معرفی و ثبت نام مدارس

همه چیز درباره شرایط ثبت نام مدرسه روزبه

استادبانک نویسنده
10606 3
15 مرداد 1399
ثبت نام مدارس روزبه

در این آموزش به معرفی و بررسی شرایط ثبت نام مدرسه روزبه می‌پردازیم. مجتمع آموزشی روزبه که نام خود را به مناسبت بزرگداشت آموزگار فداکار استاد رضا روزبه برای خود برگزیده است، با هدف ایجاد محیطی آموزشی برای تربیت و تعلیم کودکان و دانش‌آموزان ایران اسلامی تاسیس گردیده است.

فلسفه و نگرش حاکم بر سیاستگذاری‌ها و فعّالیّت‌های مجتمع، برنامه‌ریزی برای استفاده هرچه بیشتر و بهتر از دوران تحصیل دانش‌آموزان می‌باشد. بر اساس همین دیدگاه برنامه آموزشی در مجتمع روزبه به محتوای استاندارد و مدون اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش خلاصه نشده و در هر مقطع با در نظر گرفتن شرایط و سن دانش‌آموزان برنامه‌های مختلف آموزشی و پرورشی جهت تعمیق معلومات و همچنین تعلیم علوم، فنون و مهارت‌های مختلف که احیانا در برنامه معمول آموزش کشور وجود ندارد پرداخته می‌شود. در این مقاله به بررسی وضعیت و شرایط ثبت نام مدرسه روزبه می‌پردازیم.

معرفی مدرسه روزبه

این مدرسه فضای بسیار بزرگی دارد و همه مقاطع تحصیلی را از پیش‌دبستانی تا دبیرستان را در یک فضا باهم دارد. هرچند همه ساختمان‌های مدرسه در یک جا واقع شده‌اند، اما درب ورودی هر ساختمان مجزا بوده و مسیر جداگانه‌ای دارد تا دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف در یک محیط قرار نگیرند. این موضوع از نظر امنیت دانش‌آموزان و بهداشت روانی آن‌ها اهمیت بالایی دارد.

سطح علمی و آموزشی مدرسه روزبه

مدرسه روزبه از جمله مدارس برتر در زمینه‌های مختلف علمی است. رتبه‌های خوب در جشنواره‌های مختلف علمی و آزمون‌ها از جمله کنکور، کلاس‌های مختلف علمی و ساعات اضافه آموزشی از ویژگی‌های این مدرسه هستند.

برنامه‌های فوق برنامه مدرسه روزبه

از نظر فوق‌برنامه‌ها مدرسه روزبه برنامه‌های مختلفی دارد. از کلاس‌های ترمیک زبان گرفته تا انواع کلاسهای هنری و هم‌چنین کلاس‌های مهارتی مثل روباتیک و کار با کامپیوتر و دیگر رشته‌ها. هم چنین این مدرسه برنامه‌هایی را برای تابستان دانش‌آموزان خود تدارک دیده ‌است. کلاس‌های هنری و ورزشی و برنامه‌های اردویی و تفریحی، هم‌چنین اردوهای درسی برای کنکوری‌ها از جمله این برنامه‌ها هستند. اردوهای مختلف آموزشی و تفریحی در طول سال نیز برای دانش‌آموزان تدارک دیده‌ شده ‌است.

مدرسه روزبه از برنامه‌های فوق برنامه متنوعی برخوردار است.

شرایط ثبت نام مدرسه روزبه

ثبت نام در مدرسه روزبه همچون دیگر مدارس غیرانتفاعی شرایط خاص خود را دارد و طبق فرآیندهایی خاص پیش می‌رود. فرآیند ثبت نام در سامانه پذیرش مؤسسه‌ فرهنگی روزبه انجام می‌شود. تاریخ ثبت نام معمولا از یکم اسفند ماه هر سال آغاز می‌شود و تا پایان فروردین انجام می‌شود. بعد از آن جلسات توجیهی برای والدین برگزار می‌شود و از دانش آموزان آزمون نه‌چندان‌سختی گرفته می‌شود. پس از قبولی فرزند شما در آزمون روند ثبت نام به صورت حضوری ادامه پیدا می‌کند. روند ثبت نام به صورت زیر است:روند ثبت نام مدرسه روزبه

شهریه مدرسه روزبه چقدر است؟

مدارس روزبه از مدارس غیرانتفاعی سطح بالا به حساب می‌آیند و شهریه‌های نسبتا بالایی هم دارند. این شهریه‌ها برای ثبت نام دانش‌آموز در هر مقطعی متفاوت است. شهریه پیش‌دبستانی روزبه در حدود 4.500.000 و دبستان در حدود 9.000.000 تومان است. این مدرسه همچنین برای دوره دوم متوسطه هزینه‌ای در حدود 8.500.000 و برای پیش‌دانشگاهی حدود 10.500.000 تومان دارد. البته بعضی هزینه‌های جانبی مانند هزینه اردو یا سرویس رفت‌وآمد از این هزینه جدا خواهد بود. (منبع) دقت داشته باشید که این قیمت‌ها برای سال تحصیلی 1399-1400 بوده و در سال‌های آینده تغییر می‌کند.


آیا می‌دانید بهترین مدرسه برای فرزندتان کدام است؟

بهترین مدرسه برای فرزندتان، گران‌ترین و لوکس‌ترین مدرسه دنیا نیست! بهترین مدرسه برای فرزندتان جایی است که او در آن محیط احساس آرامش داشته باشد و بتواند توانایی‌های خود را بروز دهد. انتخابِ صحیح مدرسه نقش مهمی در رشد و شکوفایی فرزندتان دارد. خانواده‌های زیادی فرزندشان را تحت فشار قرار می‌دهند که حتما در مدارس خاص مثل تیزهوشان درس بخوانند؛ در صورتی که این مدارس مناسبِ بسیاری از دانش‌آموزان نیست و آنها را از درس و مدرسه دلزده می‌کند. توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با این موضوع مقالۀ زیر را مطالعه بفرمایید:

 بهترین مدرسه برای فرزندم کدام است؟


راه‌های ارتباطی با مجتمع آموزشی روزبه

  • نشانی: خیابان شیخ بهایی شمالی، نرسیده به میدان پیروزان، کوچه یازدهم، پلاک ۴
  • سایت: rouzbeh.info
  • تلفن تماس: ۰۲۱-۸۸۰۴۶۹۰۲     ۰۲۱-۸۸۰۵۶۵۹۰
  • ایمیل: info@rouzbeh.info
  • کد پستی: ۱۹۹۵۷۵۷۱۸۱
  • ساعت کاری: شنبه-چهارشنبه: ۷:۰۰-۱۶:۰۰    پنجشنبه: ۷:۰۰-۱۲:۰۰
✒️ به نظر شما مدارس روزبه مدارس خوبی هستند؟
مزایا و معایب این مدارس چیست؟
شما چه معیارهایی برای انتخاب یک مدرسه دارید؟
نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان مقاله در میان بگذارید.

استادبانک | بزرگترین سامانۀ انتخاب معلم خصوصی در ایران

استادبانک یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشدِ دانشگاه شریف است و خدمتِ اصلی آن درخواست معلم خصوصی به شکل حضوری و آنلاین در سراسر ایران می‌باشد. انتخاب و تایید اساتید در استادبانک با دقت بسیار بالا انجام شده و اساتیدی که اجازه تدریس می‌گیرند جزو بهترین‌های رشته خودشان به حساب می‌آیند.

هر ساله بیش از 20000 نفر از معلمان کشور برای تدریس در استادبانک ثبت نام می کنند و سیستم ارزشیابی استادبانک پس از بررسی های سخت گیرانه خود تنها 500 نفر از آن ها را جذب می کند.آکادمی اساتید استادبانک، یک واحد مستقل در این شرکت می‌باشد که وظیفه آن آموزش مستمر به اساتید گلچین‌شده در سامانه است. بعضی از مباحثی که در آکادمی به اساتیدِ استادبانک آموزش داده می‌شوند عبارتند از:

  • مشخص کردن هدف کلاس؛
  • تعیین سطح شاگرد به صورت اصولی؛
  • تقویت حس اعتماد به نفس در شاگرد؛
  • انتخاب بهترین روش تدریس؛
  • سنجش میزان یادگیری شاگرد؛
  • تناسب حجم تکالیف با زمان و توان شاگرد؛
  • جمع‌بندی مطالب در پایان هر جلسه؛
  • گزارش‌دهی از روند برگزاری کلاس به والدین؛
  • و…

مدرسه روزبه چگونه مدرسه‌ای است؟

مدرسه روزبه از جمله مدارس برتر در زمینه‌های مختلف علمی است. رتبه‌های خوب در جشنواره‌های مختلف علمی و آزمون‌ها از جمله کنکور، کلاس‌های مختلف علمی و ساعات اضافه آموزشی از ویژگی‌های این مدرسه هستند و از پیش دبستانی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

شرایط ثبت نام در مدرسه روزبه به چه شکل است؟

ثبت نام در مدرسه روزبه همچون دیگر مدارس غیرانتفاعی شرایط خاص خود را دارد و طبق فرآیندهایی خاص پیش می‌رود. فرآیند ثبت نام در سامانه پذیرش مؤسسه‌ فرهنگی روزبه انجام می‌شود. تاریخ ثبت نام معمولا از یکم اسفند ماه هر سال آغاز می‌شود و تا پایان فروردین انجام می‌شود. بعد از آن جلسات توجیهی برای والدین برگزار می‌شود و از دانش آموزان آزمون نه‌چندان‌سختی گرفته می‌شود. پس از قبولی فرزند شما در آزمون روند ثبت نام به صورت حضوری ادامه پیدا می‌کند.

شهریه مدرسه روزبه چقدر است؟

مدارس روزبه از مدارس غیرانتفاعی سطح بالا به حساب می‌آیند و شهریه‌های نسبتا بالایی هم دارند. این شهریه‌ها برای ثبت نام دانش‌آموز در هر مقطعی متفاوت است. شهریه پیش‌دبستانی روزبه در حدود 4.500.000 و دبستان در حدود 9.000.000 تومان است. این مدرسه همچنین برای دوره دوم متوسطه هزینه‌ای در حدود 8.500.000 و برای پیش‌دانشگاهی حدود 10.500.000 تومان دارد. البته بعضی هزینه‌های جانبی مانند هزینه اردو یا سرویس رفت‌وآمد از این هزینه جدا خواهد بود.