گام فارسی اول دبستان را همراه با پاسخ تشریحی دانلود کنید.

دانلود گام به گام فارسی اول ابتدایی و دیگر خدمات آموزشی در اپلیکیشن استادبانک

والدین دوست دارند تا فرزندشان از بهترین امکانات آموزشی برای یادگیری استفاده کند. منابع آموزشی مختلف مانند گام به گام فارسی اول دبستان همراه با جواب سوالات کتاب درسی، یکی از این موارد است. اما در اپلیکیشن استادبانک علاوه بر گام به گام دروس اول ابتدایی، خدمات آموزشی دیگری نیز به دانش‌آموزان، والدین و معلمان ارائه می‌شود:

  • دانلود گام به گام اول ابتدایی کامل
  • فایل PDF کتاب‌های همه دروس اول دبستان
  • مهم‌ترین نمونه سوالات امتحانی همراه با پاسخ تشریحی
  • امکان مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی سامانه استادبانک
  • مشاوره تحصیلی

دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک کاملا رایگان است و شما تنها با چند کلیک به مجموعه‌ای بی‌نظیر از خدمات آموزشی دسترسی خواهید داشت.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

گام به گام دیگر دروس اول ابتدایی

هرچند فارسی اول ابتدایی به دلیل  داشتن مباحث الفبایی و نوشتاری از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما نباید از دیگر دروس اول دبستان چشم پوشی کرد. مجله استادبانک، گام به گام قرآن اول ابتدایی به همراه حل المسائل آموزش قرآن اول دبستان را برای دانش‌آموزان این مقطع آماده کرده است. برای دسترسی به این گام به گام روی لینک داخل کادر سبز رنگ کلیک کنید.

اینجا کلیک کنید تا به تمام گام به گام های اول ابتدایی دسترسی پیدا کنید.

آموزش فارسی اول ابتدایی با کمک تصاویر کتاب

در جدیدترین نسخه کتاب فارسی اول ابتدایی، مولفان از تصاویر بسیار زیادی استفاده کرده‌اند تا دانش‌آموز علاوه بر شنیدار از طریق مشاهده نیز با مفاهیم آشنا شود. دانش‌آموز در سن کم با کمک تصاویر و عکس‌های مختلف، بهتر با میاحث درسی ارتباط برقرار می‌کنند.

بسیاری از سوالات و تمرینات کتاب فارسی اول ابتدایی، به صورت تصویری مطرح می‌شود و حل تمرین آن‌ها باید با دقت به آن عکس انجام شود. گام به گام فارسی اول ابتدایی به بررسی تصاویر کتاب درسی، جواب سوالات را برای دانش‌آموز توضیح می‌دهد. البته پیشنهاد می‌شود تا قبل از هرگونه مراجعه به گام به گام، برای یادگیری بهتر دانش‌آموز از معلم خصوصی کمک گرفته شود. معلم با صبر و حوصله همه‌ی بخش‌های کتاب را به دانش‌آموز خود یاد می‌دهد.

یادگیری فارسی اول دبستان با کمک معلم خصوصی در استادبانک

کمک گرفتن از گام به گام فارسی اول ابتدایی، نباید به طور مداوم تکرار شود. این قابل درک است که گاهی دانش‌آموز برای پیدا کردن جواب سوالات و حل یک تمرین به سراغ گام به گام برود. اما اگر محصل همیشه برای پاسخ  دادن به تمرینات و فعالیت‌های کتاب درسی نیاز به گام به گام فارسی اول ابتدایی داشته باشد، یعنی از پایه درس را یاد نگرفته است.

بنابراین والدین باید به فکر آموزش اصولی فرزند خود باشند و برای او بهترین معلم خصوصی فارسی اول ابتدایی را پیدا کنند. معلم باتجربه، مفاهیم درسی را قدم به قدم به دانش‌آموز یاد می‌دهد و کمک می‌کند تا او به خوبی  درس را درک کتد. به لطف یک مدرس کاربلد، دانش‌آموز از گام به گام فارسی اول ابتدایی بی‌نیاز می‌شود.

سامانه‌ی تدریس خصوصی استادبانک، بهترین معلمان و اساتید را آماده برگزاری کلاس خصوصی دارد. والدینی که به فکر استخدام معلم خصوصی هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت استادبانک به آدرس www.OstadBank.com، معلم مورد نظر خود را انتخاب نمایند. اگر برای انتخاب معلم خصوصی یا نحوه برگزاری کلاس به مشاوره نیاز دارید، با شماره ۹۱۰۰۵۳۴۳-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان بخش پشتیبانی استادبانک، به خوبی شما را راهنمایی کنند

فایل گام به گام فارسی اول ابتدایی شامل چه موضوعاتی می‌شود؟

این گام به گام شامل حل تمرین ها و جواب سوالات کتاب درسی مانند فعالیت، کار درس کلاس و سوالات دیگر کتاب است.

آیا دانلود فایل گام به گام از اپلیکیشن استادبانک رایگان است؟

بله همه گام به گام های درسی در اپلیکیشن استادبانک رایگان هستند.

آیا گام به گام فارسی اول دبستان همه‌ی کتاب را پوشش می‌دهد؟

بله، همه‌ی بخش‌ها و سوالات کتاب فارسی اول ابتدایی در گام به گام استادبانک پوشش داده شده است.